Hier ook nog niks. Vandaag vk gebeld voelde het kindje minder mocht gelijk langskomen, bloeddruk was goed en ze kan het hartje goed horen. Moest wel naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en echo. Hartfilmpje was goed en er werd toen volop bewogen door het kindje. Echo was ook goed had nog voldoende vruchtwater en alles verder.normaal. Moet het wel goed in de gaten houden. Verder wel harde buiken en een zeurend menstruatie achtig gevoel. En druk van onder alsof vooral na het opstaan alsof je heel erg nodig moet plassen. We wachten af donderdag weer voor de reguliere controle bij de vk. Hoop zo dat het snel komt, ben er mu wel klaar mee en wil gewoon mijn kindje zien en vasthouden
afscheiding heb ik ook al een tijdje lang meer dan 'normaal', maar geen teken van een slijmprop. wel hele dag al niet lekker, vooral vervelend omdat je er niets mee kan. mijn vader houdt nog steeds vol dat de kleine morgen geboren gaat worden, we zullen zien! op internet las ik dat je misselijk voelen ook bij de voortekenen kan horen, maar volgens mij kan alles wat dat betreft......
@alle niieuwe meiden: Welkom en succes met de laatste loodjes!! @hier: nou nog steeds niks helaas, het rommelt wat en daar blijft het bij. Gisteren weer controle gehad bij de VK, onze kleine meid heeft in ieder geval besloten om toch weer in te dalen. Tja en verder is het maar weer wachten he. Mijn verloskundige vond het in ieder geval ook wel een goede week om te bevallen haha
Hallo allemaal.. Hier inmiddels ook 40 weken.. afgelopen zaterdag in het zkh geweest voor een ctg omdat ik zw vergiftigings verschijnselen had en de baby minder voelde. Toen ik eenmaal die band om had werd madame ineens wel heel actief. Heel apart ! Ctg, bloed en urine waren goed dus mocht weer naar huis. Wel blijft mijn bloeddruk aan de hoge kant dus vanmiddag weer naar verlos.. Ben het zooooo zat ( zoals velen ) Even afwachten nog..
wendaa hier gisteren ook aan het ctg gelegen omdat ik de baby minder voelde en toen was er.opeens heel veel beweging, ze zeiden omdat je dan toch een tijdje stil ligt dat je dan beter op de bewegingen let. Hier sinds gisterenavond veel slijmverlies en zeurend gevoel, maar weet niet zeker of het van de slijmprop is. We hebben gisteren namelijk wel gezellig gehad met manlief, uiterraard wel gedouched etc maar weet niet of het dat is wat eruit komt of slijm van de promp ( sorry voor de info) voorlopig maar weer op de afwacht modus
hier ook nog steeds niks. donderdag op controle,denk wel dat ik dat ga halen. ben benieuwd of ze nog eens gaan strippen. misschien dat het dan wel werkt.
@Melissa ik ben ingeleid met een halve cm ontsluiting. Binnen een uur van de opwekkers afgehaald, weeenstorm, lijf naam het zelf over en was er echt aan toe. Als je lijf wet niet aan toe is duurt het vaak langer en moet je baarmoeder mond nog verweken met gell voordat ze vliezen breken. Succes!
Loveazra, Ja vaag he dat er dan ineens veel beweging is ! Vandaag naar verlos geweest..bloeddruk was gelukkig gezakt. En ik verloor daar een gedeelte van de slijmprop, en toen ik thuis kwam de rest ! Ben nu dus zooo benieuwd.. Heb ook steeds een zeurend menstruatiegevoel in mijn onderbuik stralend naar mijn rug.. We wachten af... Anders word ik aankomende dinsdag gestript.
nou, een slijmprop is hier nog niet gesignaleerd helaas. wel wat voorgedoe maar niets substantieels helaas. vind deze week ook wel een mooie week om te bevallen, we zullen zien of het er van komt. het gerommel wordt wel sterker dus hoop dat we er niet ver meer vanaf zitten. ben het niet echt zat ofzo, maar toch mag het wel beginnen nu. moet toch he.......
Ik ben net mijn slijmprop verloren... Ach het kan dan nog een aantal dagen duren toch!! En bij mijn zoontje heb ik helemaal nooit een slijmprop verloren dus ik zie het allemaal wel... Ik hoop na het weekend, of in het weekend maar nu nog niet hoor want wil nog wel het eea regelen hahah... Wat doen jullie na de geboorte? Beschuit met muisjes of iets anders? Wij willen muffins bakken en invriezen en er elke dag een aantal uithalen... Maar vraag me af of de muisjes niet heel zacht worden dan.. Dus dat wordt bakken morgen ff uitproberen!
