Hier vanochtend wel wakker geworden met een hoop buikpijn maar is nu eigenlijk wel weer weg. Dus ik denk weer een dagje niks haha. Verder is er niet veel te melden, ik ben gisteren naar de vk geweest en alles was goed. De afspraak voor volgende week staat alweer, met natuurlijk de hoop dat ik die niet haal haha. Ow wat ben ik toch ongeduldig al met 38 weken. Komt gewoon van dat thuis zitten denk ik.
@nienkiej, wel fijn dat alles goed is meid. helaas afwachten tot het inzet. hopelijk vindt de kleine snel dat het tijd is en hoef je niet ingeleid te worden. verder bij iedereen nog rustig? hier begint het rommelen echt zeg maar, afgelopen nacht volgens mij een paar voorweeen. zet niet door en kan volgens de boekjes ook nog wel even duren. straks weer naar acupunctuur, wie weet geeft dat net het extra zetje
hier ook nog niks gisteren avond en vanochtend lichte ongesteldheidskrampen en gisteren avond veel steken in me lies en van onder maar trekt weer weg en verder rustig.
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo ongelofelijk ongeduldig ben geweest voor iets zoals voor mijn bevalling. Ik ben wel ongeduldig aangelegd haha maar dit spant wel de kroon hoor! Hoe zit dat met jullie?
Haaai! Hier de koningin van het ongeduldig zijn @Nienkiej, ja irritant gedoe allemaal zeg! Van al dat ziekenhuisgebeuren van laatst (vermoeden HELLP) werd ik ook super ongeduldig in ene, terwijl ik daarvoor nog echt zo'n instelling had van, och...het zit nog wel goed. @Amore1, haha echt waar? Wat leuk Niet nog steeds geen baby, heb jij de eerste dagen weten te overleven? Bevalt je kraamweek tot nu toe? Alles soepel met slapen, voeding etc? Ik had dus vanmorgen die afspraak bij de gyn (Die ik ook nooit verwacht had meer te halen....). Toen ging hij me toucheren en bleek ik 2 á 3 cm ontsluiting te hebben, en heeft hij de boel ook een beetje opgerekt. Was niet echt strippen, maar een beetje wroeten zei hij. Scheise!! Dat doet een zeer zeg! Zat met klamme zweethanden en samengenkepen billetjes en dacht, als dit al zo'n pijn doet, laat staan zo'n hele baby Sindsdien een zwaar zeurderig gevoel in mijn buik en vanavond af en toe wat harde buiken. Ik zit echt te duimen dat het deze nacht dan echt eens gaat gebeuren.... Daarna vroeg hij me wat ik wilde. Dus ik zei, liefst natuurlijk bevallen, maar ben het wachten ook spuugzat. Hij was ook voor natuurlijk, dus hebben we samen besloten af te wachten en als er niets gebeurd zien we elkaar maandag weer en gaan we een afspraak maken om in te leiden met 41+6 of met 42, net wat ik zelf wil. Hoop toch echt niet dat het zo zal lopen, maar we zullen zien......
@ Mammadoe nou lekker is dat zeg haha, heel veel succes hoor, hoop voor je dat t snel gaat gebeuren ! @hier nog niks hoor, baby wil nog niet komen, en ik vond het wel zo mooi deze week
@Mammadoe: Ik hoop natuurlijk dat je nu aan het bevallen bent haha! Maar het klinkt pijnlijk wat ze gisteren gedaan hebben. @hier: Gisteren had ik echt heel veel buikpijn, geen komen en gaan maar gewoon constant. Ik had gehoopt dat het vannacht zou doorzetten naar de bevalling maar helaas. Heb nu ook nog af en toe wat steken in mijn buik, dus wederom hopen dat het nu gaat doorzetten. Fijne dag allemaal!
@mamadoe, flink balen dat het pijn deed. hopelijk zet het nu snel door. hier net als de rest gaan echte aanstalten..... de kleine uk was erg actief vannacht en ik moest er vaak uit.... niet zo'n super nacht dus. wel lekker lang blijven liggen. zo maar eens douchen en boodschappen doen. is heerlijk weer dus daar even van genieten.
