37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk RosaLynn! Hihi, en wat grappig dat je kleine meid haar bedankt heeft, hihi!

Gelukkig dat je nog naar huis mag... Ik zou alleen niet meer heel erg te voet naar de super durven, is net zo'n lekker stukje om te lopen, maar dan zou ik denk ik de auto wel pakken... Pff, spannend he, je weet ook gewoon niet wanneer, voor hetzelfde geld pas met 42 wk... Dan mogen we nog even!

De 20e... Man wat kijk ik uit naar die datum! G. was echter ook te laat, dus verwacht er niet teveel van... haha! Naja, stiekem masseer ik m'n voeten wel regelmatig hoor, gewoon, stel dat het helpt?!!!

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik moet zeggen dat me 37 weken dus toen mevrouw zich bedacht had meer het gevoel had van "ja kom nou maar het is genoeg geweest" haha

en iedere keer de pijn met t idee zal het begonnen Zijn? kleine meid van me die iedere dag kijkt in het bedje om te kijken of dr zusje er al is :) kat die naast het bedje aan het wachten is enzo....
    dat werd ook vervelend haha

maar nu heb ik zaterdag ochtend een afspraak staan dus wel zoiets van ja blijf nou maar iig zitten tot dan haha

mijn dochtertje was ook 5 dagen te laat... maar ij deze had k het gevoel ze komt eerder... maar nu haha ik weet het niet meer

ze lag iig nog wel met dr hoofdje naar benede maar kan alles nog blijkbaar

3. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ja, idioot he, hier is de kat ook helemaal van slag sinds een paar dagen... En bij ieder kramp-achtig iets/harde buik denk je ja???!!!

Ik had bij G. gedacht dat ie op 27 april met 37 weken geboren zou worden, maar hij kwam pas met 41.1. Maar nu denk ik dus dat die datum voor deze kleine bedoeld was... haha! Hoop het niet! Ik ben er klaar voor!

Manlief heeft vanaf overmorgen 4 weken vakantie genomen, dus hoop maar dat het snel begint, anders is het ook zonde van al die vrije dagen!

Wat schattig zeg van je dochter! Lijkt me echt een poppetje!!!!

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Die dagen na de 40 weken zijn helemaal erg om te wachten!

Heeft G al een beetje door dat er een nieuwe baby bij komt of niet?

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

vanwege weinig leven vanmorgen ctg gehad die was goed heb ook meteen datum voor inleiden meegehad morgen ochtend beginnen ze met gel en ze verwachten zaterdag het inleiden te kunnen starten en hij er dan ook zaterdag is!!

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ klein hummeltje, idd lekker blijven masseren haha, wie weet helpt het! Hier bij de eerste ook over tijd maar hoop deze keer niet.. achjaa we moeten gewoon afwachten..

@ Rosalynn, ahhh wat lief dat je dochtertje elke dag gaat kijken in het bedje!!

@ delfino, nogmaals super dat je nu duidelijkheid hebt. Wat fijn om te weten dat je dit weekend jullie hummeltje eindelijk in je armen mag sluiten!!

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36

Jij ook al! Ik heb hier een uur gelegen maar geen datum voor het inleiden ik mag dus gewoon lekker wachten haha

Suc6 met de inleiding :)

8. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Nou, hoe is het mogelijk... ik kom ook net terug uit het zkh... Ook geen leven gevoeld vanaf vanmiddag.

@ Delfino: Wat fijn dat je morgen terug mag!! Lekker hoor, dat je duidelijkheid hebt! Gek idee dat je straks je kleintje in je handen hebt... Jippie!

@ Goldy: Hihi, we blijven lekker masseren, straks eens kijken of ik m'n man zo ver kan krijgen, dan hoef ik mezelf niet in onmogelijke bochten te wringen :D

@ RosaLynn: balen he, dat je nu nog niks weet... Voel je je kleintje inmiddels wel weer?

Ik heb nog steeds niks gevoeld, mag morgen terugkomen als het zo blijft (manlief wil dat vannacht al doen ;), maar dan zitten we wel met onze G. :D)
    Ik had wel heel lichte weeënactiviteit, maar volgens de vk waren dat voorweeën. Toch stiekem wel spannend hoor! Heb gevraagd of ze even wilde kijken of er al iets van ontsluiting was oid, wilde ze wel doen, maar moest ik wel rekening houden met dat dat helemaal niks wilde zeggen. Ik had nog geen ontsluiting, bmm was wel week, maar nog lang en stond nog naar achter...

Ben benieuwd, manlief denkt dat het niet lang meer duurt, ik houd er gewoon nog rekening mee dat het over 2 weken pas zover is...

Succes allemaal!

9. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    39 weekjes vandaag :D

@klein hummeltje gaat het al wat beter nu?

hier voel ik de kleine soms maar wel veel minder dan normaal, maar dat kan dus ook omdat mevrouw weer gewoon in mn buik kan "zwemmen" ze is uit mn bekken en ligt diep in mn buik dat sommige mensen op het werk die wisten niet eens dat ik zwanger ben haha

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat toevallig dat jullie gister alle 3 aan de ctg hebben gelegen. Gelukkig was alles goed!

Hier beetje rommelend/zeurend gevoel sinds gisteravond.. Maar zal wel niks zijn.. je maakt jezelf er wel gek mee zeg pff!!

11. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Gelukkig hier ook sinds vannacht weer beweging! Ook wel een beetje gerommel nog steeds... Manlief vindt het erg spannend (die heeft vanavond nog een optreden met z'n band). Hij wil dus ook nog geen voetmassage geven, pas vanaf morgen :D

@ RosaLynn: ook wel vreemd denk ik als je je buik amper kunt zien soms! Hier issie echt niet over het hoofd te zien! Voel hem/haar ook heel vaak bewegen, vandaar dat het echt heel eng wa om helemaal niks meer te voelen... Gelukkig bij allemaal alles goed!

@ Goldy: erg he, dat gerommel, je weet gewoon niet wat je ervan moet denken! Omdat ik nu ook veel met m'n zoontje bezig ben, let ik ook niet op tijden enzo, terwijl ik dat bij hem toen wel deed. Spannend hoor!!!

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames :)

ik ben morgen pas officieel 37 weken maar ik denk als ik het lief vraag dan mag het vast wel :)

mag ik al gezellig met jullie mee kletsen?? :):)

ik zal mezelf ook even voorstellen..
    ik ben f0rever 23 jaar en zwanger van mijn eerste kindje.
    mochten jullie vragen over mij hebben stel ze gerust :)
    ik lees al een tijdje mee in het forum zodat ik niet alles straks in 1 keer bij hoef te lezen.

p.s ik zie dat morgen al de eerste dame bezig gaat met bevallen :) heel veel succes :D

veel liefs van hier... :)

13. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Nee, sorry, daar kunnen we écht niet aan beginnen...

Hihi tuurlijk wel! Dee eerste dames zijn inmiddels al bevallen, we vullen ons vanzelf weer aan, hihi!

Wel spannend he zo, die laatste loodjes, dat je neit weet waar je aan toe bent!

Gerommel is hier alweer opgehouden helaas... Vanaf morgen gaan we er alles (ja alles :D) aan doen om de bevalling te laten beginnen! Haha!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een buik die je niet over het hoofd kunt zien! Maar hij zit echt aardig in de weg.. vooral als ik bezig ben met mn zoontje. Maarja nog even en daarna mis je de buik weer dus het is ook nooit goed he haha :p

@ forever, gezellig dat je mee komt kletsen! Gezellig een mede-brabander zie ik :p

@ klein hummeltje.. hhaha echt alles dus :p
    Hier moet ik er niet aan denken.. als dat is wat je bedoelt haha

15. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Haha, ja, dan is dat waar je aan denkt!:D

(tenminste, niet als je aan ananas en tonic denkt trouwens ;), daar moet ik nu echt niet aan denken! :D:D:D)

16. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Hoi dames,

Ook ik ben inmiddels 37 weken en kom dan ook graag meekletsen.

Iedereen die al bevallen is, van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! En alle andere heel veel succes met de laatste lootjes!

Hier alles nog rustig, ben benieuwd hoe lang ik nog 'moet' wachten.. Ben zo nieuwschierig haha...

Succes!

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hallo lieve dames, ik kom me ook aanmelden hier... ben nu 39 weken en vanmorgen voor onderzoek geweest. De baby doet het prima, is ingedaald en ik had een vingertopje ontsluiting. Af en toe wel harde buiken, maar weinig last van en tot nu nog geen echte weeen gehad. Ben dus heeel benieuwd hoe lang dit nog mag duren. :D

Verder lees ik heel wat gerommel en inderdaad al een bevalling die op gang gekomen is... spannend! Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden!

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    gezellig dat ik alvast mee mag komen kletsen :)

bevallen dames : gefeliciteerd en geniet er heerlijk van ( ik ben stiekem jaloers)

rommelende dames: aaaah ik zou gek worden als het zo blijft rommelen... heel spannend :)

hier: poe poe het komt steeds dichterbij... begin het wel erg spannend te vinden... :) maar ik heb er zeker zin in om mijn prinsesje straks vast te houden :)

weten jullie allemaal wat jullie kleine wordt??

liefs !

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah nou ben benieuwd of het helpt!!

Hier toen ik bij mijn eerste zwangerschap over tijd ging wel geprobeerd maar kvond het niets en het hielp ook niet dus deze keer ga ik me er niet aan wagen.. :p

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Milanfleur. welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!

@ Nescio, Ook welkom, leuk dat het weer wat drukker word hier!

@ forever, wij krijgen een jongentje maar dat had je vast al gezien in mn onderschrift hihi ;)

Deel Deze Pagina