thanks! ik doe mijn best. geloof dat ik nu ook wat weeen heb, helaas doet mijn rug zeer hopelijk niet al te veel rugweeen voor mij. we zullen zien. vk is nog niet langs geweest, lukt me ook niet om wat vruchtwater op te vangen..... maar heb al gezien dat er ook vlokjes in zitten dus het zit wel goed.
Heb zelf geen ervaring met vruchtwater opvangen, maar het schijnt met een boterhamzakje in je onderbroek te kunnen... Spannend!!!!
de vk geloofde het wel, de harde buiken worden iets pijnlijker en wat rugpijn. zodra ik echte weeen heb en ze om de 5 min komen moeten we weer bellen. straks proberen wat te slapen, kraamverband in, matje in bed. je moet er wat voor over hebben als we vannacht niet bellen komt de vk morgen weer even kijken. nu nog even met de hittepit in de rug op de bank voor de tv.
@ justme, ik duim voor je dat de weeen snel door gaan zetten en je snel je zoontje in je armen kan houden! Het begin is er in iig!! Zet hem op!
kolven om de bevalling op te wekken gaat niet werken ik geef hier nogsteeds borstvoeding en ben 38 weken zwanger anders was ik ook allang al bevallen haha
Hè, ik heb het gemerkt ja Whaha, ik ben het maar gewoon gaan doen gisterenavond, een uur met m'n dubbele elektrische gekolft... Was wel weer een gek gevoel in m'n buik, maar helaas geen weeën... Terwijl ze wel zeggen dat je uit moet kijken als je dat doet omdat het weeën kan opwekken... (vandaar ook een uur lol) Maar wat knap, dat je nog bv geeft! Pff, bij mij kwam er vanaf dat ik zwanger was bijna geen druppel meer uit (was natuurlijk ook nog aan het herstellen van vorige zwangerschap, wie weet heeft het daarmee te maken...) Nou, zijn we vandaag weer 38 weken, gaat dat toch snel! Van mij mag hij/zij komen hoor! Dinsdag is ook wel goed, dan hebben we het gezellige weekend nog met familie
Enne, Justme? Hoe gaat het/is het gegaan?!!! Je zal wel lekker aan het genieten zijn met je kleintje!
just me intussen al bevallen? hier vandaag een ananas gekocht hahahaha ben benieuwd of t wat uithaalt
hier nog steeds alles rustig. vanavond voor filmpje en echo naar zh en dan bepalen ze of we de nacht moeten blijven of dat we de volgende dag terug mogen komen. hoe dan ook gaan ze me morgen inleiden (als het niet toch spontaan op gang komen).
succes justme kwam kijken of er al nieuws was van je! fijn dat je hoe dan ook morgen je kleine in je armen hebt
nieuws op het forum duurt na vandaag ook even, moet na de bevalling 2 dagen in het zh blijven om dat ik meer dan 24 uur met gebroken vliezen rond heb gelopen. voorzorg dus. net als onderzoek van kinderarts direct na de geboorte. ook kweek bij me afgenomen, of ik een specifieke bacterie bij me draag die 1 op de 5 vrouwen heeft. mocht de kleine koorts krijgen, dan weten ze na een paar dagen (kweek duurt ff) of het wel of niet om die bacterie gaat. hoop voorzorg dus maar fijn om allemaal nu al te weten en niet morgen pas. hopelijk zetten de weeen komende nacht door, dat scheelt een infuus..... duimen dus!