37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

@coortje, dank je! Ooit komt hij echt. Ik ben alleen zo ongeduldig en plan alles zo graag. Maarja, ik hoef jou niets uit te leggen over geduldig wachten, het blijft altijd een kunst! X

@ klein hummeltje hoe is met jou?

@kaas, langzaam aan sluipen de weken voorbij... Is het je eerste kindje? Het blijft sowieso spannend, je weet gewoon niet wanneer het gaat beginnen en hoe het verloopt. :)

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hoi meiden.. mag ik me bij jullie aansluiten??

morgen eindelijk 37 weken!! zag dit topic wel eens voorbij komen en dan dacht ik: ''ik wil ook al 37 weken zijn ;) ''

ik zal komende tijd niet extreem veel meekletsen want hebben sinds donderdag de sleutel van ons nieuwe huisje dus zit daar veel en hebben er nog geen internet.. maar als ik kan kom ik even kijken en kletsen!!

meiden die op het punt staan van bevallen.. heel veel succes!!

3. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Even een korte hoogste, hoop vanmiddag lekker te kunnen reageren op alles! (nou ja, eigenlijk hoop ik dan aan het bevallen te zijn natuurlijk!:d)

Hier dus nog steeds een dikke buik, wel af en toe wat steekjes en soms een menstruatie-gevoel. Denk dat dat allemaal wel wat doet, maar niet heel veel... Vandaag gaan we een klein eindje fietsen, morgen maar eens kijken op de vrijmarkt. er is hier in het dorp van alles te doen, maar ook in het buurt winkelcentrumpje. Ligt dus beetje aan hoe ik me voel...

Succes allemaal met al die spanning! ;)

4. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    @ C78, haha, het was inderdaad nog lekker druk geworden, bijna niet bij te houden ;) Leuk hoor, mooie nagels gezet. Gezellig kleurtje, of "gewoon netjes"? gek he, die menstruatieachtige krampjes. Ik denk stiekem dat die toch ook wel wat doen... Fijn om uit zelfbescherming te denken dat het nu niet meer spontaan gaat gebeuren, scheelt een hoop! Maar toch blijf je denken he! Haha, grappig dat je dat ook denkt als je wakker wordt 's ochtends, ik heb dat inderdaad ook, al begon het bij G. gewoon overdag... Lekker hoor, jezelf zo verwennen! Gelukkig niet meer zo'n last van je bekken! Tja, en dat wakker liggen verder... kan ik helaas ook over meepraten. Gelukkig doen middagdutjes wonderen!
    Enne, gemeen he, die banners... "gelukkig" staat er nu niet bij dat je overtijd bent, maar gewoon 40 + 1 ;) Anders had dat helemaal confronterend geweest :D
    Tja, vind het het meest vervelend dat al die gyns en verloskundigen zo ontzettend niet op een lijn zitten met wat ze zeggen... Maarja, dinsdag zien we wel weer... G. is de 22e jarig, dus ze zullen sowieso niet samen jarig zijn! Wel fijn, lijkt me niet leuk! Wat lekker zeg, dat de kleine weer is gaan logeren! En inderdaad, hoe langer we lopen, hoe later we weer kunnen werken! Ik zat in de WW en al vroeg in de ziektewet, ik moet dus straks op zoek naar nieuw werk, ww is helaas ook afgelopen, dus móet echt meteen nieuw werk vinden... Spannend!
    Gezellig hoor met koninginnedag, heb er toch ook al een beetje zin in ;) En al die mensen die willen weten hoe het gaat... Bij G. vond ik dat héél vervelend, nu eigenlijk helemaal niet, vind het lief van ze, en begrijp dat iedereen enthousiast is!
    Kijk, dat wordt helemaal gezellig die koninginnedag van jou! Leuk hoor, met z'n allen eten :D En inderdaad, je hebt nu véél meer kans op een plekje op het terras ;) Hopen dat het zulk weer wordt, voorlopig regent het hier nog... :(

