37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    joepie mamadoe spannend ik hoop dat het doorzet!!

2. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Spannend Mammadoe! Misschien heb je je wonder nu al in je armen...

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej meiden!
    Ik ben de trotse moeder geworden van.......EEN MEISJE!!!!
    ze is gister geboren na ruim 9 uur weeën, dus dat was netjes. Daarna helaas wel aardig wat complicaties :( slappe baby, placenta kwam niet, ik 2,5 l bloed verloren etc :( ok werd al voor me vrijgehouden maar gelukkig uiteindelijk niet nodig geweest.
    Maar alles nu gelukkig helemaal fantastisch! wat een heerlijk plaatje hier in mijn armen. Nu broodje filet!!!! Eindelijk!! Haha
    Meiden jullie nog heel veel succes! Ik hou jullie in de gaten ;)

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Mammadoe, van harte gefeliciteerd! Eindelijk is ze daar dan! Geniet van je meisje, dikke kus!

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gefeliciteerd Mammadoe!!! Geniet van je meisje!

6. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Oh Mammadoe, wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd!! En hoe heet ze?? Fijn dat alles nu goed gaat!!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Hoe zwaar is ze?....

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, gefeliciteerd!!!! fijn dat de ok niet nodig was en alles goed is met jullie. geniet van je lentemeisje.

hier duurt het wachten voort...... geen teken van aankomende bevalling, we zullen zien hoe ver ik over de datum ga.

9. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    gefeliciteerd mam 1 aadoe!!!!fijn dat alles nu goed gaat.nu lekker genieten van jullie meissie.

hier ook nog geen beebje.
    morgen zitten we op 41 weken.
    donderdag hadden ze me gestript,maar ik voelde er helemaal niks van,dus wist ik eigenlijk al dat het niks ging worden.
    moet nu donderdag weer terug op controle,dan mag ik aan het ctg.
    hoop dat ukkie eerder komt,maar heb nu zelf de datum van 1 april in mijn hoofd,dus als hij eerder komt,is dat fijn.

10. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd!! mamadoe, klinkt als een heftige bevalling maar je reageert hier snel dus neem aan dat alles alweer aardig goed is!! Geniet van je kleine meid!!!

Hier nog steeds niks, vanochtend wel ongesteldheidskrampen maar dat is nu weer weg. Heb wel al 2 dagen ontzettend hoofdpijn en drink echt genoeg?? meestalheb ik dat ook voordat ik ongesteld wordt;)

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ook hier gaat het wachten gewoon verder, inmiddels zitten we in week 39 en vrijdag is mijn uitgerekende datum. Ik ben benieuwd of ik deze week mag bevallen of dat ik toch over de datum heen ga. Natuurlijk hoop ik van niet, maar ik zie in dit topic zoveel dames wel over de datum gaan dat ik daar wel vanuit ga eigenlijk. Vandaag weer controle bij de de VK, ik ben benieuwd of ze in ieder geval is ingedaald zodat ik niet bij het breken van de vliezen meteen moet bellen en moet gaan liggen haha. Fijne dag allemaal!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier nu op de datum maar nog geen tekenen van een spoedig komende bevalling..... wel weer een voorwee afgelopen nacht maar verder niet veel. harde buiken en niet lekker zijn. we zullen zien of het gaat doorzetten of dat ie nog fijn een paar daagjes wil blijven zitten.

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met wachten meiden!! Hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Mammadoe, van harte!!
    Jammer van de complicaties maar gelukkig gaat alles nu goed!! Geniet er lekekr van!!

Hier inmiddels ook over de 37 weken.. Ben benieuwd...

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik loop ook nog rond, maar wordt deze week ingeleid.. Hoop dat ze uit zichzelf komt, maar we zien wel....

16. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    meld me ook ff hier ben nu 37,1 week word ook volgende week ingeleid met 38 weken en 3 dagen ivm bekken instabiliteit en spychisch is het heel zwaaar . wou gezellig met jullie mee komen praten als jullie dat leuk vinden ,
    Moontje waarom word je ingeleid als ik vragen mag ?
    En hier nog geen onsluiting hebben jullie daar ervaring mee ? geen onsluiting en toch inleiden voor de al moeders !

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ben met 32 wk opgenomen met pre-eclampsie, heb toen longrijping gehad en we hadden de hoop het tot 34 wk te kunnen redden..

Mijn lichaam heeft zich wonderbaarlijk genoeg hersteld, maar bij 38 1/2 ligt de grens, daarna is de kans aanwezig dat mijn bloeddruk als een bezetene omhoog gaat en dat risico willen we niet nemen..

Heb nu wel weer last van harde buiken, laat maar doorzetten, ben er klaar voor!

18. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hier ook nog niks hoor.
    we veel slijmverlies,de slijmprop komt hier echt in delen eruit.
    heb wel harde buiken,maar die gaan nog niet over in weeen.
    dus we wachten nog maar.

19. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Schrijf niet veel mee maar het is tijd om maar weer eens wat te posten. Ik ben nu 40+2. Het rommelt al wel wat in mijn buik. Vooral een soort menstruatiepijn wat lang aanhoudt. Niet echt pijn hoor, meer zeurderig. Het komt en gaat... maar ook langdurig. Herkent iemand dit?

Lees er wel veel over op internet, maar goed.. het is erg wisselend en ik zit natuurlijk in de 'eindfase'.

Verder voel ik me nog goed. Wel heel veel slijmverlies. Irritant is dat. Moet mijn onderbroek vaak verschonen!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Spannend mamma2012..
    Hier standaard al veel slijm/afscheiding verlies.. Dus geen idee of dat uberhaupt met mn slijmprop te maken heeft :D

Woensdag weer controle int ziekenhuis dus ben benieuwd... Bij een te snel stijgende bloeddruk gaan we hier ook de mogelijkheden tot inleiden bekijken...

Deel Deze Pagina