Tjee Mieke, das een flinkerd, maar als jullie zelf ook groot zijn dan kan t. Wij krijgen een kleintje van 6 pond maar zijn zelf ook klein dus dan is t normaal Helma n flinke valse start, balen maar miss wat voorwerk verricht, gaat t echte werk straks sneller. Hihi Samba; cocoonen ;D ik ben als n gek zinloos a h shoppen, laatste kans om dat op mn gemak te doen ;P Mamav, harde buiken en ms-krampen...ben jij de volgende ? Tegelijk met je dochter naar bed vanavond dan kan je uitgerust a d bevalling beginnen Hier ook nachtwerk geweest, bleef wakker van t zuur en heb mn bedzeil losgetornt, kon alleen n 1 pers vinden en moest de rand eraf halen. Lin, naar dat je man zo slecht bereikbaar is....hij moet dr wel aan denken dat ie zn 2e tel meeneemt, heeft die wel ontvangst ? pfft wil hij er wel bij zijn. ik vind t een goede reden om te klagen.... Mijnes neemt me mee als ie naar de bouwmarkt moet, zit ik te mopperen zegt ie; zo kan ik op je passen of t al begint ;P gekkie. Jomidi, smokkelen maar, wordt een gezellige drukte mooi lijstje, ik zou zeggen kopieeren en plakke zie mn fotoalbum voor mn eerste kruikenzak die ik vanmiddag heb genaaid
Hey mirri. Ja hij was er wel van geschrokken inderdaad maar zn ontvangst was/is daar niet goed. Daarom moet ie ook die andere meenemen. Ah ja denk dat ie er wel van geleerd heeft. @hier. bekeuring id bus gevonden 46,- zonde! (vriendlief gereden zeg het steeds maar blijft te hard rijden) verder is ie wel heel leuk hoor hihi Net mamafiets opgehaald en vriendlief is op zn nieuwe bike naar huis aan het fietsen 15km zat met een grote glimlacht op zn nieuwe fiets wel lief hoor. Geen vocht meer verloren verder. Wel nog harde buiken maar niet raarder dan het al was. jullie al aan het bevallen? groetjes
Zo, lijstje even bijgewerkt. 10 juni is een populaire datum dus! Mamavnowemie, heb jou ook in t lijstje gezet. Zag in je banner dat je vandaag 38 wkn bent, maar heb zelf je uitgerekende datum berekend. Klopt t? En als ik van iemand het geslacht moet aanvullen, hoor ik t ook graag. Tot nu toe eerlijk verdeeld... Saar > 26 mei MiekeLammetje > 27 mei Mirri > 28 mei Samba > 29 mei Mamavnowemie > 1 juni Lin2011 > 7 juni Helma > 10 juni Ilo > 10 juni Jomidi > 10 juni Moielle > 11 juni
@Lin, de vk vindt het echt niet erg als je daar met vals alarm zit hoor!! Snap dat t voor jezelf wat lullig voelt, maar beter het zekere voor het onzekere toch? Ook al heb je zelf het idee al dat er niks is. En vervelend van je vriend en zijn bereikbaarheid. Maar neem aan dat hij nu ook wel de noodzaak inziet van die tweede telefoon... Tis niet echt herkenbaar voor mij. Mijn vriend staat voor de klas en is dus sowieso altijd op dezelfde plek te bereiken. Daarnaast heeft ie zn telefoon ook in de klas aan staan, uitgelegd aan de kinderen. Die begrijpen dat uiteraard ook wel! @ilo, als je al zo lang last hebt van complicaties, hoop ik ook voor jou dat de bevalling zich eerder aandient. Nog ff volhouden! En als je je verveelt: ach, het wordt hier aardig druk inmiddels. @Samba: een groot kind zat voor ons wel in de lijn der verwachting hoor! Ben zelf 1.80, vriend is 2 meter. En we zijn ook allebei stevig gebouwd, vriend was ook al 10 pond bij de geboorte. Dus ben allang blij als ik niet ook een tienponder hoef te baren straks!! En wat betreft ziekenhuisbevalling: is helemaal niet zeker hoor. Kan nog steeds heel goed thuis, maar ben er alleen op voorbereid dat met een groot kind toch eerder de beslissing genomen wordt om alsnog naar zh te gaan. Vanaf nu dus uitkijken naar volgende week en hopen dat ze ons kunnen strippen. Of dat het niet meer nodig is... @Jomidi: welkom, je staat erbij. Ik hoop met je mee op n voorspoedige bevalling! Weet je al wat t wordt? @mamavnowemie: lastig he, die laatste loodjes, als alles pijnlijker en vermoeiender wordt... Ook jij nog ff volhouden he! @mirri, hoop dat je beter slaapt vanavond. Enneh: knap stukje handwerk met je kruikenzak hoor!! Als je je nog verveelt, mag je er voor mij ook wel 1 maken...
