37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Nienkiej, aiaiaiai! Spannend zeg!!! :$ Hopelijk gaat je lijf uit zichzelf aan de slag als ze de vliezen breken. Heeeeeel erg veel succes en sterkte toegewenst en knuffelse met die kleine!! :)

@Wendaaa, welkom hier. Aangezien ik nogal vaak met mijn benen omhoog lig tegenwoordig valt het wel mee, maar zodra ik sokken en schoenen aan heb gehad staat alles er lekker ingedrukt. Maar het valt nog wel mee. Wel heb ik door vocht in de pols last van het carpaal tunnel syndroom. Tintelende hand, maar is sinds ik het 's nachts spalk steeds beter onder controle. Ach ja, we zijn er allemaal bijna vanaf!! :D

@Justme, nou mooi dat alles nog goed bij je was. En tsjah, die omgeving kan van alles denken, maar ik merk wel aan mezelf dat die baby gewoon zijn/haar eigen plan trekt. Nu al eigenwijs net als papa ;)

Hier nog altijd wachtende.......Hoop toch wel ECHT dat het vannacht aan de gang gaat......:(:(:(:(:(:( Duim maar even voor mij ;)

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Net weer stuk slijmprop verloren, dus komt blijkbaar in delen. Heb zo'n sterk gevoel dat het binnen nu en 24 uur gaat beginnen, maar heb dit eigenlijk elke nacht, dus het zal vast wel niet :s
    Ik kan er in elk geval niet van slapen.....heupen doen in ene ook zo'n zeer en van die soort ongestelde benen.....vaag allemaal.

3. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Oooooh beenweeen?? Spannend allemaal!! Heeft het doorgezet?

Hier: ik voel kleintje normaal 's nachts vaak als ik naar de wc ben geweest. Vannacht helemaal niet... Ook vanmorgen bij ontwaken niet. Gelukkig heeft ie net een paar keer geschopt. Maar ik vind het verre van prettig dat ie zo weinig bewoog (zag me al in het zkh aan het ctg apparaat liggen)...
    Verder hier geen bijzonderheden.

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @nienkiej
    Succes vandaag meid. Ik hoop dat e kleintje er snel is.

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Amy1983: Spannend zeg, dat het morgen allemaal echt gaat gebeuren.

@Justme66: Tja dat verhaal van anderen die allemaal zeggen wanneer je gaat bevallen ken ik wel. Ik heb dat ook in mijn omgeving!

@hier: Normaal word ik elke ochtend teleurgesteld wakker en vandaag had ik dat eens niet! Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd en ga er gewoon vanuit dat ik maandag weer bij de verloskundige zit. Ik had gisteren even een hele grote dip maar nu heb ik besloten gewoon nog maar even te gaan genieten van de tijd dat ik uit kan slapen en lekker de hele dag op de bank kan hangen met een boek. Fijne dag allemaal!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, dat moet bij jou toch niet al te lang meer duren zeg. het voorwerk mag nu wel overgaan in het echte werk

@amy, das vervelend he als de kleine opeens een dagje minder actief is. had ik laatst ook. blij dat ie weer tekenen heeft gegeven

@annabel, je er bij neer leggen geeft wel rust he. was vanochtend ook niet zo teleurgesteld en heb best lekker geslapen. komt zoals het komt helaas en is niet veel wat we kunnen doen om het te versnellen.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ja dat geeft een hele hoop rust! Ik ben blij dat ik dat besloten heb al had ik er wel een kleine huilbui voor nodig om zover te komen. Maar je slaapt beter, je wordt vrolijker wakker, het gevoel is gewoon veel beter! En zoals je al zegt we kunnen er verder toch niks aan doen om het te versnellen.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nou ja niets..... ik doe die acupressuur punten ook niet voor niets uiteraard :) maar veel kunnen we niet doen nee

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi Meiden,
    Ik wil me nu ook wel eens komen aansluiten hier..
    Ik ben nu 36 weken en 1 dag zwanger (Banner klopt niet)
    De gyn heeft me in totaal 2 weken terug gezet, dus dat betekende dat ik met 3 weken POSI heb getest, en ook nog met de clear blue waar duidelijk uit kwam dat ik toen 4 a 5 weken zwanger was.. Maar goed.. de gyn bleef volhouden.. nu ligt de kleine telkens een week voor op de groei! :) Dus mijn uitgerekende datum is volgens de gyn 19 april.. Al denk ik zelf 8 april :) hihi jaja.. Ik denk dat ik mijn slijmprop al verloren heb.. omdat ie erg veel leukt op een foto die ik op internet heb zien staan.. (Niet die bekende van wat langs de pen ligt) maar een kleinere! Nu heb ik toch ook al een week last van voorweeen.. (ongesteldheidspijn in vlagen) Dus ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd..:) Officieel moet ie dus zoiezo tot donderdag a.s blijven zitten! Maar ik weet het niet hoor.. Heb er een beetje een raar gevoel over.. een ding weet ik wel, het is niet te plannen! haha.

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Nienkiej, heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Veel sterkte vandaag meid! Hopelijk een voorspoedige bevalling!

@Amy, nee heeft niet doorgezet. Alle kramp en pijn van vannacht is weer verdwenen. Daar wordt je wordt er toch niet goed van :( Gelukkig jij weer beweging gevoeld, scheelt weer een ritje naar het ziekenhuis.

