37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bevallen!!!vrijdagochtend voor ctg terug naar het zh... voelde weinig.leven meer... direct hebben ze mijn vliezen gebroken en aan de wee opwekkers gelegd.. ging niet helemaal goed met de kleine meid.. ze had ook in dr vruchtwater gepoept.. het infuus werd omhooggezet om zo snel.mogelijk te bevallen wat resulteerde in n wee van ruim drie kwartier non stop.. ik ging compleet kapot van de pijn... vriendlief vroeg om pijnstilling voor me.. kreeg toen n.spuit pethidine in mijn been.. had toen nog maar 3 cm ontsluiting.. van die spuit raakte ik helemaal van de wereld haha en begon.mensen zelfs weer aardig te inden.. ben toen binnen 3 kwartier naar 10cm gegaan en binnen 3 persweeen bevallen... ze heeft wel meconiumhoudend vruchtwater binnengekregen dus haar start is niet optimaal.. kwam er ook.levenloos en blauw uit... nu zijn we lekker thuis maar slapen mijn man en ik om en om want door dat vieze vruchtwater is ze benauwd en.misselijk... hebben vandaag al 2x n blauw kindje.in onze armen gehad omdat ze stikt in.t.vocht en slijm wat eruit komt... wij houden haar dus goed in de gaten... verder is ze gewoon alert en vrolijk hoor dus geen reden om haar op te laten nemen... ze woog trouwens 4100 gram... en is geboren met 40+1.. zou alleen iedereen willen aanraden.als je twijfelt over minder leven i. je buik te voelen altijd bellen..

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd!!! Dat klinkt nogal spannend ja! Mijn gyn vertelde me ook meteen te bellen als ik minder leven voelde. Zal ik nu helemaal zeker doen!!! Wel heel mooi dat je je kleintje nu eindelijk in je armen hebt kunnen houden! Speciaal he!!

Wel hefige bevalling gehad dus... pfff, nou, je hebt het goed gedaan hoor!!!

Geniet ervan! En wellicht nog een keertje naar zkh om haar luchtwegengoed uit te laten zuigen oid? Lijkt me zo wel erg spannend zeg maar...

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ babyphat, gefeliciteerd met jullie meisje! Dat klinkt heel heftig allemaal zeg! Hopenlijk is jullie meisje snel helemaal opgeknapt en niet meer misselijk en benauwd!

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was even terug ook lekker aan het wachten met anderen in dit topic. Zie dat LoveAzra, Annabel en hopelijk nu ook inmiddels Justme bevallen zijn! Gefeliciteerd meiden!
    @LoveAzra, lekker dat je geen knip of scheur hebt! Mijn knip is nog steeds een pain in the ass.....letterlijk haha. En 1.5l bloed verloren is ook niet mis! Wel irritant dat je er dan van moest flauwvallen. Ik heb nu nog steeds wel als ik gehurkt zit ofzo en snel omhoog ga dat het eventjes zwart wordt.
    Nou geniet van alle baby's en meiden die nog wachten heeeeel veel geduld en sterkte toegewenst.
    Liefs Mammadoe

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier ook alles rustig....:(
    Voel wel minder, maar vooral zachter. Wanneer ga je bellen bij minder leven? Het is toch ook normaal ze minder te voelen? Hoeveel moet je je kindje voelen?
    xxx

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat spannend allemaal met die wachtende hier! Ook ik nog steeds aan het wachten! Was er vol van overtuigd dat ie vandaag zou komen hahaha maar de kleine man laat lekker op zich wachten.. Brabantse als je echt heel erg veel verschil merkt gewoon bellen hoor, heb ik ook gedaan en heb daarna 2x aan de ctg gemoeten wel was toen gewoon alles goed maar toch! Babyphat gefeeeliciteerd!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

babypath gefeliciteerd meid!!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

je kan altijd de vk even bellen als je ongerust bent daar zijn ze voor ;)

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    wachten duurt langggg.. haha ;)

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @babypath: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid en geniet er lekker van! Zal wel schrikken geweest zijn zeg!

