@bibi Gefeliciteerd?? Wat een verhaal zeg!! Hoop dat je lekker kunt bijkomen en morgen weer lekker naar huis mag
Bibi, hartelijke gefeliciteerd, wat een adrenaline heb je nog na een bevalling hè. Pittig gehad maar een mooi meisje ervoor gekregen. Leuke naam Danie, hoop dat t plassen lukt en jullie snel naar huis mogen
@bibi: van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk met jullie meisje Danie, superleuke naam zeg! Lekker weertje vandaag zeg, gedsie, heb vandaag een begrafenis dus daar past dit weer zeker bij. Ik ga me maar eens aankleden, dochter aankleden, wegbrengen en dan onderweg. Een fijne dag vandaag allemaal!
Triest hoor Samba, hoop dat t straks Ff droog is. Doe rustig aan , je loopt tenslotte op alledag nu Hier al gedouched, aankleden, om 9.10 bij de vk zijn. Weet bijna zeker dat ze is ingedaald maar fijn als T bevestigd wordt. M'n buik hangt echt laaaaag
samba sterkte vandaag!! bibi gefeliciteerd!! hier: gisteraaf om de 5 min harde buiken en mn rug ging meedoen.. naar bed gegaan en het zakte weer af.. wel rot geslapen.. en vanochtend enorm beroerd wakker geworden flinke krampen en snel naar de wc voor flinke opruiming.. voel me iets beter maar nog niet fit.. zo maar even douchen het mag van mij nu wel een keer doorzetten na al anderhalve week elke dag harde buiken en ''oefen/voor'' weeen..
Hallo ladies! Ik kom me ook melden, met 37.3 weken. Als ik het zo lees zijn er al héél veel meiden bevallen. Maar toch, ik klets nog graag even mee over de laatste loodjes. En ik lees graag de goede baby-berichten: gefeliciteerd allemaal. Ik kan niet wachten tot het zover is. Morgen naar de vk. Doen die al vanaf wk 37 inwendig onderzoek?
Hey meiden, Zo ben weer terug van de begrafenis, erg mooi en gelukkig was het droog. Het was anderhalf uur rijden dus was bang dat ik daar ineens weeën zou krijgen maar heb het droog gehouden haha. @Priscilla4, hoe staat het er nu voor? Wat irritant dat het dan niet doorzet he? Naar de wc voor flinke opruiming gebeurd ook erg vaak voordat je gaat bevallen dus wie weet! Heb ook al een paar dagen vooral savonds erg veel harde buiken en menstruatiepijn, maar voor alsnog gebeurd er weinig. @miekelammetje, Welkom! Gezellig! Morgen komt de VK ook bij me, was ook al benieuwd of ze dan inwendig onderzoek doen, kan het me ook niet meer herinnneren van mijn eerste zwangerschap, waarschijnlijk niet want tenslotte lopen we nog niet over tijd. In elk geval succes bij de vk! @ mirri: En is je kindje al ingedaald? Was alles goed bij de vk?
Jullie weten allemaal al of je een jongen of meid krijgt he? @ miekelammetje, weet jij het ook? Ik weet het deze keer niet, spannend!
@Samba, ja wij weten ook wat het wordt. Wij wachten met spanning op een kereltje, ons eerste kindje ook. Het niet weten lijkt mij ook wel wat, misschien ooit voor een volgende... Wat betreft inwendig onderzoek bij de vk: ik heb zo'n zwangerschapsapp op m'n telefoon. Wel een Amerikaanse, maar daar staat in dat je vanaf wk 37 inwendig onderzoek krijgt. Maargoed, Amerika is natuurlijk best wel anders dan hier, dus misschien gaat dat helemaal niet op. Bereiden jullie je trouwens voor op een thuisbevalling of poliklinisch?
miekelammetje ik heb nog steeds geen inwendig onderzoek gehad helaas.. zou wel willen weten of dit ;;voorwerk'' ook echt wat doet!! mirri hoop zo dat het idd snel gaat dan.. samba wat knap dat jullie het geslacht niet weten!! ik wou het heel graag weten!! hier: is t op harde buiken na weer rustig.. alles van uk is nu hierheen verhuist dus nu mag hij echt komen.. please please please uk!!
Ik heb nog geen inwendig onderzoek gehad vandaag. Wel geconstateerd dat ze helemaal vib ligt dusss ze is startklaar en kreeg instructie wat te doen thuis Miekelammetje, ken je nog van n ander topic, spannende laatste weken hè Samba voor jou helemaal spannend, Wij wisten het de eerste 2 x niet, nu wel Gelukkig heb je t droog gehouden. Komt de vk naar jou toe ?
@miekelammetje, priscilla 4: Leuk een kereltje, wij wisten het bij mijn dochter wel omdat ik dat graag wilde. Nu wilde mijn vriend het perse niet dus nu heeft hij zijn zin gekregen, ik vind het erg moeilijk hoor om niet te weten maar het heeft natuurlijk ook wel wat, het is erg spannend en er is tenminste nog iets te raden haha! @mirri, ja wat voor instructies kreeg je? Voor als de bevalling begint bedoel je? Ja de VK komt op huisbezoek, weet ook eigenlijk niet waarom. Ik had de eerste keer een andere VK die ook niet thuis kwam hoor. Oh en ik wil heel graag thuisbevallen, bij mijn dochter niet gelukt ivm langdurig gebroken vliezen dus ik moest naar het ZH en uiteindelijk is ze na 7 uurtjes geboren met de vacuumpomp, geen pretje Dus ik hoop nu lekker thuis! En jullie??
samba ik moet in zh omdat ik bij de gyn loop!! ik hoop dat mirri tips heeft gekregen om de bevalling op te wekken net weer harde buik met pijnlijke krampen maarja.. t zet weer niet door.... *zucht*
Ja die tips zijn welkom hoor ! Oke dus je hebt geen keus, het wordt gewoon ziekenhuis? Heb savonds ook echt mega veel harde buiken, maar er gebeurd verder niks helaas. Hebben jullie je bed al omhoog?
nee bed staat hier nogn iet omhoog.. volgens schoonmoeder hoeft dat niet omdat ik in zh beval.. maar volgens mij moet t wel.. hebben wel bierkratjes staan dus eerdaags omhoog.. en mocht het onverhoopt vanacht al op gang komen.. najah dan uh doen mn ouders morgen t bed omhoog XD
Instructies; je weet wel wanneer je moet bellen, het kan snel gaan (2e kind was er binnen 3 u) maar hoeft niet. Zodra je belt de verwarming aan. Zorg dat t wiegje met de kruiken klaarstaat. Kleertjes erin zodat we niet tussen t puffen door moeten vragen waar alles ligt Dat was t geen tips om t op te wekken en sorry al begin ik t wel zat en nieuwsgierig te worden, ik wil tips om t te rekken  Wil zolang mogelijk genieten omdat t m'n laatste x is  Hier ook n thuisbevalling hoop ik, ging 2 x goed, thuis is erg fijn ik gun het je van harte dat t lukt Samba (bier) kratten staan klaar, morgen maar doen, hadden klossen Vd vegro maar die passen niet. Bedzeil moet ook nog