@MiekeLammetje: We krijgen een meisje Het is ons eerste kindje. Zijn wel al heel lang samen (sinds 1995 ) Ben maandag 37 weken. En het is heel dubbel; ene kant zou ik het absoluut niet erg vinden om nu te bevallen, maar aan de andere kant, zal ik m'n buik enorm gaan missen. Het is zo fijn om haar altijd bij me te hebben. Zo intiem. Voel haar ook de hele dag, bijna 24/7. Zit helaas al (zo even uit m'n hoofd) al een week of 10 thuis ivm bi, harde buiken, vocht vasthouden, vermoeidheid, pijn in heupen (ben als kind twee keer geopereerd aan m'n heupen, nooit last van gehad, maar sinds zw wel). Ehm, dat waren m'n klachten geloof ik wel Maarrrrr, ik geniet enorm van de zw! Zo bijzonder! We zijn echt zo ontzettend gelukkig. M'n dagen vul ik met zitten, liggen, min. 1 schoonmaakklus in huis, koken, iig 1 keer naar buiten per dag. M'n wereldje wordt klein, dat merk ik, maar vind het stiekem wel lekker om in m'n eigen bubbel te zitten! hihi Verder veel krampjes in m'n buik (onder, boven, links, rechts). Slapen: tja, ik denk dat we voorbereid worden op de nachtvoedingen?! Kan letterlijk max 1.5-2 uur achter elkaar slapen. Wordt dan wakker, heb pijn in bekken/heupen en moet naar toilet. En maagzuur! Auwww Maar verder.... Niets te klagen hoor! haha We zijn echt ontzettend blij. Vind het heerlijk om zwanger te zijn! Ben benieuwd wanneer en hoe de bevalling gaat beginnen, maar laat haar voorlopig maar lekker zitten in m'n buikje! xxx
@Moielle: geregeld!! Zo beter? Saar > 26 mei MiekeLammetje > 27 mei Mirri > 28 mei Samba > 29 mei Mamavnowemie > 1 juni Lin2011 > 7 juni Helma > 10 juni Ilo > 10 juni Jomidi > 10 juni Moielle > 11 juni
ahh dus ik ben aan het coconen? Hahah weer wat geleerd, het bevalt me prima. De mensen in mijn omgeving wat minder, maar dat kan me ff lekker niet schelen. @jomidi: welkom, gezellig! @mamavnowemie: we kunnen mekaar de hand schudden, hier ook geen rust meer helaas. En nu ook harde buiken en menstruatiepijn, vooral onderrug, heb jij dat ook? Mijn vriendlief zit ook hele avonden achter de pc hoor, we moeten het er idd maar mee doen. @moielle: Leuk een meisje! Spannend he de eerste keer, geniet er lekker van. Jouw nachten zien er ongeveer hetzelfde uit als die van mij hahah. Lekker veel maagzuur, dan weer piesen en pijn, stijfheid. Maar we klagen niet hoor ! @miekelammetje: Laten we idd hopen dat er niet meer gestript hoeft te worden, we gaan gewoon voor aankomende paar dagen goed? Ik hoop voor je dat je gewoon lekker thuis kunt blijven en dat de vk zich heeft vergist en het gewoon een mooi klein kindje is, en geen 10 ponder haha. Maar met jullie lengtes en het geboortegewicht van je vriend, uhm dan zou het best eens waar kunnen zijn. @lin2011: oh grrr irritant die kerels met hun bekeuringen, zo zonde geld vind ik dat! En dan issie ook nog niet bereikbaar, ja dat is natuurlijk niet handig. hoop dat hij vanaf nu die andere wel meeneemt hoor. Leuk een mamafiets, hoop dat je er veel op kan gaan fietsen met je kindje! @mirri: ja dat zinloos shoppen herken ik wel, heerlijk he. nog allemaal frutsels halen en lekker op je gemakkie Hier verder weer veel harde buiken en menstruatiepijn, maar ik trek me er maar niks meer van aan. Zal wel weer niks worden. We wachten heel (on)rustig af..