Hier helaas ook niks, het is weer helemaal rustig. Vanmiddag naar de vk ben beneiuwd wat ze gaat zeggen. Baby was maandag ok heel druk gisteren rustig en vanacht weer heel druk en nu weer super rustig. Heb ook een slechte nacht gehad elk uur plassen en wakker van het maagzuur. Het weer maakt me dan wel.weer blij. Mamadoe vervelend dat het zo een pijn deed maar de heb in iedergeval 2-3 centimeter minder ontsluiting om weg te puffen. spannend meiden!!!
Gatferdarrie, geen bevalling afgelopen nacht voor mij :x Vandaag 41 weken. bah! bah! bah! Had 21 Maart ook zo'n mooie dag gevonden (en past helemaal goed bij de meisjesnaam die we hebben ivm begin van de lente ) O net mijn mams aan de lijn, we gaan ff lekker lunchen om mij te troost @Loveazra, heel veel succes mij de vk. Ben erg benieuwd wat ze inmiddels bij jou gaan zeggen aangezien je morgen uitgerekend bent.....spannend!!!
Mammadoe, veel plezier met lunchen. Afleiding is goed. Hier gaat het heel goed, ze komt snachts vaak pas na een uur of vijf, dus dat scheelt behoorlijk. Verder is ze lekker tevreden, gelukkig ik ben dus helemaal happy
lekker gelunched mamadoe? lekker op een terasje misschien zelfs?? Hier bij de vk geweest bloeddruk was goed, hartje gehoord en volgende wk mag ik terug. Ze laten me in princiepe lopen tot 42 wk en afwachten. Ze heeft verder niet gevoeld of ik ontsluiting had is dat bij jullie wel normaal?? lees toch vaak dat dat bij anderen wel gebeurd? Verder is de baby heel rustig vandaag als ik het niet vertrouw moest ik nog even bellen en moet ik voor een hartfilmpje maar bij de vk klonk het goed?
Nou ik heb een heerlijke middag gehad! Lekker in Noordwijk op het terras gelunched, ice teatjes gedronken en van dat heerlijke zonnetje genoten. Is deze dag tenminste weer snel voorbij gegaan had echt het gevoel alsof ik op vakantie was! @Amore, wat heerlijk dat ze al zo zoet doorslaapt!! Hopelijk blijft dat zo! @LoveAzra, bij mij werd gister dus pas getoucheerd. Dus met 40+6, daarvoor ook nog nooit gedaan. Je zit in hetzelfde schuitje als ik, wachten is de enige optie.....maar ja, hopen dat de natuur snel z'n werk bij jou (en mij) zal doen. Ik heb overigens fases met de baby. Soms hele middag niets en dan in ene weer drukte in mijn buik. Gewoon goed in de gaten blijven houden, is in deze fase erg belangrijk om daar op te letten!
klinkt als een geslaagde dag mamadoe!! idd afwachten is het enige wat we kunnen doen. En ik blijf het goed in de gaten houden meestal begint de baby na het avondeten drukker te worden dus ben benieuwd straks
@loveazra, inderdaad de beweging even goed in de gaten houden. even glas appelsap of ander sap drinken, daar moet wel beweging op komen. ik mag morgen weer naar vk, ben inderdaad benieuwd wanneer ze hier wat gaan doen. vandaag best goede dag, maar het eten smaakte me totaal niet. heel apart. nu met hittepit in de nek op de bank, hopelijk lekker slapen straks, tussen de wc bezoekjes door dan....
Ja net als je wil gaan slapen zal je zien dat ie een feestje binnen gaat houden En dat van dat sap drinken heb ik nooit gehoord.....?
dat vertelde mijn vk toen ik vertelde dat ik me een keer na een bad zorgen had gemaakt. komt door de suiker in sapjes. daar reageren baby's erg op namelijk, maar chocolade enzo doet het ook vaak wel hoor.