37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    :D:D:D grappig he hoe ze op suiker reageren...... net als na de geboorte zeg maar

2. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    de bewegingen zijn gelukkig toegenomen heb bij het avondeten wel sap gedronken, grappig ik wist ook niet dat ze zo op suiker reageren.
    Nu lekker op de bank tv kijken en ben benieuwd wat deze nacht brengt dames;)

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    **breekt in**

lees hier af en toe wat.... voor eventueel bekende dingen....
    maaruhhh mamadoe je kleine houdt het goed vol....

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Loveazra, ja meid, je hebt de 40 weken nu officieel gehaald!! Zou wel leuk zijn als je dan deze dag gaat bevallen op je uitgerekende datum :D

@Cerberus, nou de jouwe blijft anders ook lekker plakken zag ik ook in het Maart-topic hihi. Valt me op dat daar iedereen lekker op tijd of wat eerder bevalt. Ik dacht dat vrijwel iedereen altijd wel een beetje overtijd liep, maar begin me langzaamaan een uitzondering te vinden haha.

Ik ga nu maar slapen, wie weet vannacht.....................:(;)

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen, ben vannacht de slijmprop verloren. Ben er een beetje opgewonden onder, dus veel vroeger wakker dan normaal haha.
    Hopelijk dat er vandaag echt iets zal gaan gebeuren......Maar ik weet dat de slijmprop ook nog niet alles zegt. Maar in deze fase zou het toch bijna niet anders kunnen.....?!?!?! :D

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ik hoop het voor je mammadoe! Alvast succes!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    het is je eerste toch??
    Dan heb ik goede hoop voor je.....
    (bij eerste verloor ik hem enkele uren voor bevalling... bij de rest in stukken... elke keer wat..)

Toevallig las ik ook dat de meeste baby's na de 40 worden geboren... maar het maarttopic is idd echt een uitzondering...
    maar moet je kijken hoeveel inleidingen, keizersnedes en "bijzondere gevallen"... daar geweest zijn... ook niet volgens de "gemiddelden"....

nou ben benieuwd!!!!!
    (alvast succes gewenst.. :))

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes!

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik hoop dat het nu echt gaat beginnen voor je Mammadoe!

Ik ben gister avond lekker met mijn moeder naar de film geweest: The Hunger Games! Deze film wilde ik zo ontzettend graag zien. Dus dat was erg leuk, in de laatste tien minuten kreeg ik ineens een ontzettende steek in mijn rug. Ik had zoiets van, volgens mij is dit een wee. Ik kreeg het ineens ook ontzettend warm, wist niet hoe ik moest gaan zitten en het heeft ruim een minuut geduurd. Ik denk nog steeds dat het een wee was, heb er nog twee of drie gehad toen ik thuis was maar nu is het weer redelijk rustig. Dus dat was wel een teleurstelling vanochtend. Maar goed we wachten maar weer rustig verder af.

10. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Spannend Mammadoe!
    Ik had gisteren ook opeens een dikke slijmerige klodder in de wc liggen, zal wel een deel van de slijmprop zijn geweest... Verder weer wat ongi krampjes. En verder voel ik me super en heerlijk relaxed!! :) Over vier weken is ons kleintje er in ieder geval en zijn wij papa en mama!! Zo leuk!

11. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Oooh spannend!!! Was de film leuk? Ik wil in het weekend nog uit eten met mijn man en volgende week nog een x naar de film. Ff kijken naar welke film.

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja de film was heel erg leuk, heel spannend ook. Maar ik ben wel bevooroordeeld want ik ben groot fan van de boeken haha

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, ik hoop dat het nu doorzet voor je! succes ermee meid

@amy, wie weet begint het van jou nu ook, ik duim hard

@annabel, bij jou rommelt het ook dus.

hier alles helaas rustig..... slapen gaat heel slecht helaas dus hoop dat het snel allemaal begint. ik draai telkens op mijn rug en dan wordt ik wakker :x straks naar de vk, zal eens vragen wanneer ze hier iets gaan doen om het te versnellen, vast pas na 40 weken....

14. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    spannend mamadoe hopelijk zet het nu door!!!