Nou ik moet even bijschrijven en lezen. Ik zit nl alleen 's ochtends even achter de computer, omdat die boven staat en als ik eenmaal beneden ben ik de trap niet meer op kom. Lees wel mee op telefoon, maar dat reageert zo lastig. En wat is het druk geworden! Moielle: Lekker schiet mooi op Heel herkenbaar dat kleine wereldje. Jij hebt dat dus ook al heel lang. Hoop voor je dat je toch nog even wat dingen kunt blijven doen. Lin: vervelend zeg zo extreem misselijk, hopelijk komt het nu niet terug. Altijd leuk nieuwe fiets. Ik ga het toch gewoon tzt met mijn eigen fiets proberen. Badwater? Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Kan het ook geen hele dunne afscheiding zijn geweest, want dat verlies ik ook wel heel veel. wat vervelend dat je vriend zo moeilijk te bereiken is. Mijn man is gelukkig wel goed te bereiken. we hebben afgesproken dat ik nu alleen bel als er echt wat begint en anders sms voor het geval hij in vergadering zit. Mieke: Nee dat was Helma. Ik hoefde pas dinsdag terug te komen. Klopt dat wij het geslacht niet weten trouwens. Leuk zo'n lijstje ben benieuwd wie de eerste zal zijn. Heb je groeiecho's gehad of alleen voelen? De vk zei tegen mij op een gegeven moment dat het zeker wel 7-8 pond werd. Bij de 1e groeiecho in het ziekenhuis was het 6-6,5 pond en de 2e kleine 7 pond. Wel een prettig idee dat Samba: wat zeg je tegen de cassiere: en bedankt? Mijn zus was hier donderdag even en die zegt wat ben jij dik Echt leuke reacties... Trouwens heel herkenbaar dat coconen. Vind het zelfs irritant worden als mijn zus 'even' belt. Die wil danj weten hoe het is en moet gelijk haar eigen verhaal helemaal kwijt. Zit ik in de hoogste boom haha. Helma: wat fijn dat je misschien nog even door mag lopen. Ben je er zelf blij mee? Ilo: Ook welkom. Vervelend al 2 keer vals alarm. Hopen dat het binnenkort doorzet, wie weet wel de 27e! Slapen: Ik slaap juist onwijs goed. Wordt 1/2 keer wakker per nacht om te plassen en slaap dan (meestal) weer vlot in. Als ik overdag slaap, slaap ik 's nachts heel slecht, dus ik rust alleen overdag. Hier verder heel rustig. Kleine schuift af en toe wat door mijn buik en wroet met z'n hoofd onderin tegen mijn schaambeen. Hoofdpijn/misselijkheid is gelukkig wat gezakt, iedereen maakte zich gelijk zorgen... Nou ja wel lief. En verder wil ik NU bevallen, maar dat heb ik niet voo het zeggen haha. Vandaag lekker genieten van buiten in de tuin liggen! Jomidi: Ondertussen ook 37 weken. Fijn idee of niet? Fijn dat deze zwangerschap beter verloopt.
Hier: BIB!! Nog 1 dag en dan 37 weken!!! Het word een jongetje, was duidelijk te zien, had de ballen van zn vader Het is ook onze eerste kind, het word een groot kind is voorspeld, minimaal 53 cm en ruim 3,5 kg. Dus we zijn benieuwd!