11. Reavelijn

Reavelijn Lid

14 feb 2012
    66
    0
    6
    Fulltime mommy van een lief meisje!
    Limburg
    babypath gefeliciteerd met jullie meisje! :D

hier verder geen harde buiken ja 2x per dag ofzo.. dus het duurt denk ik nog wel even :)
    ben het zat wil me kindje vasthouden! haha

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    zoo wat rustig hier zeg, kom eens gezellig kletsen meiden :p

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze zijn allemaal aan het bevallen ;) hier vandaag 38 weken! Hopelijk vrijdag datum voor inleiding! Ga gewoon niet eerder weg tot ik een datum heb! Hihi

14. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier straks naar de verloskundige , ben benieuwd...

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delfino, ja ik hoop echt voor je dat je vrijdag duidelijkheid hebt! Gewoon voet bij stuk houden!

@ rosalynn, succes straks bij de vk..

Hier gister op controle geweest. Alles was goed en vk dacht me volgende week donderdag wel weer te zien op controle.. Nou dat hoop ik niet haha!

16. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hihi, zullen ze blij mee zijn als jij geen antwoord krijgt ;) Zie al voor me dat bij alle volgende vrouwen die een afspraak hebben, jij nog steeds daar zit ;) hihihi!
    Hoop dat je wel duidelijkheid krijgt ja... Niks zo irritant als geen idee hebben waar je aan toe bent!!
    En inderdaad, zo op het einde wil je geen volgende afspraak met de vk of gyn!
    Ik wil ook zóóóóóóóóóóóóó graag weten wanneer en hoe ik ga bevallen!!! Kan er dus niet tegen dat ik niks kan plannen... Haha, erg he!
    Naja, het zal in ieder geval binnen een paar weken zijn ;)

17. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Nou vandaag naar de verloskundige geweest en daarna door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en echo enz... de kleine WAS ingedaald en nu dus niet meer helaas

maar gelukkig was het verder allemaal prima en waarschijnlijk "stilte voor de storm"

wel erg druk in het ziekenhuis prins willem allexander kwam langs dus echt 100e politie/beveiliging mannetjes gezien zowel in het ziekenhuis dan als op de route waar ze langs komen

18. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ojee, wist niet dat ze ook nog konden "uitdalen"... Balen!Dus nu moet je plat als je vliezen breken ;)? Fijn dat verder alles in orde was...

Ik mag pas dinsdag weer naar de gyn, hoop voor die tijd alweer thuis te zijn met een kleine frummel :D

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Rosalynn, ohh wat balen zeg! Lag beebje nog wel netjes naar beneden met hoofdje?

@ klein hummeltje, hopelijk hoef je dinsdag niet meer op controle ;)

20. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik mag 20 april weer naar de verloskundige de uitgerekende datum van ons dus haha

de kleine meid lag zo netjes vast in mn bekken maar is er mooi dus weer uit he... daarom zo veel last van mn buik gehad vd week de bewegingen kwamen opeens op plekken waar ze normaal al maanden niet kwam

schijnt vaker te gebeuren bij de 2e vertelde ze
    gelukkig was het wel zo dat er eerst minder vruchtwater zou zijn rond de 33 weken 34 weken was het alweer bijgetrokken en nu had ze ruim voldoende gelukkig :)

en idd mama mag plat zodra de vliezen breken dus hopen dat het begind met weeen en niet het breken van vliezen.... maar ze vertelde wel dat als ze zouden breken in de suppermarkt dat ik niet tussen de groenten hoef te gaan liggen maar gewoon naar huis mag gaan.. hmzz...

maar wel leuk om op de verlosafdeling te liggen en mn kleine meid was ook mee met papa en toen kwamen we de vrouw tegen die mijn dochtertje gehaald heeft haha dus dat mooi even verteld en die kleine van me heeft de mevrouw bedankt haha

Deel Deze Pagina