@ Miffy, zonde dat als je er speciaal zo'n eind voor rijdt, de kleine zich niet laat zien! Klein deugnietje is het al dus! Wij hebben het nu ook niet laten doen hoor. Bij G. hadden we het kado gekregen, maar die liet zich ook niet zien, en nu vonden we het een beetje zonde van het geld...
    Oei, weinig vruchtwater ja? Ben benieuwd wat de vk gezegd heeft, maar dat zal ik zo wel lezen ;)
    Nou, lees dus dat alles goed was :D Wat speciaal als je vriend dat met z'n eigen mes gaat doen zeg! Stoer hoor!
    Fijn dat je zelf kunt aangeven en ze dan kijken wat ze voor je kunnen doen! En natuurlijk fijn dat het nu wel voldoende was!
    Gezellig, over de vrijmarkt! Lekker op het gemakkie ;)

@ Sam1993, welkom, en wat spannend zeg! Bij mij waren de vliezen doorgeprikt, heb ik dus niks van gevoeld. Hoop in volgende posts te lezen dat je inmiddels bevallen bent dan!

@ Ingel, gek he, die dubieuze krampen... Ik denkaltijd maar zo, alles wat vreemd voelt daar, doet in ieder geval iets... :D Positief denken ;)

@ Bully, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Gecondoleerd met je omi, zou inderdaad wel erg mooi zijn als ze de 28e geboren zou worden...

@ Goldy, tja, ik wacht nog steeds inderdaad :( haha! Naja, ik ga er maar van uit dat ik dinsdag van de gyn te horen krijg wanneer we de kleine kunnen knuffelen! Hoe bevalt het om 2 kiddies te hebben? :D

@ Priscilla4, welkom! Kijk een nieuw huisje! Gefeliciteerd! En gek he, dat uitkijken naar de 37 weken! (deed ik ook, toen naar de 40, nu naar 42 ;) niet om je te ontmoedigen hoor! Hoop dat je lekker eerder kunt bevallen! Maar misschien eerst verhuizen?

Zo dan, ik ben weer helemaal bij! Dan gaan we nu over tot de orde van de dag... Gisteren heel de middag op bed gelegen, heerlijk! Was zó ontzettend moe! Vanmiddag lekker een kleine eindje fietsen met z'n drietjes (als het weer wat beter wordt dan...).

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    JEEJ ! morgen 38 week !! :D
    moet zeggen, dat ik er wel een beetje '''zat'' van ben...:)
    dus streep nu elke dag wel af... shit, vandaag nog niet !

maar uitgerekend NU, krijg ik aambeien en heb een soort van onderhuidse pukkel bij mijn vagina...;);););););)
    lekker zo voor de bevalling !! hahaha..:$

Morgen dan wel lekker slenteren over de vrijmarkt! :)

@ priscilla jeetje, goede timing voor een nieuw huisje ?!;):p

6. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Hey dames, vandaag mijn uitgerekende datum en helaas alleen maar wat voorweeën..toch wel raar.

7. C78

C78 Niet meer actief

Klein hummeltje, wanneer had jij je volgende afspraak? Ook dinsdag toch?
    Hopelijk heb je nu wat ontsluiting en kunnen ze je vliezen breken!

Priscilla4, het is inderdaad steeds een stapje verder kijken naar mate je verder komt!

Magdalena6, ik heb er helaas al wat langer last van (ik heb dan alleen een spatader op mijn schaamlip) komt door de druk van de baby. Volgens de vk snel weg na de bevalling...

Rashomama, ik was gister op de dag... Er zit niks anders o dan verder afwachten... Wanneer mag jij weer naar de vk?

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @klein hummeltje,
    wauw wat een verslag!!

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    dag meiden, ik kom hier ook even spieken! Ik ben benieuwd wanneer de kleine zich naar de uitgang meldt ;)

10. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik kom om een hoekje meelezen/berichten. Ben de 37 weken al wel ruim gepasseerd.
    Sinds gister is het aftellen begonnen en ben ik er klaar mee en voor haha!

Sinds 2 dagen ook door de gehele dag door harde buiken. Vandaag al 2x mijn darmen geleegd(excuse me) en wat pittige ongesteldheidskrampen.Die nu weer weg zijn.

Het zal niet meer lang duren vermoed ik.

Sterkte en succes allemaal met de laatste loodjes!!

11. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    @ Magdalena6, da's inderdaad niet lekker... Heb nu ook een klein beetje last van aambeien, pff! Heb er curanol voor, en dat werkt wel goed moet ik zeggen, alleen bijna op, dus dinsdag even nieuwe halen (vrijdag vergeten, toen lagen ze al klaar!). En zo'n pukkel is inderdaad ook errug vervelend, gelukkig nu geen! Sterkte ermee ;)

@ Rashomama, wat vervelend he! Maar ook die voorweeën zijn niet voor niks!

@ C78, ik moet inderdaad dinsdag weer naar de gyn. In het ziekenhuis van de week hadden ze wel ontsluiting gemerkt, maar wilden ze niks doen :( Mijn eigen gyn was er helaas niet, anders had ik nu al met de kleine kunnen knuffelen! Maar volgens ander gyn heb ik zo veel meer kans op een natuurlijke bevalling, als het niet opgewekt wordt. (moet ik nog zien, kindje groeit toch alleen nog maar!) En oei, een spatader, lijkt me ook erg vervelend, kun je ook niet lekker fietsen ed!

@ Miffy, haha, ja, daar moet je de tijd voor nemen als je een paar dagen niet reageert... haha, proberen bij te houden nu dus! ;)

@ Nijntje81, *ding dong* wil de kleine zich bij de uitgang melden, ik herhaal, wil de kleine zich bij de uitgang melden, einde bericht *ding dong*

@ Sunshine1976, oeh, spannend!!!!! Zet 'm op he! ;)

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ klein hummeltje,
    Eigenlijk hopen we dat je het niet meer bij hoeft te houden en gewoon snel jullie uk hebt.....
    Duurt lang genoeg nu ;)

13. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ben ik het helemaal mee eens... Vrees alleen dat ik straks nog moet 'smeken' om en ks op donderdag ipv dodenherdenking... En het liefst nog woensdag, donderdag ochtend gaan mn s-ouders op vakantie... Al vind ik dat persoonlijk gewoon dom.
    ben ook zo benieuwd of ik het nog wel natuurlijk krijgen... Durf eigenlijk niet zo goed meer als ik nog veel langer moet wachten...

14. C78

C78 Niet meer actief

Grappig hummeltje dat je er zo over denkt. Ik wilde juist vragen of ik voor het weekend nog naar de gyn mocht ipv er na. 4 en 5 mei maken me nu ook niet meer uit, ik wil gewoon mijn baby!
    Ik heb dinsdagmiddag weer een afspraak bij de vk...

Beweegt jullie buik ook af en toe nog zo enorm? Bij mij danst hij soms echt. Kan me niet herinneren dat ik dat vorige keer ook had. Nu ligt mijn placenta ook nog voor... Dat blijft toch wel echt het bijzondere van zwanger zijn. Dat bewegende kindje in mijn buik ga ik nog wel missen!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @C78, ik weet niet hoe die kleine danst, maar idd gaat ie vaak helemaal los!

16. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Tja, 4 mei is mijn uiterlijke datum. En wil sowieso eerder ;) maar vind het ook geen leuke datum... Haha! En dat dansen... Ongelooflijk hè! G. Was ook een echte druktemaker, en dat zie ik nu nog terug;)

17. C78

C78 Niet meer actief

Ik zou inderdaad als ik jou was ook zo snel mogelijk nu geholpen willen worden. Ik duim dat je eigen gyn er dinsdag is en je vliezen wilt breken, je wacht nu al zo lang....

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hier ook een kleine danser.....
    heb soms de grootste lol om mijn buik :D manlief trouwens ook :D

@klein hummeltje,
    moet je dinsdag weer naar de gyneacoloog?? hopelijk willen ze dan wat voor je doen

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    dat lijkt me ook geen leuke dag om te bevallen, 4 mei... herdenking..
    heb je verjaardagsvisite op die dag, wil ook graag wel 2 min. stil zijn !

20. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad dinsdag naar de gyn... Hij is er gelukkig altijd zelf, dus ben benieuwd. We gaan in ieder geval afspreken wanneer het kindje gaat komen, spannend!

Vanavond eens en potje naaien, ze zeggen toch dat dat helpt, dus ga ik een wikkeldoek en dekbedovertrekjes maken :D

Deel Deze Pagina