Kly dat soort dromen heb ik ook echt vaak! Dat ik vergeet dat ik een baby heb, dat ik vergeet de baby te voeden, dat ik de baby op rare plaatsen leg (bijv achter de kast), dat ik geen spullen heb voor de baby etc..! Echt rot dromen! Vriendlief zegt gelukkig dat ik vast en zeker een goede moeder zal worden en onze baby echt niet vergeet haha Oehoe das idd spannend mamastefanie! Waar las je dat ecl?? Mocht je nog bezig zijn; heel veel succes!! En mocht je kindje al geboren zijn; gefeliciteerd en geniet er van!! Wat zijn de plannen van de rest van de dames voor vanavond?? Ik ga straks uitgebreid douchen en daarna naar de verjaardag van mijn schoonzusje. En dan zou ik het wel leuk vinden als ik morgen beval
Oh wat spannend aan t bevallen! Ik wil ooooook! Pff hahahaha! Vanavond gezellig op visite bij een vriendin, met haar babytje knuffelen heerlijk! Fijne avond meiden!
Hier lekker bank hangen. Ken dat die vage dromen, heb er ook weer 1 gehad. Ik droomde al heel intens voor mijn zwangerschap dus ben het wel gewend. Van mamastefanie weet ik niet of ze echt aan het bevallen was/is, maar het leek erop dat ze wel echt weeen had/heeft. Uhm op welk onderwerp........eentje over bevallen......volgensmij hoe een wee voelt ofzo iets in die richting.
Ik heb 2 x gedroomd over mijn zwangerschap...dat ik een aapje had gebaard en een nog vagere droom over een kindje met hele grote handen. Maar echt dromen dat je wakker word..uhm das vaag...niet eng of vervelend ofzo...Lijkt me naar om echte nachtmerries te hebben. Het is wel een gek idee dat het ineens kan gebeuren. En op het forum ook natuurlijk...We mogen allemaal al bevallen en sommige hebben al flinke voorweeen dus zou het ook helemaal niet gek zijn als iemand al is bevallen. Wel een fotootje plaatsen uiteindelijk van de kleine spruit he! Als je daar aan toe bent in iedergeval... Spannend.....
Ja Marike spannend he?! Vindt het ook spannend voor iedereen hier en ben benieuwd wie als eerst gaat bevallen. Inderdaad wel een foto en een verslag van de bevalling, als je er uiteindelijk de puf voor hebt.
Het is weer ochtend...Ben vanmorgen lekker blijven liggen...Eigelijk ga ik op zondagochtend naar de kerk, maar ik had mezelf voorgenomen als ik telaat wakker word dan blijf ik lekker thuis. Dus een lekker rustig ochtendje... Heeft iedereen goed geslapen? Hier als een roosje...Ik merk wel dat mijn lichaam en geest aan het einde van de dag moe is...vraagt toch wel veel van je lichaam allemaal. Hebben jullie ook last van striae? De laatste week zijn er bij mij mega veel bijgekomen. Ik vond het helemaal niet erg, maar nu worden het er zoveel. Ik hoop niet dat het nog veel erger word. Ik smeer iedere avond mijn buik in, maar volgens mij is dat echt onzin. Naja beter maar gewoon doen voor de zekerheid. Fijne zondag!
Lekker geslapen iedereen? Nou dames hier een aparte nacht gehad. Begon al toen ik in bed lag, tv te kijken, en ik ineens steken en kramp in mijn onderbuik/zij/rug voelde. Was erg ongemakkelijk, maar heel pijnlijk kan ik het niet noemen. Het bleef een tijdje aanhouden en kon er geen piek in ontdekken. Na denk 1,5 á 2 minuten was het weg en is het niet meer terug gekomen. Misschien een voorwee? Verder 3 rare dromen gehad en veel wakker gelegen. Vandaag gaan "we" het wiegje nog 1x spuiten, mijn mannetje gaat dat doen. Ik ga de stik van het matrasje een stukje loshalen zodat ik de hoes eraf kan halen en kan wassen, dan laat ik er morgen een rits in zetten. Het wiegje is er 1 waar mijn broer, zussen en ik in gelegen hebben, zal wel een foto plaatsen als hij helemaal klaar en opgemaakt is. Dan moet er nog een lamp opgehangen worden. We gaan vandaag of ergens in de week een gipsbuik maken en zo nog wat dingetjes. Morgen weer naar de verloskundige, kijken of de kleine nou goed ingedaald is. Denk zelf van niet en ze kunnen het ook niet heel goed voelen. Geniet lekker van de mannetjes die nog 1 weekend dag hebben!
Hey Marike, Jij hebt dus lekker geslapen........jaloers Straie heb ik ook flink, maar dat had ik ook als voordat ik zwanger was. Dat smeren helpt inderdaad niet om het helemaal tegen te gaan, maar merk wel dat het daardoor minder snel gaat bij mij. Dus inderdaad toch maar door smeren.
He meid, ja idd je lichaam is zo moe aan t eind van de dag he! Hier ook lekker rrustige dag. Striae heb ik niet, niet 1tje. Vanaf week 6 heb ik 3x per dag gesmeerd met die buikbalsem van zwitsal en tot nu toe werpt het zn vruchten af
leuk ecl een familie wiegje... Wij hebben er ook 1...daar gaat onze spruit ook de eerste tijd inliggen. Toch wel leuk zo'n familie traditie... Het is wel lekker om te weten of het ligt ingedaald...Dan weet je of je plat moet als je vliezen breken (ik zie dat al helemaal voor me...loop je in de winkel ofzo...dat wil je echt niet) Ik heb inderdaad te horen gekregen dat hij goed voor mn bekken ligt. Een heel klein randje erin en dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken. De navelstreng kan nooit mn bekken inzakken. gelukkig maar! Hoop dat alles goed is ecl morgen bij de verlos.! En geniet inderdaad van je zondag! Lekker hoor!
