37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ik hoop voor je dat het door gaat zetten! Ik zal voor je duimen in ieder geval

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    En, wat heeft deze dag je gebracht?? Spannend hoor!!!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    deze dag heeft de 1e 1 april grap van de kleine gebracht, vals alarm!! we zullen zien wat komende nacht brengt, maar ik ga er vanuit dat ik morgen gestript ga worden. hopelijk heeft dat het gewenste effect.

en de rest? nog 1 april kindjes?

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Hoi,

Ik ben vanaf vandaag ook 37 weken! Ik wordt volgende week ingeleid i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Begin het nu wel spannend te vinden.

@justme66: spannend! hoop dat je morgen gestript wordt en dat het het gewenste effect heeft. Succes!

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    als ik maar een beetje meer ontsluiting heb dan afgelopen donderdag wordt ik gestript, dat heb ik tenminste begrepen. hopelijk werkt het bij mij, het werkt helaas niet altijd..... maar we gaan gelijk door voor een afspraak in het zh, ze laten me toch niet doorlopen tot 42 weken ivm paasweekend denk ik.

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames, hier ook de 37 weken voorbij!
    Begint nu wel heel spannend te worden!, aangezien het een stuitliggertje is vind ik het nog spannender dan bij de eerste!
    Ik ga zo eens wat bijlezen hier!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ga je wel natuurlijk bevallen of wordt het een keizersnede?

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik weet het nog steeds niet...vind het zo een moeilijke beslissing!
    Hij ligt iig perfect voor een vaginale bevalling en de gyn was daar dan ook zeer positief over...moeilijk dus! haha

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Justme66: ik hoop voor je dat het strippen gaat werken.

@debke: Welkom! En succes met het besluit over je bevalling

@hier: Nou sinds vannacht flinke weeën en ook regelmatig. De VK is al twee keer geweest. Eerst had ik geen ontsluiting maar er zal al wel beweging in. Nu heb ik 2 cm ontsluiting en ben ik ook gestript. Ondertussen gaan de weeën gewoon door natuurlijk.

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Annabel: Wat spannend!!! Nog even en dan is je kleinte er!!Heel veel succes

11. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Wat spannend Annabel!! Heel veel succes! Geweldig, binnen een paar uren is jullie meisje er!!!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @annabel, dat gaat de goede kant op!! hopelijk heb je snel je kleintje in je armen

@debke, inderdaad een lastige beslissing. maar op het laatste moment kun je m nog nemen he

hier weer terug van de vk. ben gestript. had maar heel weinig ontsluiting (1cm) maar de baarmoedermond lag een stuk lager en was veel beter toegankelijk dus ze zag een strip poging wel zitten. nu hopen dat het door gaat zetten. anders morgen middag naar het zh voor filmpje en echo en dan verder kijken wat kan. voel me nu niet super, strippen is niet echt een leuke bezigheid zeg maar...... lekker op de bank nu!

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @justme:nee strippen is echt niet fijn! Hebben ze nu bij mij ook twee keer gedaan.

@hier: nou zit pas op 4 cm ontsluiting, dus we hebben nog wel wat te gaan. Maar ik hou de moed erin, de VK zei dat ik in ieder geval binnen 24 uur ons kindje mag verwelkomen

14. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Justme hopelijk werkt het strippen en zet het vandaag door.

Hier vandaag niet voor strippen geweest WANT Ik ben gisteren bevallen van onze zoon Eren Fevzi ( papa/man is turk) hij weegt maar liefst 4215 gram. Heb een snelle spontane bevalling gehad en geen scheuren knip of hechtingen. Helaas wel 1,5 liter bloed achteraf verloren want baarmoeder trok niet goed samen en ook flauwgevallen in de douche van het zh.
    Nu alles goed en we genieten.

15. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    @ Loveazra, Wauw!! Kijjk, da's een goeie reden om neit gestript te worden! ;) Gefeliciteerd!!!!

@Annabel, spannend hoor, bij mij duurde het ook zo ontzettend lang, uiteindelijk aan de opwekkers in het zkh, ging toen erg goed (uiteindelijk wel ks, maar kwam doordat G. zo groot was!)

@ Just me, bij jou ook spannend dan!!! Hopen dat je morgen niet voor controle hoeft :D

Ik zou al zo graag willen dat het morgen was... Dan gaan we naar de gyn, bespreken of ik weer een ks krijg of het gewoon "moet" gaan proberen. Wellicht kan er ook iets met inleiden gedaan worden zat ik te denken, morgen meer duidelijkheid! Spannend!!

Succes weer allemaal!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @loveazra, gefeliciteerd!!! lekker genieten nu he

@annabel, zet m op he! je kunt het hoor

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @annabel: succes meid zet hem op je hebt bijna je kleintje in je armen nu!

@loveazra: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik sluit me ook aan bij de club, ben nu 37 weken en 1 dag. Vind die laatste weken echt killing, voel een constante nerveusiteit en slaap errug slecht, maar dat herkennen jullie waarschijnlijk wel??

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier weer vals alarm, deze keer vanaf een uur of 12 's nachts.... het zijn wel telkens sterkere weeen maar ze zetten weer niet door. kijken dat de afspraak van vanmiddag ons brengt, ben nu helemaal kapot :(

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier ook 37+1! spannend nu he! ben benieuwd wanneer de baby komt!

justme66 vervelend zeg steeds die valse starten! hopelijk gaat het nu snel beginnen want het wordt wel eens tijd he.. doet je vk iets? wordt je misschien gestript ofzo?

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat strippen is gisteren gebeurd, dat had dus wel weeen tot gevolg (had al paar keer voorweeen gehad) maar verder dus niets helaas. vanmiddag consult in zh voor inleiden.

Deel Deze Pagina