37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Pff, erg vermoeiend die valse alarmen... Je kunt niet uitrusten dan, da's balen voor zo'n grote inspanning! Rust wanneer je kan, doe niet teveel, en vanmiddag krijg je in ieder geval meer duidelijkheid, wellicht kunnen ze even toucheren, kijken hoe de boel ervoor staat? Wellicht zorgen die weeën er toch stiekem voor dat je ontsluiting vordert, da's natuurlijk ook fijn!

Succes!!

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik ga inderdaad wel even vragen hoe het er nu voor staat, gister was het net 1 cm maar wel verweekt enzo. (anders had ze ook niet gestript). wie weet wel meer en gaan ze vliezen breken ofzo. ik hoor het wel, op dit moment maakt het me niet uit wat ze doen, als ze maar wat doen! ben er zo zat van! (en gelijktijdig vind ik het heel eng.......)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sorry heb niet terug gelezen!

dan heeft het misschien toch een beetje nut gehad, heb je nergens meer last van? ben benieuwd wat ze in het zkh zeggen!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heb nu een harde buik....... en buik doet bovenin zeer (daar heeft de kleine uk laatste tijd veel geschopt dus zal wel beurs zijn). maar geen krampen meer. net wel darmen leeg en wat slijm weer verloren. wie weet begint het zo weer.

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    justme: vervelend zeg, je loopt inderdaad al aardig over tijd, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Maarrrrr je bent er BIJNA!!!

6. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel vervelend... Elke dag weer die spanning of het nu vandaag eindelijk gaat gebeuren...
    Ben erg benieuwd!!!

Hier een rustige avond-nacht-ochtend gehad qua rommels.. Vind het zo gek.. de ene dag kan ik amper lopen van de pijn en nu merk ik niks (behalve dat ik best dik geworden ben ;))

Nog 2 dagen dan ben ik 40 weken en komen ze me thuis strippen.. Ik kan niet wachten en ga er gewoon helemaal van uit dat het dan ook gaat gebeuren.. Ik wil me gewoon ergens op in kunnen stellen!! Lastig hoor voor zoon planner als ik om helemaal geen invloed te hebben... :D

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn!

ik wil ook zo graag bevallen :D mn dochtertje kijkt iedere dag al in het wiegje of haar zusje er al is haha

8. Mommy 2 Be

9 aug 2011
    9
    0
    0
    Apothekersassistente bereidingsapotheek
    Etten-Leur
    Hallo allemaal!
    Wat leuk en spannend om jullie verhalen te lezen! Ik zit hier ook flink af te tellen en ben reuzebenieuwd hoe de bevalling zich aan gaat kondigen.. Ik ben nu 40 wkn+3 en kan echt niet meer wachten tot onze kleine friemel zich laat zien! Ik heb vanaf de 3e maand zwangerschap al verschrikkelijk last van mijn bekken en dat wordt nog steeds maar erger. Ik heb gelukkig wel goede dagen, maar over het algemeen is de pijn echt vreselijk! Gisteren dacht ik even dat het zover was; Krampen onderin mijn buik (gelijk aan menstruatiepijn maar dan wat minder heftig), krampen onderin mijn rug, druk op "de onderkant", ongemakkelijke harde buiken en soms zelfs vervormingen van mijn buik (tijdens de harde buiken).. Maar afgelopen nacht verliep helaas rustig en ook nu heb ik geen "last" van de dingen die ik net opnoemde, in ieder geval niet meer zo hevig.
    Kennen jullie deze klachten en worden jullie ook gek van ongeduld?? Wij weten ook niet of het een jongen of meisje wordt.... Dus dat is helemaal spannend! Donderdag weer controle bij de VK, afwachten maar dus.....
    Succes voor jullie allemaal!!

Groetjes!!

9. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @mommytobe: een kennis van mij hebben ze ingeleid, juist omdat ze zo'n bekkenpijn had. Misschien staat de VK hier ook voor open? Alleen moet je dan wel naar het zk'huis en weet niet of je dat ziet zitten....

in mijn omgeving lijkt ook iedereen over tijd te lopen, gek eigenlijk he!!

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik wil ook mee aftellen..
    morgen 38 weken.. kleine mag nu wel komen, ik heb t gehad haha...
    alleen wil ze nog niet echt.. ze is ook niet ingedaald.. dus ben benieuwd wanneer t zal gebeuren..

