37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wow forever, succes! Spannend hoor!! Was er een medische oorzaak? (sorry heb dit bericht misschien over het hoofd gezien)

RosaLynn, jij bent ook nog actief in die laatste weken! Geweldig. Ben nu 39 weken en een paar dagen en probeer ook nog zoveel mogelijk te doen. Elke dag flink wandelen en verder gewoon de dag voort te doen. Slaap gelukkig nog goed en mijn buik zit niet heel erg in de weg. Wel is ze ingedaald en lijkt mijn buik ook wat meer naar beneden te hangen. Grappige gewaarwording.

Meiden ik hoop dat het allemaal goed gaat verder en laten we elkaar op de hoogte blijven houden van die laatste loodjes!

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    delafino ik hoop dat je je kleine poppetjes vandaag heerlijk met trots aan de wereld mag tonen! en dat alles goed is gegaan.

hier werd ik vanochtend wakker door kramp in mn been!

eerst werd ik om 2 uur wakker van mn meisje die wou drinken bij me... prima dus na 10 min weer in bed gedaan :D en om 3 uur kwam mn man naast me liggen die was boven weer wezen pokeren met zn vriendje..

en mama werd dus om 6 uur wakker met kramp in dr been alsof mn man met zn been op mn scheen gelegen had!

dus mn man helemaal in shock en dacht dat ik moest bevallen ofzo haha

3. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik mag me vanaf vandaag ook bij jullie aansluiten. Hier is alles nog rustig, ik geniet lekker van mijn verlof. De kleine meid ligt al helemaal ingedaald, klaar voor de start. Morgen krijg ik de laatste spulletjes binnen, de box en de wagen en zo.

Ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten..

Groetjes!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, wilde even melden dat onze kleine uk uiteindelijk met een keizersnede ter wereld is gekomen. ik reageerde niet op infuus helaas. gaat nog niet super met ons, veel bloed verloren, de kleine gewicht verloren, maar we gaan de goede kant op! heel veel sterkte de dames die binnenkort voor de bevalling gaan, geloof me het is alle pijn waard!!!

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow justme dat is wel vervelend ik hoop dat het snel beter met jullie gaat! Geniet in ieder geval van de kleine!

6. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    #1386 klein hummeltje, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    @ Delfino, da's balen, hopen dat die centimeter snel gaat!! Wel vervelend, want je was er helemaal op ingesteld, pff!

@ Forever, jee, dat klinkt plotseling, veel succes en zet 'm op! (ben ook erg nieuwsgierig naar je verhaal ;))

@ Goldy,had het er van de week met malief over, die willen we wel gaan kijken als hij uit is op dvd, vind het net niet genoeg om voor naar de bios te gaan, maar lijkt me wel leuk!

@ Nescio, wat fijn dat je nog lekker kunt slapen! Geniet ervan :D

@ Kaas, uiteraard kun je meekletsen! Lekker hoor, dat de laatste spulletjes binnenkomen! Dan is lekker alles op orde!

@ RosaLynn, wow, dat kan echt erg zijn he, die krampen!!!! Ow man, ik heb dat zo'n 3 keer per week, auwauwauw! En dan lukt het ook bijna niet om je been goed te kunnen strekken (heb normaal veel moeite met uit bed komen, maar dan sta ik er wel heel snel naast te proberen te strekken...!). Vervelend ook als je zo vaak wakker wordt 's nachts. Hoop dat je dan wel meteen verder kunt slapen!

@ Just me, Gefeliciteerd met je kleintje! Maar wat heftig zeg... En erg vermoeien zo'n ks. Zeker als je veel bloed verloren bent... Heel veel sterkte allebei!!!

@ hier, het is toch nog goedgekomen met de wikkeldoek en de luierenveloppe, de rest van de spullen krijgt ze later wel ;) Is toch maat 68, dus heb ik nog even de tijd ;) Net weer een uur gekolft, zorgt wel voor regelmatige harde buiken, maar zodra ik stopte, was het over. Ook heeft manlief accupressuur geprobeerd, tot nu toe nog geen effect helaas... Meer wil hij ook niet meer proberen jammergenoeg ;) Ben benieuwd wat het doet!
    Vandaag leuke dag gehad met de kraamvisite, we zijn er wel 4 uur geweest... Maar uitsluitend omdat ze erop stonden dat we bleven... Moest er niet aan denken bij G. hoor, dat er zolang visite over de vloer was (maakt het natuurlijk ook nog wel uit wie, maar toch!)

Zo dan, dan ga ik weer lekker naar m'n bedje, hopen dat ik vannacht meer dan 3 uur kan maken... Zoonlief heeft last van doorkomende tandjes denk ik... Zielig hoor! ;)

7. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Helaas, mijn acties gisterenavond hebben geen effect gehad :( ;)

Wél heb ik vrij goed geslapen, alleen een uurtje wakker door zoonlief, maar verder, hmmm!!! Dus nu ik goed uitgerust ben... Laat maar komen :D

Fijne dag allemaal!

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier de kleine meid vanochtend naar de peuterspeelzaal gebracht :)

we hebben hier jonge eendjes voor de deur, die moesten natuurlijk begroet worden... dus ik zeg tegen mn meisje ga maar zitten in het gras! komen ze allemaal om dr heen rennen en op schoot zitten dus mevrouw was ze aan het aaien en vond het geweldig haha

Hier beetje last van mn buik maar dat zal wel weer niks zijn... ik gok dat ik overtijd ga lopen:(

mja vandaag vind ik een hele mooie dag om te bevallen haha

9. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ow, wat leuk RosaLynn!!! Dat ziet er echt superschattig uit zeg!

En inderdaad, mooie dag om te bevallen vandaag :D Doe gezellig met je mee ;)

10. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik wacht graag met jullie mee op de dag dat we mogen gaan bevallen!

