Wat slim zeg!!! Ik had wel een matje in bed, maar toen ik begonnen ben helemaal niet aan gedacht dat ook overdag de vliezen zomaar kunnen breken.. haha! Gelukkig dus ook neit op de bank gebeurd Spannend wordt het nu bij je, succes hoor!!!!
Kom oko nog ff binnenvallen... Khad woensdag weer controle.. Bleek nog minder vruchtwater dan de vorige keer te zijn.. Heb ook gelijk inwendig onderzoek gehad en drie cm ontsluiting.. Dus aan de ctg voor de activiteit.. Vanmorgen dus weer.. Dat was beide keren goed.. Maar kga volgende week wel ingeleid worden.. Dus volgende week ben ik gewoon mama...
nou, ik heb stellig het vermoeden dat de kleine uk 1 april wel een leuke datum vindt..... zet verder (nog) niet door. wel wat troepjes verlies ik, zal de slijmprop wel zijn. maar geen weeen meer helaas. zo even plantjes kijken voor in de kas, thuis zitten heeft ook geen zin. wel heel snel moe en veel harde buiken. is wel aan het rommelen dus.
ow wat balen zeg, ik had gehoopt te lezen dat je bevallen was of dat het in ieder geval in volle gang was
hier nog steeds niks. als ukkie van het weekend niet komt,wordt ik maandag ingeleid. ze heeft me nog wel een keer gestript,maar er was nog verandert met vorige week. mijn andere kids kwamen met. 39+6 40+2 41+0 41+4 38+0 had dus wel verwacht dat ik overtijd zou gaan,maar wel gehoopt dat ukkie toch uit zichzelf zou komen. hoop echt dat hij nog ff zelf besluit om in het weekend te komen.
justme, en als je lekker in bad gaat of onder een goed warme douche? Ze zeggen dat het dan weleens door kan zetten... Balen zeg, denk je dat het begonnen is, zet het niet door! Succes!!
de kleine ukkies hebben er geen zin in!! we moeten ze samen maar eens goed aanspreken lijkt me. zondag komt wel heel dichtbij nu
@justme: Ja ik denk dat we inderdaad eens een groepsgesprek moeten gaan hebben met onze kleintjes haha. @hier: Net terug van boodschappen doen en ben helemaal kapot. Vandaag pas 1 dag over de datum heen maar goed voor mijn gevoel toch 1 dag teveel haha. Fijne dag allemaal!
@annabel, die grens is echt psychologisch he..... ik heb ook het idee dat ik opeens veel minder kan. zullen we dat gesprek even uitstellen tot morgen eind van de dag..... geloof niet dat we op 1 april kindjes zitten te wachten
haha nee liever niet, is ook niks voor de kleine lijkt me op 1 april jarig zijn dat geloofd niemand! Maar die grens is inderdaad heel psychologisch, voor je gevoel kan je ineens echt niks meer omdat je over tijd loopt.
Joh 1 april is niet zo erg hoor... ben zelf op sinterklaas jarig en niemand vergeet je verjaardag p zulke data best handig!!
1 april of niet het maakt mij niet.meer uit als het maar komt!!! ik ben bang dat het strippen niet lukt en inleiden ook niet en dat het dan uiteindelijk een keizersnede wordt. Ik ben nu 9 dagen overtijd en ben nog ff de stad ingeweest wel samen met man durf niet alleen maar ga ook niet huis zitten wachten. Ik weet nu wat men bedoelt met wachten duurt lang.
Zo ik had vandaag toch een partij buikpijn... Niet normaal.. en dan geen weeen hoor maar meer beneden tussen mijn benen telkens als die meid bewoog dan leek t of er 1000 messen sneden daar... Pijn joh! Denk dat ze nu nog verder aan het indalen is.. Ben maar even op bed gaan liggen.. Hebben jullie dit ook?? Of zitten jullie kindjes al lekker helemaal ingedaald...
Ik heb dit idd ook regelmatig als de baby druk is steekt het van onder, hoopte dat het een begin was maar helaas op internet zeggen ze indalen of als de baby ingedaalt is en van positie veranderd dat het pijn doet
als de kleine hier beweegt voel ik dat ook veel meer van onder nu. niet heel fijn, maar gelukkig ook niet heel pijnlijk.
Ik heb dat ook, en soms ook als ik op sta na lang gezeten te hebben. Net of ze dan nog even een extra stukje zakt. Ik ben benieuwd of er hier iemand aan het bevallen is zo op 1 April. Hier in ieder geval nog niks. Morgen weer naar de VK, ik had gehoopt die afspraak niet te halen en mijn VK hoopte dat ook voor mij maar helaas we gaan het toch halen. Dat betekend een afspraak in het ziekenhuis voor weer een ctg en echo en hopelijk een datum voor het inleiden vast plannen. Misschien als ze die datum hoort dat ze denkt ja daar ga ik niet op wachten ik kom er maar vast uit haha. Fijne dag allemaal!
nou, het is weer begonnen hierzo. we wachten maar weer af of het doorzet. vrijdag hield het op toen ik naar beneden ging en ben nu net aan het ontbijt. als het nu weer ophoudt dan zal het door het strippen morgen wel door gaan zetten denk ik en wie weet hoeft dat niet meer. weeen zijn niet heel sterk, tenminste zo ervaar ik ze niet. zit nu op de bank op een matje, je weet maar nooit he.