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Moesch, laatste loodjes hè 
    Wanneer heb je weer controle ? Of de kleine al is ingedaald

12. Mommy 2 Be

9 aug 2011
    9
    0
    0
    Etten-Leur
    @Moeke321: Zit ik inderdaad niet zo op te wachten nee... Als het aan mij ligt komt ons kleinte gewoon lekker thuis! Ik probeer me maar door de pijn heen te "bijten" en hopelijk komen de klachten snel terug en zet de bevalling door.. Ik ga donderdag bij de verloskundige wel even bespreken of ze me niet kan strippen! Misschien dat dat de boel wel wat kan versnellen... **En ondertussen drink ik nog wat Bitter Lemon (wat ik eigenlijk helemaal niet lust) en eet nog maar eens een ananasje...........................** :D Haha... Dadelijk nog maar even een middagdutje inlassen.. Grtz!

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ja idd de laatste zware loodjes! mag volgende week vrijdag weer voor controle.. mochten de vliezen nu breken is t gewoon plat liggen.. al heb ik nu het idee dat ze later komt en ik dus nog wel n tijdje rond zal waggelen:$

14. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @mommy2be: haha dat heb ik bij mijn 1e ook gedaan, ananas harten gegeten en tonic gedronken blegh.... Seksen wil ook nog wel eens helpen maar om eerlijk te zijn heb ik een libido van onder het nulpunt :S Jij zal er met je bekkenpijn ook wel niet op zitten te wachten nu....

15. Mommy 2 Be

9 aug 2011
    9
    0
    0
    Etten-Leur
    Oh help.......... Idd!! Het idee alleen al! Gaat hem niet worden.... :p Dan maar wat langer wachten! Haha..

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier ook net weer bitter lemon erin gekregen, is niet mijn drankje..... vandaag helaas nog maar 1 cm ontsluiting, had gehoopt dat afgelopen nacht iets meer had opgebracht. we mogen donderdag komen om ingeleid te worden. ben benieuwd of het voor die tijd nog op gang komt, wel weer gestript vandaag en helaas niet zachtzinnig door de gyn. geef mij mijn vk maar!

17. MissLove83

19 aug 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag voor de zekerheid nog een groeiecho gehad maar de kleine was al heel ver ingedaald en het hoofdje was amper op te meten! Ben ook aan het aftellen, spannend zo'n eerste omdat ik geen idee heb wat ik precies kan verwachten!

18. Mommy 2 Be

9 aug 2011
    9
    0
    0
    Etten-Leur
    Gisteren mn fles Bitter Lemon meester gemaakt! Best trots op mezelf... Haha! Vandaag nog maar eens een ananas oppeuzelen, das gelukkig een stuk beter te doen.. Verder nog weinig veranderd helaas. Ik voel van alles in en rondom mijn buik, maar ja wat moet je nou precies voelen??? Vind t erg moeilijk en frustrerend.. Tot nu toe zet er niks door jammergenoeg! Morgen weer naar de VK, ga maar s smeken of ze me wil strippen... ;):) Grtz

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier strippen ze pas met 41 weken, maar het verschilt enorm per praktijk. maar het kan ook niet werken hoor, dat je daar even rekening mee houdt.

straks gesprek met vk over consult van gister bij gyn. wil die vrouw niet weer aan mijn bed! sinds ik gestript ben, ben ik erg onrustig en gestressed. misschien is het beter om het even op z'n beloop te laten en morgen niet in te leiden aangezien mijn ontsluiting niet wil komen. we zullen zien wat het gesprek brengt. zoals ze zeggen, er is er nog nooit eentje blijven zitten ;)

20. Mommy 2 Be

9 aug 2011
    9
    0
    0
    Etten-Leur
    Strippen geeft geen garantie idd, maar wil het wel proberen.. Morgen even overleggen, ben aanstaande zaterdag 41 wkn. Ik zie er zo tegen op dat ze me anders volgende week gaan inleiden, wil namelijk heel graag thuis bevallen! Ben benieuwd naar morgen dus en wat vandaag nog brengt...... Zou zomaar kunnen natuurlijk! ;)
    Hoe was jouw gesprek? Succes in ieder geval!!
    Grtz

Deel Deze Pagina