Ik had eigenlijk gehoopt dat deze baby ook met 38 weken geboren zou zijn (net als mijn dochter), maar helaas, hij zit nog confortabel in mijn buik :D

11. C78

C78 Niet meer actief

F0rever, Ik hoop dat alles vandaag goed is gegaan en je kleintje nu lekker in je armen ligt!

12. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hoi C78, ow, erg he, als je aan een bepaalde datum denkt en het gebeurt dan nog niet... Dan duurt wachten zo lang!!!!

Ik vrees dat ik morgen gewoon weer op controle moet bij gyn... Wil me deze keer niet zo snel meer buiten laten schoppen, en wil eigenlijk gewoon duidelijkheid en een uiterste datum... Wil ook wel weten hoe de verhouding is tussen de grootte van het hoofdje van G. en van deze baby. Naja, we gaan het allemaal beleven...

Ben benieuwd Forever, alles goed gegaan?

13. C78

C78 Niet meer actief

Vervelend dat je mannetje zo'n last heeft van een doorkomend kiesje! Ik gaf mijn dochter wel paracetamol als ze echt pijn had en niet kon slapen...

Ik heb ook morgen weer een afspraak bij de vk... Vorige keer zei ik nog dat ik hoopte haar eerder te zien. Ik denk ook niet dat het er in zit.
    Ik heb 2 en 3 weken geleden veel last van voorweeen gehad, alleen afgelopen week heerlijk geslapen en alleen af en toe nog harde buiken. Stilte voor de storm denk ik, alleen voor hoe lang??

14. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hopen dat het snel flink gaat stormen dan :D

Weet niet zeker of het tandjes zijn, geen liever niet te snel paracetamol, als hij veel last heeft natuurlijk wel, maar ik denk dat hij vooral graag wil knuffelen :D Ik ben dan uiteraard ook enorm lief en knuffelbaar :D!

15. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Is verder iedereen aan het bevallen, of gewoon lekker bezig met andere nuttige dingen te doen?! Haha! Ik zit véél te veel op het forum merk ik wel... Hm, dan toch maar aan de afwas beginnen, maar kan zo moeilijk bij het aanrecht met die dikke buik ;)

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @klein hummeltje: ja we moeten wat he om onze tijd te vullen :) Ik lees al weken mee met dit topic, maar heb nog niet veel gereageerd... Ben wel actief bij de april mama's maar anders worden de verhalen zo dubbel!

@rosalynn: aaaaah wat lief met die eendjes! Meestal blijft moeder eend toch ver uit de buurt met haar kroost, wel schattig dat ze zo dichtbij waren

ben vandaag 39 weken en 1 dag, had eerlijk gezegd 1,5 week geleden al verwacht dat ons meisje zou komen, aangezien ik naar het ziekenhuis ben vertrokken met de VK met uren aan voorweeën, ook nog gestript en slijmprop verloren maar voor de rest is er amper nog iets gebeurd..... Was wel even een tegenvaller hoor, denken dat je gaat bevallen en met een dikke buik de dag erna weer weggaan. Maar goed, ons meisje heeft het blijkbaar nog prima in mijn buik.

17. C78

C78 Niet meer actief

Moeke, lijkt me idd naar als je voor niets in het ziekenhuis bent! Wachten kan lang duren! Gelukkig ben je dit snel vergeten als je je kleintje straks vast hebt.

Ik heb gisteravond tot 2 uur vannacht ook na lange tijd weer eens last gehad van pijnlijke harde buiken, misselijk en ik had het heeeet. Ik dacht ook echt dat hij wel zou komen. Alleen toen ik tegen 7u wakker werd was wel duidelijk dat ook vandaag niet mijn dag was...
    Straks naar de vk, ben benieuwd hoe het met de kleine gaat!

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

RosaLynn, wij zijn gewoon op dezelfde dag uitgerekend:D ben heel benieuwd of iemand van ons donderdag gaat halen. Ik stel me er niet teveel op in.
    Superlieve foto trouwens!

Ik had vandaag een afspraak staan bij de gyn, net gebeld, hij is ziek. Jammer, was erg benieuwd naar (misschien wel de laatste) echo...

@klein hummeltje, klinkt heeel bekend. Ik weet af en toe ook niet meer van verveling wat ik moet doen.:D Huishoudelijke klusjes is het enige dat overblijft, maar ga er maar aanstaan met zo'n dikke buik.

19. babyapril

babyapril Lid

5 feb 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben niet zo goed in vaak posten maar lees hier al wel even mee.
    Had me (heel dom natuurlijk) ingesteld op week 38 ;)
    En ben het zó zat nu. Nog geen teken van een naderende bevalling, heb alleen kramp in mijn bovenbenen. Maar nul activiteit in mijn buik.

Wat doen jullie de hele dag door? Ik kom niet meer verder dan inetten en de was doen. Verveel me enorm.

20. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    hoi dames,ook ik kom me hier melden:D

Zal even kort mijn verhaaltje doen:
    Ik ben 21 jaar, mijn man 26 en we zijn in verwachting van ons eerste kindje, een jongetje.
    Ik ben onder controle van de gynaecoloog in verband met een dubbele baarmoeder.
    Er is ons van te voren verteld dat ik hierdoor een grotere kans heb op een vroeggeboorte en stuitligging door ruimtegebrek, maar inmiddels dus de 37 weken gehaald en gister te horen gekregen dat ons mannetje netjes ingedaald ligt met zijn hoofdje naar beneden:D
    Ik zit wel al sinds week 31 thuis na een ziekenhuisopname i.v.m pijnlijke harde buiken en ontsluiting, en de verveling begint langzaamaan toe te slaan;)

Deel Deze Pagina