Goede morgen @helma. o fijn die 37 weken ga je halen @saar. Nou scheren lukt niet zo goed meer met die dikke buik, bikinilijn en benen dan. Dus dacht als ik dat nou is in bad probeer maar daarvoor moest ik een beetje raar gaan liggen en toen is er waarschijnlijk water naar binnen gekomen... Zo dus Leuk verhaal he. Maar verder geen last meer gehad. dat was in iedergeval de eerste lading en daarna waarschijnlijk dunnen afscheiding. Ik weet t ook niet hoor.Hier niet meer misselijk. als ik 's morgens trek krijg moet ik gewoon gelijk wat eten en dat gaat prima nu. O ik snap echt dat je het beu bent. Weet je wat ik nog het vervelendste vind is t idee dat het ook nog langer kan duren. Pff moet je toch niet aan denken. Ga maar gauw bevallen hoor @Samba. Ja hij heeft het wel gesnapt nu en begint nu ook wel wat zenuwachtiger te worden volgens mij. O ik lees dat je gerommel voelt. Hopelijk zet het door! Mooi weekend om te bevallen zo! @mieke.Ja dat zei de vk ook hoor dat ze t liever zo zagen dan dat je te laat bent. Maar je voelt je dan een beetje knullig he. Zit er wat beweging in bij jou? morgen 39 weken zie ik. Spannend hoor. @Mirri ik kan niet in je album.. @Moille. o hier ook zo benieuwd. Zolang samen al. Wij 10 jaar korter Ben ook benieuwd hoe mn vriend als papa zal zijn.
Hallo! Mag ik ook meepraten? Ik ben uitgerekend op 28 mei a.s. en we krijgen een meisje . En... ik ben mijn zwangerschap zat HAHAHA... ben echt aan het aftellen en kom echt bijna het huis niet meer uit.
@t samba..: onderrug nee dat niet wel me benen bij elke kramp die ik beneden voel voelt als een messteek in me vagina en liezen. nu bij elk plasje onderhand bloedstukjes erin.. blaasontsteking of van de bmm??
Welkom Anias! hihi kan je hier even beppen en je tijd verdrijven! @Mvn. Ow dat klinkt niet erg fijn, bij twijfel gewoon bellen hoor klinkt wel als iets waar ik om zou bellen.
Saar > 26 mei MiekeLammetje > 27 mei Anias > 28 mei Mirri > 28 mei Samba > 29 mei Mamavnowemie > 1 juni Lin2011 > 7 juni Helma > 10 juni Ilo > 10 juni Jomidi > 10 juni Moielle > 11 juni @moielle: wauw, het klinkt alsof je geen eenvoudige zwangerschap hebt. Respect hoor, dat het genieten zelfs nu nog overheerst! Ik snap het ook wel (maarja, ik heb eigenlijk n nogal zorgeloze zwangerschap, dus is niet echt hetzelfde), want ik vind het door door de ongemakken heen ook heerlijk om de levendigheid in mn buik te voelen. Zo lekker knus, die onderonsjes... Ik voorzie wel dat ik dat héél erg ga missen! Hou het genieten vol! @samba: deal! Een dezer dagen zal t gebeuren. Dat gerommel moet toch iets betekenen... Ik wacht (on)rustig met je mee af!! @Saar: prima, ik laat het geslacht in het lijstje op paars staan bij jou! Extra spannend hoor, als je nog niet weet wat t wordt... Ik heb wel groeiecho's gehad overigens. Met 30 wkn zat hij precies op de curve, alles netjes gemiddeld. De volgende echo met 36 wkn waren hoofd en been goed, alleen buikomvang was al behoorlijk! Nog net binnen de curve, maar wel aan de bovengrens. Hij groeit hard, blijkbaar. Geniet van het in de tuin liggen vandaag!! @Helma: haha, liet jullie jongetje ook zo duidelijk trots zn geslacht zien? Hier ook, echt wijdbeens op de echo: 'Kijk pap en mam, ik ben een jongetje!!!' Geen twijfel over mogelijk!! @lin: HAHAHA wat een goed verhaal van dat badwater!!! Ik heb al in maart ofzo tegen vriendlief gezegd dat hij geen netjes bijgewerkte bikinilijn meer hoeft te verwachten. Dat zou echt een slachtveld worden! Benen doen we nog wel netjes, dat lukt gelukkig nog net. Hier zit er voor mn gevoel wel meer beweging in. Zeer onrustige nacht gehad met veel krampen en voorweeen, maar t zette niet door. Maar ach, hoeveel dichterbij ik nou ben is natuurlijk ook onzeker. Kan alsnog wel een week duren. *zucht* Dat hoop ik trouwens niet, want heb echt NIET geslapen vannacht. Uit pure ellende maar om half 6 opgestaan... Hoop vannacht op een betere nacht. Of, nog beter: op een baby! @Anias: welkom bij de club van vrouwen-die-het-bijna-allemaal-wel-zat-zijn! Goeie plek om mee te kletsen. Je staat in t lijstje. 28 mei, mooie dag: Tweede Pinksterdag. @mamavnowemie: oeh, dat klinkt niet zo heel goed... Ik zou even de vk bellen als ik jou was. Tenminste: als het bloed van je bmm is, zou je het ook in je afscheiding moeten zien. Als het uit je blaas komt, zit het alleen in je urine.
