37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nescio, gefeliciteerd met jullie dochtertje Sophia!! Heel veel geluk!

Hier alles rustig, harde buiken wel en vanmorgen wat meer slijmverlies en heel vaag wat rood erin. Spannend! Woehoeee ik ben zo benieuwd!

Gister cakejes gebakken, wat zal ik vandaag eens gaan doen?
    Mijn nieuwe telefoon komt vanavond, vanavond nog naar een ledikant kijken, wiegje komt ze eerst in te liggen. Maar als het zon woelwater is als onze oudste dan ligt ze ook met 3 weken in een ledikant, dus die zal er toch moeten komen. En ik had nu een 2e handse gezien die bij de kast hoort die we al hebben.

Fijne dag allemaal!!

Hopelijk worden er vandaag nog wat baby's geboren!!

2. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    rustig hier vandaag....

Slijmverlies en wat rozigs blijft gedurende de dag. Maar verder niets geen krampen o.i.d.

Ik kan alleen maar denken aan 'wanneer gaat het beginnen en hoe en wat met mijn dochterje op dat moment' We hebben uiteraard opvang, maar moeten we haar uit haar bed plukken midden in de nacht of is ze gewoon lekker op het kdv etc... dat laatste zou wel fijn zijn! Gewoon overdag bevallen en dan kan mijn dochtertje 's avonds gewoon lekker thuis slapen. Vind het zielig als ze bij opa en oma zou moeten slapen. Zijn schatten hoor, maar dat heeft ze in de nacht nog nooit gedaan dus daar zit ik dan een beetje mee.

Dank voor het aanhoren van mijn relaas!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @sunshine
    zou voor je dochtertje wel leuk zijn inderdaad,
    als ze terug mag komen van de kdv dat ze een zusje/broertje erbij heeft
    lijkt me voor haar wel lekker rustig....

4. C78

C78 Niet meer actief

Hier ook alleen nog wat bloederig slijmvlies en eind van de ochtend mijn slijmprop. Alleen nog wat menstruatie krampjes en meer niet.
    Ik hoop ook elke keer dat het begint voordat ik mijn dochter uit bed moet plukken of als ze toch al bij oma slaapt (doet ze gelukkig graag).

Spannend he! Je weet het gewoon niet...

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    sunshine en c78 spannend!!

hier: gistere weer hele dag harde buik.. als ik bij wijze van spreken mn arm op tilde kreeg ik al een harde buiten hielden ook even aan.. en s avonds waren ze wat gevoelig.. maar vandaag alles weer rustig.. morgen controle bij de gyn.. ben benieuwd!!

6. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @78, hoe oud is jou dochtertje?
    @priscilla4, altijd fijn hè om weer even naar de vk te kunnen hè!
    Hoe voel jij je? Los van de harde buiken dan.

7. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Eventjes snel tussen bezoek en voeding... Ben vanmorgen in 3.5 uur bevallen van Jet! Had erg rekening gehouden met dat ze nu na een heftige dag zouden beslissen tot en ks, maar de klus was in de ochtend al geklaard! Wel wat meer bloed verloren, dus ben best slapjes en heb gekozen om een nachtje in het zkh te blijven.... Succes allemaal!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @klein hummeltje
    Gefeliciteerd!!!
    lekker snel gegaan dus

9. C78

C78 Niet meer actief

Ze is 4, dat scheelt dus ook wel! Ik kan haar inmiddels ook een hoop uitleggen :)

Priscilla4, succes morgen bij de gyn!

10. C78

C78 Niet meer actief

Klein hummeltje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!
    Fijn dat het uiteindelijk wel snel is gegaan.
    Geniet van jullie nieuwe aanwinst!!

11. Ashk

Ashk Lid

18 apr 2012
    41
    0
    0
    Gelderland
    Wauw, in de tussentijd is de wereld al 3 baby's rijker! Gefeliciteerd dames!

@ Kaas, fijn dat ze nog eventjes heeft gewacht die dag ;). Geniet van de aankomende tijd!

@ C78, spannend! En al slijmverlies! (gister)

@ Miffy, kunnen ze daar nu al een afspraak voor maken? Voor het strippen? Ben benieuwd.

@ Klein hummeltje, wat goed dat ze dan nu toch nog snel je vliezen breken. Ik hoop voor je dat het heeft gewerkt :3. (verder op het forum) Yay! Je bent bevallen! Wat fijn dat het geen ks hoefde te worden!

@ Priscilla4, verhuizen lijkt me zonder het zwanger zijn al stressvol genoeg! Kan me niet voorstellen dat ik geen ruzie zou maken met iedereen als ik zou verhuizen nu ik zwanger ben ;). Wordt het wat? Het huisje dus ;).

@ Nescio, jij ook gefeliciteerd!

@ Sunshine1976, ook al slijm en bloed. Goed teken toch? Ik weet nog dat mijn ouders gevraagd hadden of hun ouders, mijn opa en oma dus :p, bij ons thuis bleven slapen. Voor mij was dat ook de eerste keer zonder papa en mama. Maar ik vond het reuze spannend! Misschien dat het helpt als je dochtertje wel in 'haar' huis slaapt. Mocht de bevalling toch niet overdag zijn :).

Hier, vandaag naar de gyn. geweest. Twee uur gewacht omdat er een operatie tussendoor kwam. Maar we wilden niet weg voordat we meer duidelijkheid hadden. De ks vind ik nog steeds doodeng, maar ik zie er al minder tegen op. We hebben ook eindelijk de datum gekregen! Als de kleine niet eerder besluit te komen wordt het maandag! Ik denk dat aankomende dagen vijf lange dagen worden! ;)

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ashk
    er is niet echt een afspraak voor gemaakt,
    maar volgende controle ben ik 40w1d en dan willen ze het wel proberen mits het lukt natuurlijk

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Ashk ja het word zeker wat t huisje!

Ff vraagje aan iedereen af en toe als uk lkkr beweegt hoor ik "tak" in mn buik.. Alsof je duim op slot zit wanneer je hem buigt.. Wat kan dit zijn?

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @priscilla,
    dat vraag ik me nou ook af.....
    ik hoor dat al een tijdje, manlief heeft het ook al gehoord

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Ja precies.. Hier ook.. Hmmm

16. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    gefeliciteerd!! eindelijk!

17. C78

C78 Niet meer actief

Ashk, spannend zeg, maandag de grote dag! Ik hoop met je mee te doen maandag!

Hier nog het zelfde als gister. Ben benieuwd naar wat de gyn morgen zegt en wanneer ze wat gaan doen...

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Controle bij gyn was weer goed! Volgens hem is t wachten tot het doorzet..

19. C78

C78 Niet meer actief

:D Dat wachten moeten we allemaal inderdaad!
    Fijn dat het in elk geval weer goed was!

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    vraagje:
    zou je ook weeën kunnen hebben zonder dat heel je buik hard word??

ik ga nu tijdstippen noteren wanneer me buik ongemakkelijk word, kijken of er regelmaat inzit
    me buik is de hele dag al onrustig en soms echt pijnlijk
    extra pijnlijk dus als de baby beweegt

Deel Deze Pagina