@Annabel, fijn dat je wat rust hebt kunnen vinden. Het is een beetje met grenzen werken, heb ik ook. Ik had ook toen ik besloot, ja ik ga de afspraak bij de gyn gewoon halen, meer rust in mijn lijf. Maar nu wil ik hem echt niet meer halen hoor (maandag) anders wordt ik ingeleid :(

@Justme, ja dat vind ik nou ook!!! ;)

@MICH18, wat een raar verhaal zeg! Is niet prettig als jouw idee en dat van de gyn daarover verschilt, zeker niet als je ook zo ver als ik over tijd zou gaan lopen. Maar ja, tegen die tijd houden ze het wel goed in de gaten, dus zal wel goed komen.

@Hier, vannacht goede buikkrampen, dus ik dacht echt dat het nu wel zou gaan beginnen. Snel nog wat slaap proberen te krijgen en als ik dan wakker werd om naar het toilet te gaan weer krampen. Maar vanmorgen wakker en nix, alleen maar doodmoe. Dus de ochtend ook nog even flink bijgeslapen van deze onrustige nacht, en nu maar weer in de tuin van de zon genieten denk ik. Ik heb nu al een kind dat me irriteert :) hahaha

11. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Hahah mamadoe, jammer dat het niet heeft doorgezet, je zal er idd nu wel gek van worden.

Hier ook helemaal geen actie, ik wordt zo moe van het wachten, je staat er mee op en gaat ermee naar bed, elke keer denken gaat het misschien nu gebeuren, maar heb nog helemaal geen krampen niks. Ik zeg, dat de baby nu al op zijn vader lijkt en het wel lekker rustig vind en geen zin heeft in die drukte die bij de bevalling komt kijken, slaapt nog liever door in de buik.:p
    Huisje opgeruimd vandaag en straks lekker in de tuin zitten en afwachten.;)

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, gaan ze je bij 42 weken inleiden? lijkt me niet leuk, maar dit wachten is ook niets bij zover over tijd. hopelijk zet het nu toch echt snel door

hier lekker in de tuin gezeten, heerlijk genoten van het weer. mijn vader was in de tuin bezig en ik heb heerlijk gelezen. mijn lief was boven aan het werk dus gezellig met z'n allen 's middags wat gedronken. laat de zomer maar komen!

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou dat is dan wel een voordeel, we hebben allemaal lekker een kleurtje kunnen pakken vanmiddag :D Ik deed mijn truitje omhoog zodat mijn buik ook wat zon pakte en de baby begon gelijk te schoppen. Wel grappig om te merken! Dus meiden die bang zijn voor te weinig beweging en sap/zoetigheid werkt niet...... ;)

@Loveazra, ja je krijgt behoorlijke tunnelvisie hè? Je huis is in ieder geval weer netjes, dus wat dat aangaat mag het komen :)

@justme, het plan is als volgt. Als ik niet uit mezelf beval, dan heb ik maandagochtend gewoon een afspraak staan bij de gyn (was ik al sinds een paar weekjes onder behandeling ipv vk). Dan maken we een afspraak om in te leiden. De gyn zei vorige keer dat ik dan mag kiezen of ik dinsdag (41+6) of woensdag (42) ingeleid wil worden. Nou dan kies is wel voor dinsdag denk ik, want anders zit ik alleen maar zenuwachtig te zijn en ga ik moe de bevalling in.

@Hier, ook dus lekker in de tuin gezeten, maar bleef irritatie in mijn lijf houden, dus ben toen maar met mijn dikke buik de ramen gaan lappen hahaha :D Moet overigens wel lachen om mijn omgeving, die worden ook helemaal gek, mijn broer smste net echt: What the fuck???? hahaha :D

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, dat zou ik dan ook doen, als het moet dan maar meteen. anders ga je inderdaad raar de nacht in en ben je waarschijnlijk bekaf. maar we duimen dat het spontaan begint

hier mag het morgen wel beginnen, maar niet eindigen...... wil niet op zelfde datum als schoonzusje jarig is. maar ja, we hebben er niet veel over te zeggen he. vandaag nog wat opgeruimd in huis, nu is alle troep echt aan de kant.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ja, ik moet dan natuurlijk wel van maandag op dinsdag nog gewoon thuis slapen en dan de volgende dag melden. Dus vraag me af hoe ik die nacht zal slapen......wetende dat je de volgende dag gaat bevallen.

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Mammadoe: Ik hoop natuurlijk voor je dat je alsnog bevalt voor maandag. Maar mocht het neit zo zijn dan he je in ieder geval wel een vooruitzicht.

@hier: Het gaat redelijk, ik kan het ook redelijk naast me neer leggen maar natuurlijk is er telkens wel een teleurstelling. Morgen heb ik een verjaardag en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Telkens die vragen van ben je nog niet bevallen en hoe voel je je nu. Maarja het is niet anders.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O fuck denk dat de weeën nu begonnen zijn. Pijnlijke bedoening zeg!!!!! Aiaiai

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha..... en deze stiekeme meelezer gaat je toch feliciteren daarmee....!!!!

Zet hem op.....!!!

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, spannend!!!! succes meid!!! mooie dag om een kleine te krijgen.

hier afgelopen nacht 1 flinke kramp gehad met enorme misselijkheid. dat was niet leuk. heb maar een emmertje naast mijn bed gezet. tijdje rechtop in bed gezeten en nog even met kussen iets omhoog gelegen. daarna zakte het weer en heb nog wat slaap kunnen vatten. maar verder niets dus....... maar door al dit gedoe heb ik wel goede hoop dat het toch snel moet doorzetten. we zullen wederom wel zien.

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Yes!!! Hahaha. Succes meis! Misschien ben je nu zelfs al klaar! X

Deel Deze Pagina