Nee geen aap noot mies hoor. Maar het zijn wel een soort allemaal kleine schilderijtjes, van figuurtjes, vogeltjes, bloemen etc. @LoveZara, jaaa erg hè?! IK WIL OOK!!!!! Ik vrees dat ik mijn afspraak van dinsdag bij de gyn gewoon ga halen. Terwijl...toen hij werd ingepland dacht ik, ja hoor écht niet dat ik dan nog zwanger ben
ja idd mamadoe ik heb woe een afspraak staan en denk ook dat ik die.ga halen helaas. 2 wk geleden zei de vk zelf ook nog volgende week kom je nog ( afgelopen wk dus) en daarna ga je lekker bevallen maar nee hoor. Heb net ook in de spiegel gekeken me buik is wel iets gezakt maar zit nog wel vrij hoog dus volgens mij duurt het nog wel even. Iedereen heeft zijn kindje al ik wil ook ben zo benieuwd!!!
Hier nog niks hoor, een beetje buikpijn en af een toe een scheutje in de rug. Vandaag wel gebeld naar de verloskundige omdat ik al ruim anderhalve dag minder leven voelde. Die kwam meteen even langs en stuurde me ook even langs het ziekenhuis voor een CTG en een echo. Beide zagen er goed uit gelukkig, er was wel te zien dat onze kleine meid niet geheel recht voor de uitgang ligt. Dus indalen kan ze op deze manier niet echt.
balen dat jullie de afspraken nog halen, maar wie weet zet het nu snel in meiden @annabel, fijn dat alles goed is met je kleine meid. is het niet kunnen indalen nog een probleem voor de bevalling? hier is de buik al enorm gezakt, wie weet is dat een goed voorteken dat het nu snel in gaat zetten, fingers crossed
Nou het hoeft geen probleem te geven. Ik moet gewoon gaan liggen als mijn vliezen breken en de VK bellen. En dan met haar bekijken hoe en wat. Ze heeft gewoon nog veel ruimte dus wie weer ligt ze morgen wel ineens goed haha, zolang ze niet in een stuit ligt maak ik me niet teveel zorgen
@Loveazra, eigenlijk moeten ze dat soort dingen niet zeggen. Ik was een tijdje terug in het ziekenhuis voor CTG enzo en toen zei de verpleegster tegen mij bij het zien van de CTG dat ik aan het rommelen was en vast niet 14 Maart zou halen. Had ze beter niet kunnen zeggen, want daar ga je dan toch een klein beetje vanuit en valt het nu dus alleen maar tegen. @Annabel, was wel even spannend dus, of maakte je je niet zo'n zorgen? Fijn dat alles iig goed is met de baby Meid die ik ken is paar dagen terug bevallen van haar eerste. Baby was ook nog niet ingedaald maar een paar uur later had ze d'r baby al....dus indalen zegt vrij weinig. Of bedoel je dat ze niet goed met het hoofdje kan indalen?? Ik had vanavond een nieuw soort steek bovenin mijn buik. Dus ik zat gelijk te hopen, maar nu voel ik niets meer....Heb wel de hele dag door steken in mijn bmm, maar dat zegt niets....heb ik al tijden, maar wordt allemaal wel steeds meer die steekjes hier en daar. Dus wie weet.....ik hoop het maar.....
Ik maakte me best wel zorgen dus het was zeker spannend. Wat betreft het indalen het is meer dat ze door haar ligging nu niet kan indalen. Maar daar maak ik me niet echt druk over op dit moment. Ik hoop voor je dat het nu toch echt gaat doorzetten!
Daar zou ik me ook wel zorgen over maken! Gelukkig is alles goed met jullie meisje! Vwb de ligging: kan tijdens de geboorte nog goed komen toch? Had een kennisje van mij ook, die moest ff gaan schudden en op handen en voeten staan tijdens de bevalling, voordat ze mocht gaan persen. Is allemaal goed gekomen hoor, ze is gewoon thuis bevallen. Komt bij jou ook vast goed!
He meiden, Als je buik zakt he, betekent dat ook dat je ineens meer ruimte hebt. Zo kan ik bijvoorbeeld als ik zit ineens een rol pakken (fijn....!) Mijn buik is ineens een stuk minder strak... Terwijl je toch zou denken dat het kindje naar beneden zakt en dus onderin strakker staat, maar dat is bij mij dus niet het geval. Het is juist ruimer geworden.
die ruimte bovenin is wel fijn he! mijn uk is al even gezakt dus de ademnood is bij mij beperkt gebleven.
Just me, nou ik bedoel dus dat ik onderin ruimte heb om vet te pakken haha. Dat vind ik dus zo raar. Bovenin ook ruimte hoor maar dat staat gewoon strak (zit ook geen vet ofzo. Maar nu ik zit heb ik ineens een beetje een vetrol! Terwijl het zo strak stond! Echt boven mijn schaambeen. En je zou denken dat dat allemaal ontzettend strak hoort te staan want daar zit je kind!