Ok, ben vandaag gestript, had bijna 3cm ontsluiting.. Heb nu wel (voor)weeen, maar zit niet veel regelmaat in.. Wel slijmprop verloren..Vrijdag mogen we ons om 7:15 melden en dan gaan ze inleiden. Alles is al mooi week, hoofdje ligt heel mooi laag, dus ze is er al helemaal klaar voor! Ga zo naar bed, hopen dat die nutteloze voorweeen stoppen, heb er toch niets aan Oja ik ga cupcakes bakken met muisjes erop en voor bij de gastouder Nijntje broodjes met roze hagelslag. Zo, ga weer ff puffen!
Hej meiden! Even tussen het genieten van onze kersverse dochter door hier spieken. @LovaAzra, je gaat me niet nadoen hoor met 10 dagen overtijd!! hihi Maar dat zal vast niet, want lees dat je de slijmprop hebt verloren. Zo langzaam als die laatste zwangere dagen gaan zo snel gaat het nu. @Hier alles wel goed. Alleen heel erg zwak en uitgedroogd, omdat ik 2,5liter bloed verloren ben bij de bevalling. Dus ben zeg maar de helft van al mijn bloed kwijt. Er waren allemaal complicaties, maar gelukkig gaat het wel goed met de kleine, ondanks dat bv nu dus een kwestie is van druppeltjes @Nieuwe meiden, heel erg veel succes met wachten, uiteindelijk is het het allemaal zooooooo waard!
Ik weet niet zeker of het echt de slijmprop was mamadoe?? Hoop het wel maar zegt niks kan nog steeds 10 dgn halen. Geloof graag dat het nu snel gaat!! donderdag naar de vk ben benieuwd wat ze gaat doen, ze heeft tot nu toe geen 1keer getoucheerd of over strippen gehad??
@LoveAzra, ik ben uiteindelijk iets van 3/4 dagen na het verlies van de prop bevallen. Ik ben toen ook niet gestript. Schijnt niet echt te werken bij een eerste kindje. Er zit niets anders op dan geduld te hebben, ik weer hoe zwaar dat is...... Wanneer heb je weer een afspraak staan dan?
Ik heb inmiddels sinds gisteren weeen om de 10 min. en sinds vanacht om de 6 a 7.. Wil alleen nog niet verder vlotten.. We wachten af...
@ Wendaaa, Spannend! Hoop dat het doorzet. Zo ja, zet 'm op! Ik ben het wel zat aan het worden nu hoor. Ik had heel lang geduld, maar sinds ik die 40 weken over ben.. pff! 's Avonds in bed heb ik steeds menstruatieachtige krampen, maar het zet gewoon niet door en doet ook niet echt pijn. Serieus, ik verlang naar pijn momenteel haha! Dan weet ik tenminste dat er iets aan de gang is... Heb wel sinds gisteravond last van mijn maag. Nu weer. Geen idee wat dat kan zijn. Zit waarschijnlijk verdrukt door het kindje (geschat op 8 pond). Zoveel ruimte heeft ze niet meer! Morgen word ik gestript, maar ik duim zo hard dat het vandaag toch doorzet... Ik voel me ook niet helemaal lekker! Lichtmisselijk... Nou ja, we wachten het lekker af.. Maar leuk is anders!
Nou weer een dagje niks vrees ik, de 40 weken datum komt steeds dichter bij en ik twijfel er eigenlijk niet meer aan dat ik er overheen ga. Het rommelt wel een beetje maar het is niet veel. Het enige wat ik niet wil is ingeleid worden op mijn verjaardag (ben dan precies 42 weken ) dan maar wat langer wachten of wat eerder maar niet op die datum. Gelukkig heb ik ook van een vriendin gehoord dat zij de laatste weken ook echt niet meer leuk vond, ik kan bijna niet op of neer. Lopen doet snel zeer maar ook zitten is niet fijn meer want die buik zit zo in de weg. Maar goed vandaag nog even met m'n moeder naar de prenatal, die wil nog wat dingen halen en verder weer niks. Fijne dag allemaal
@moontje, dat hoop ik voor je dat het snel doorzet, die 3 cm moet maar snel 10 worden @mamadoe, lekker kalm aan doen he! je hebt aardig wat bloed verloren en dat kost tijd om te herstellen. die bv komt vast goed, ff tijd gunnen @wendaa, dat klinkt hoopvol!!! ik duim hard dat het snel doorzet @mama2012, heel herkenbaar! die suffe krampjes heb je helemaal niets aan. ik ben ook niet superlekker, hoort er waarschijnlijk wel bij. ik lees dat je morgen gestript wordt, ben benieuwd wat de vk morgen bij mij gaat doen (als ik dat haal, zei ze hoopvol) @annabel, ook voor jou duim ik hard! we zitten hier met de verjaardag van mijn lief richting de 42 weken..... dat willen we uiteraard ook liever niet. hier dus alleen maar gerommel in de marge helaas. vanmiddag weer acupunctuur dus wie weet geeft dat het laatste zetje. darmen niet blij, wat misselijk en krampjes. ik zeg, bevallen met die handel!