Beter dat je er geen last van hebt...Ik weet dat mijn moeder er ook heel veel heeft. Misschien is het toch ook wel iets genetisch...dat het heel erg mee te maken heeft wat voor type huid je hebt. Naja we kunnen er niets aan veranderen, maar echt leuk is het niet. Gelukkig is het voor een goed doel!
Goedemorgen dames Ecl misschien wel een voorwee ja! Zo lastig in te schatten hè... Ik heb gisteren ook vanalles gevoeld en weet dan echt niet of het misschien het indalen is, of misschien wat voorween of misschien wel gewoon m'n darmen.. Lastig! Marike lekker hè zo'n uitslaapdag wij hebben t er vandaag ook van genomen! Zometeen ff t een en ander opruimen en vriends tas uit pakken. En WEER een was rek vol met nieuwe baby kleertjes vouwen heb me gisteren weer laten gaan (samen met m'n moeder) Hier gelukkig ook nog geen striae..! Ik smeer ook Zwitsalmaar ben er wel van overtuigd dat smeren niets tegenhoudt. Striae krijg je of je krijgt het niet, dat is gewoon genetisch bepaald. Mijn moeder heeft 3 zwangerschappen doorstaan zonder strepen en zonder smeren! Ik smeer omdat het lekker voelt en ruikt
Marike ja leuk is dat he zo'n familie wiegje?! Die van ons is van riet, dus een beetje anders dan de meeste wiegjes. Wilde hem ook koste wat het kost hebben. Heb geen contact meer met mijn moeder, maar gelukkig heeft ze hem bij mijn ex-stiefvader laten staan Bij jouw dus geen lig acties in de super, mochten je vliezen breken. Zie dat ook al helemaal voor me, haha. Hier lag de kleine wel een stukje ingedaald, maar heb het gevoel dat hij/zij weer hoger ligt. De verloskundige kan het gewoon echt niet voelen bij mij, dus denk dat ik maar het zekere voor het onzekere neem. Misschien heb ik geluk en voelt ze het morgen wel. Inge ja is echt heel moeilijk in te schatten wat het nou is dat je voelt. Maar ga ervan uit dat je het echt wel merkt als de bevalling begonnen is Ja je mannetje is weer thuis, heerlijk he meis?! Zou inderdaad ook lekker rustig aan doen vandaag en van elkaar genieten. Je bent dus weer lekker bezig geweest met je moeder. Leuk he kleertjes kopen. Ze hebben ook zoveel leuke dingen. Omdat we niet weten wat het geslacht is, kunnen we niet zoveel kleertjes kopen. Maar denk dat het strx echt drama gaat worden, denk dat ik helemaal los ga, haha.
@ecl ik ben erg benieuwd na je wiegje! Schattig altijd he.. @marike ja idd tis ook voor een goed doel en t zal ook aan je huid liggen e.d. Maargoed we weten allemaal waar we alles voor doen hihi en dan is t ineens een stuk minder erg!
Hoi inaya natuurlijk welkom! Je bent net zo ver als ik zie ik weet je het geslacht van je kindje? Eerste kindje? Zkh bevalling of thuis? En fles of borstvoeding?? Wij houden een lijstje bij met deze vragen, zie een paar pagina's terug Meiden wat is het rustig hier?? Zijn er al bevallingen aan de gang?? Ecl ja dat geloof ik dat je straks helemaal los gaat met shoppen! Heb je zelf eigenlijk een voorgevoel?
Hallo dames, Ik heb nog geen tijd gehad om al jullie geklets sinds vrijdag bij te lezen. Om 14 u vrijdagmiddag begonnen ineens onder de douche de weeen. Heel snel op een volgend...om kwart voor 3 kwam de vk kijken en had ik 3 cm ontsluiting. We zijn eigenlijk meteen richting zkh gegaan. Daar waren de weeen even weg maar onder de douche kwam het weer goed opgang. Het vorderde goed en het leek erop dat ik rond 7 uur volledige ontsluiting had, ze braken mn vliezen maar door een vochtblaas die druk gaf op de ontsluiting leverder ik weer 3 cm in. Ik heb gehuild zo baalde ik, de 3 cm die ik daarna moest doen had ik in 1 a 1,5 uur maar wat deed het pijn. Dit was een hele andere bevalling die ik jullie niet toewens , haha. Ik mocht pijnstilling maar dan een injectie waar je blijkbaar stoned van wordt..ik heb het niet gedaan en toch door gebikkeld. Na die 1,5 u hard werken om weer tot 10 cm te komen mocht ik persen. Wat was ik blij en boos omdat ik zo'n pijn had (rugweeen die me helemaal deden verkrampen) Ik heb geperst met alle kracht en heb in 2 persweeen onze mooie dochter om de wereld gezet. Recordtijd persen: 3 min! Om 20.25u op vrijdag de 13de geboren onze dochter en zusje Lot. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat jullie beebjes zich snel laten zien! Als ik tijd heb kom ik snel weer hier spieken hoe het ervoor staat.