Hallo allemaal. Ik heb me hier 15 maart voor het eerst gemeld en 16 maart ben ik bevallen van een prachtige gezonde zoon genaamd Luka Marinus. Ik was 39.6 weken zwanger, dus mooi optijd. Bevalling ging super snel, sneller dan de eerste. Ochtends 10 uur had ik 3 cm ontsluiting, tot 3 uur smiddags weeen maar goed uit te houden. Ik herkende het wel een beetje van mijn dochter dus toch verlos gebeld, die kwam gelijk. Kwart voor 4 smiddags 5 cm, vliezen doorgebroken en 16.20 uur lag de kleine man na 3 x persen op mijn buik!! Mag dus absoluut in mijn handen knijpen met zo'n bevalling! Voel me erg goed en de kleine doet het ook super. Hij woog 3320 en weegt vandaag 3120 dus dat is netjes! Ik wens alle moeders sterkte met de laatste loodjes en heel veel succes bij jullie bevalling.. dat de beebs jullie niet lang meer laten wachten!! Liefs
Hallo allemaal! Hoe is het met iedereen? Hier is alles goed, rustig en nog geen bevalling in zicht. Vanmiddag moet ik weer naar de Verloskundige, als je het aan mij vraagt mag het de laatste keer zijn maar ik denk dat ik volgende week ook weer van de partij ben. Door het thuiszitten duurt het wachten ook veel langer vinden jullie ook niet? Fijne dag allemaal!
Hier ook niks gebeurd vannacht, wordt elke ochtend teleurgesteld wakker. Het wachten duurt zzooo lang, vooral omdat ik zelf dacht aaahhh die komt met 38 weken wel. Morgen 39+5 de dag dat ik van me dochter beviel, maar deze baby wil volgens mij nog geen kant op helaas.
Ook hier alles rustig. Moet zeggen dat ik er ook helemaal nog niet zo aan toe ben (iig niet zoals jullie allemaal haha), ik kan nog wel een paar weken wachten
@Naat, hej! Nou meid, dat klinkt idd als een 'heerlijke' bevalling!! Fijn dat alles zo voorspoedig gegaan is en gaat! Geniet van je mannetje! @Annabel, ja wachten duurt erg lang als je tot weinig meer in staat bent. Hier slijt ik het grootste deel van de dagen in bed door, want van op de bank zitten krijg ik zelfs rugpijn! @Loveazra, ja zo word ik ook iedere ochtend wakker. Irritant he? Uitgaan van 38 weken is ook niet handig, kan het bijna alleen maar tegenvallen! Mocht ik nog eens zwanger worden, dan ga ik denk ik aftellen naar 42 weken ipv 40, want dit is echt niet leuk! Stond net onder de douche en zat ff tegen mijn buik te kletsen dat de baby er maar eens uit moest komen, en begin spontaan te janken. Ben zoooo emotioneel op het moment ervan... @Amy, toen ik zover was als jij was ik er ook totaal niet aan toe! Van mij mocht de baby nog lekker blijven zitten, want vond het toch wel eng en moest nog van alles doen en regelen. Maar in ene gaat die knop in je hoofd om en wordt je helemaal gek van het wachten Hier rommelt het vrolijk door, steken in mijn bmm, harde buiken, pijntjes. Maar ik geloof het allemaal wel... Morgen naar de gyn, benieuwd wat ze te melden heeft.
Goeiemorgen, Hier ook maar weer een berichtje van mij! Vorige week werd ik door verloskundige naar t ziekenhuis gestuurd voor extra controle, want mijn bloeddruk was erg aan het stijgen.. Dus daar aan t CTG gelegen, bloeddruk gecheckt, bloed geprikt urine gecheckt, dat was beiden gewoon goed. hartfilmpje gemaakt, was ook goed, maar mijn bloeddruk schommelt heel erg van hoog naar laag. Ze wilden het dus nog een keer doen, dus ik vrijdag terug, weer t zelfde verhaal. Toen daar overlegd met de gynaecoloog wat te doen, nou ze wilden me toch ter controle in het ziekenhuis houden en niet meer bij de VK. Okee.. dus gister gesprek gehad met de gynaecoloog, heeft ook alles na gecheckt, toch weer aan t CTG etc, gelukkig deze keer niet ander halfuur maar een 3 kwartier, maar mijn bloeddruk zag er gewoon normaal uit, dus willen ze me pas donderdag weer voor controle zien en weer bloeddruk checken en aan t CTG. Wat een gedoe zeg, maar goed alles voor ons kindje natuurlijk Wil geen risico's nemen. Dus gewoon maar netjes afwachten allemaal, en zal dan helaas wel een ziekenhuis bevalling worden, nou ja jammer dan Verder rommelt er hier helemaal niks, begin week 37 zei ik nog, ik wacht gewoon geduldig af, maar t begint nu wel erg lang te worden zo, en vriend is ook hartstikke zenuwachtig en gestrest:x Die zei ook al, kunnen ze het niet gewoon halen????!! haha