Wat leuk dat wij ook in het lijstje voor komen Bij ons word het een jongetje, ook deze kleine vent liet dit meer malen trots zien hihi. Leuk om 1 ieders belevenissen ervaringen en gevoelens mee te lezen, een beetje herkenning is vaak toch wel prettig zo tijdens de laatste weekjes hè! Ik ben mijn zwangerschap zelf totaal nog niet zat eigenlijk...krijg vele complimenten hoe goed ik er uit zie en ben eigenlijk nog erg fit!! Ook ben ik totaal niet bang voor de bevalling, echter HET moment dat het echt gaat beginnen is zo onvoorspelbaar en DAT vind ik nou dus wel spannend! (vanzelfsprekend voor velen denk ik) Ik heb graag alles in de hand maar hier kan je natuurlijk geen vat op hebben...herkennen jullie dat gevoel ook? Tevens vraag ik me sinds een week of 2 enorm af hoe hij eruit ziet wat betreft vlekjes, eventuele aardbei vlekken pigment vlekken etc. Niet dat ik daar nou zo bang voor ben of dat erg zou vinden...maar ben er gewoon enorm benieuwd naar ineens!! Nou meiden...wie o wie gaat het lijstje als eerste vullen met de mooiste informatie...DE geboortedatums en DE naam Groetjess!
Super meiden... heerlijk om bij te praten met ' lotgenoten' Vanavond gaat manlief naar een verjaardag een uurtje rijden hier vandaan.. dus, ik hoop niet dat het begint hihi. Gezien de bevalling van mijn zoon (nog geen drie uur) mag hij wel opschieten dan. Vandaag wel heerlijk genoten van het topweer. Jullie ook? Ik heb zelfs nog even een terrasje gezeten met een mega speeltuin er bij. Voor mij was het goed te doen en Tobias (mijn zoon) heeft heerlijk gespeeld.
hier vandaag een vroeger vogel, maar godverdomme , heb t gevoel dak ziek begin te worden. voel me misselijk heb buikpijn... tja ik hoop toch teveel dat de bevalling doorzet, maar ga er maar vanuit van niet.. het wordt warm weer vandaag, met een braderie bij ons in de stad.. ben echt nog aan t twijfelen of ik ga... en wat gaan jullie op deze mooie dag doen??
Hier ook al beneden sinds 6.00 uur. Balen is dat he. Maar duik straks toch weer even het bedje in denk ik hihi. M'n man ligt nog in diepe coma, dus kruip er zo lekker bij. Wat gezellig, braderie! Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Gewoon naar huis als het niet meer gaat. Veel plezier vandaag! xxx
ja de mijne ligt ook nog in bed maar die kan elk moment beneden komen, mijn dochter hoor ik nog niet rommelen.. haha zijn ze beiden laat vandaag haha. ja tis wel super warm weer hoor dus ga denk wel ff op tijd ben ik vanm op tijd weer thuis voor t hete zonnetje!!
Mogguh, hier ook warm maar bewolkt met regen. Mooi weertje om te bevallen. Begin t ook aardig zat te worden, hoewel ik nog enorm geniet van t leventje in mij. Onrustige nacht gehad, werd wakker van m'n eigen gesnurk >_<