Hier nog alles rustig geen krampje niks net even nog een luiertas gehaald met me man en een broodje gegeten in de stad en even bij v&d geweest dus hier nog geen aktie.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Cerberus, o ja? Wist niet dat er zoveel bijzondere gevallen tussenzaten, want heb niet meegekregen hoe het bij iedereen gegaan is. Wat ik daar al laatst schreef, kan het niet bijhouden :)

@Nienkiej, waar hang jij uit??? Ben je stiekem bevallen???

@Annabel, geen steken niets meer gehad? Ik was laatst ook nog naar de bios met mijn vriend, maar zat echt klote op die stoel daar! Was bij de previeuws het zitten al zat haha en toen viel de film ook nog zo tegen (the safe house).

@Amy, ook misschien de slijmprop verloren. Spannend!

@Justme, niet goed slapen is wel erg vervelend zo in deze laatste weekjes :( Maar vrees wel dat je idd die 40 weken minimaal moet uitzitten.

@Loveazra, dus geen actie op je uitgerekende dag.

@Hier, Had vannacht niet goed geslapen door de opwinding van die prop. Dus samen met mijn vriend ontbeten en even gedouched (de boel geschoren voor het geval dat ;)) en daarna was ik alweer zooo moe dat ik nog even lekker bijna 2 uurtjes heb bijgeslapen. Maar jammer genoeg toch weer weinig actie op het moment hoor. Dus zometeen even in het zonnetje wandelen met mijn vriend en verse ananas eten. Hopelijk gaat er dan es EINDELIJK iets gebeuren.....:x

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nee helaas helemaal niks meer, pfff en dan ben ik pas bijna 39 weken. Ik moet er niet aan denken dat ik ook nog eens twee weken over de datum heen ga! al ga ik toch vragen of ik in ieder geval niet precies op 42 weken ingeleid ga worden want dan ben ik namelijk zelf jarig.
    Maar het is wel vervelend he, dat je dan denkt nu komt het en dan wordt je de volgende ochtend toch nog wakker en is er helemaal niks.

Ik hoop voor jou dat het in ieder geval nu echt door gaat zetten.

17. wendaaa

wendaaa Actief lid

17 okt 2005
    156
    0
    0
    verkoopster
    Dieren
    Hallo allemaal,

Ik mag inmiddels ook aftellen. Ik ben aankomende dinsdag uitgeteld en ben het net zoals vele gewoon zat ha ha. Gosteren nog wel lekker in de tuin gewerkt, ramen gewassen en naar het bos geweest. Als de kleine volgende week niet geboren wordt, gaan ze me strippem rond de 41 weken. Ik hou zo ontzettend veel vocht vast..Heb geen enkels meer maar Kenkels !

Nog meer meiden hier last van??

Groetjes

18. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    haha sorry hier ben ik dan!!

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, weer t zelfde verhaal, CTG, bloeddruk, echo. Bloeddruk schommelt nog erg maar is wel goed. Maar aangezien ze me niet weer 4 keer in de week terug willen laten komen, leek het ze een goed idee toch in te gaan leiden! Voor het geval dat ik toch ineens een te hoge bloeddruk krijg of zo.. Dusss ze heeft gelijk gevoeld of ik al ontsluiting had, en ja hoor al 3 cm! Hebben die harde buiken misschien toch een beetje mee gewerkt;)
    Baarmoedermond is ook al rijp, dus ze hadden even overlegd, en willen me morgenochtend om half 9 terug zien, dan gaan ze beginnen met het breken van mijn vliezen!! :$
    Dus morgen gaat het voor mij echt gebeuren!!

Ben zo zenuwachtig haha, vandaag nog even gauw t huissie opgeruimd en schoongemaakt, nou ja was al gedaan, maar even dat t weer helemaal leeg is zeg maar:p

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @nienkiej, spannend dus morgen!! succes meid

en de anderen meiden, helaas dat het nog niet doorzet..... wachten blijft lastig.

hier was alles goed bij vk, iets hogere bloeddruk maar nog steeds prima. als ik de afspraak van volgende week haal gaan we opties bespreken. nu heeft mijn omgeving het idee dat het begin volgende week (rond mijn datum dus) het ook gaat gebeuren dus dat hoop ik maar. anders zullen we kijken welke optie me wat lijkt.

20. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ooooh dat is spannend zeg!!! Heel veel succes en we duimen dat het snel en voorspoedig zal verlopen!

Deel Deze Pagina