Zoo Ingel 41.1 heb je t lang volgehouden en 1.1 week extra verlof verdient Mijn jongens waren 39.1, 40.1 dus t ligt in de lijn der verwachting dat ze 41.1 komt, maar,ja meiden hè, zijn eigenwijs
Mirri: laten we het hopen dat de kleine vrijdag komt! Haha bitter lemon... Mijn man wil zelfs geen seks proberen, hij gelooft er niet in en die buik zit hem in de weg. Weet ook niet of ik er én de energie voor heb en mijn bekken me niet in de weg zou zitten hoor... Ingel: Gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje *smelt* Heftige bevalling zeg. Laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan! Is toch een hele operatie! Mieke: Mijn man nam taartje mee woensdag. Hij zegt dan vieren we het dit weekend maar alvast.. Ik probeer die kleine ook een beetje om te kopen, maar goed het helpt niet. Hier al een week aan de diarree 3 keer per dag, maar geen baby uit buik... Heerlijk naar de kinderboerderij. hebben de noedles geholpen? Anias: Dat zou wel een heel mooi cadeau zijn. Ik duim voor je! Lin: genoten van het zonnetje? Mamav: wat duurt wachten lang he als je rommelt. Ik rommel niet en dat is volgens mij nog makkelijker! Ilo: haha nou dan moet die kleine maar luisteren naar jullie. Ben benieuwd of iemand het goed heeft! Een vriendin van mij heeft de meisjesnaam geraden, maar goed ik zeg gewoon we zullen zien... Hier weer een super druk kind in mijn buik. Gisteren ging'ie alle kanten op, geen flauw idee wat'ie aan het doen is... Ik moet om 11 uur bloedprikken en heb om half 12 de afspraak bij kl. vk. Ben benieuwd!
Goedemorgen dames, Weer een dagje afwachten voor de boeg @ilo wat grappig dat je zoontje de naam al 3 keer heeft geraden. Mijn zoontje is een beetje boos omdat hij de naam nog niet mag weten. Hij moet echt nog even geduld hebben. @hier gelukkig komt vandaag een vriendin me een beetje gezelschap houden. Dat zorgt er voor dat de dag wat sneller gaat.
Dag dames, Ik kom graag meepraten over de laatste loodjes. Voor mij is het tweede kindje. De eerste is nu 17 maanden. We weten het geslacht niet, en zijn uitgerekend rond 3 juni. Mijn zoontje kwam bij 39 weken, maar bij deze rommelt het al een tijdje. Gister zelfs zo erg dat ik dacht dat ik ging bevallen. Gisteravond begonnen vanaf 23.00 lichte weeën. Ik ben naar bed gegaan en de weeën leken door te zetten. Mijn borsten lekten erg veel, maar dit hoeft niets te betekenen. De weeën werden steeds pijnlijker en kwamer regelmatiger. Ik wilde het nog even aankijken voordat ik de verloskundige belde. Toen ik uiteindelijk wilde bellen om 1.00 waren de weeën gestopt De rest van de nacht heb ik wel wat kunnen slapen, maar wel veel last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. En nu nog steeds. Kunnen voorweeën ook in kracht toenemen, en wat pijnlijk zijn, en regelmatiger worden? Ik dacht dat dit bij voorweeën nooit zo was, maar waarom zouden anders de weeën gestopt zijn. Dit heb ik overigens bij de eerste nooit gehad, daar begon de bevalling met gebroken vliezen, en zette alles in eens door. Bij deze blijft het allemaal kwakelen. Groeten, Sabrina
Hoi Sabrina, nemen ze nog steeds toe dan. Miss toch Ff de vk bellen kan ze checken of het al iets gedaan heeft succes
Nee, de weeën zijn nu gestopt. Ik heb nog wel de hele tijd een menstruatiegevoel onder in mijn buik. Vanavond moeten we naar de verloskundige. Dus dan vraag ik ook of ze even wil kijken of het iets gedaan heeft. Ben benieuwd, wanneer het door gaat zetten. Net een wandeling gemaakt met mijn zoontje. Misschien dat dit het laatste zetje is om het door te zetten. Alle dames die al bevallen zijn gefeliciteerd. En bij de andere dames succes met de laatste loodjes. Groeten, Sabrina
Ladies, even snel, volgende keer antwoord ik weer op jullie. Ik maak me behoorlijk zorgen hier. Vandaag mijn kleine nog niet gevoeld... Nou ben ik nog niet zo verschrikkelijk lang wakker, maar ik voel 'm altijd meteen en flink actief ook. Ook een glaasje cola drinken, waarop ie normaal erg reageert, helpt niet. Dus vk gebeld, vanmiddag daarheen om 13.00 (wat lijkt dat nog een eeeeeuwigheid ver weg!!) en daarna hoogstwaarschijnlijk naar het ziekenhuis voor een CTG. Duimen jullie met me mee dat alles goed is?
Mieke: Ik lees nog net even snel je verhaal. Ik duim voor je en hoop dat de kleine straks even flink gaat schoppen/timmeren! Sterkte en hou ons op de hoogte he?!
Ik zal voor je duimen. Dat gevoel duurt een eeuwigheid dat kan ik mezelf helemaal voorstellen. Ik hoop dat de kleine voor die tijd nog iets van zich laat voelen.
@Sabrina welkom @MiekeLammetje. Ow meid ik kan me voorstellen dat 13.00 uur nu voor jou een eeuwigheid is. Ik ga voor je duimen meid. Probeer (zo ver mogelijk) te ontspannen.
@ Mieke -> Jakkes zeg, ik hoop dat de kleine zich gewoon even schuil houdt om zich voor te bereiden op de bevalling!! Succes hoor ik voel met je mee! @Flixsbilly ook welkom, jeetje wat spannend dat het al zo rommelt zeg en je ook al echt flink het idee gehad hebt dat het begon...benieuwd hoelang jullie uk het nog houdt!! Hier rommelde het gisteravond een beetje...steekjes van onder en heftig harde buiken...na een warme douch haalde ik het ineens in mijn kop dat ik er niet netjes genoeg uit zag voor het geval dat ik zou gaan bevallen dus hup hup manlief een spiegel laten regelen en alles even mooi bijgewerkt haha... lekker naar bed gegaan en toen ebte het weer weg...zijn dat dan de bekende voorweeen? Vandaag tot 10 uur geslapen en nu lekker op de bank aan de ananas, zal dat wat doen hihi!!?? Wat een mooie dag weer...maar heb zooooo geen puf me aan te kleden en naar buiten te gaan...pfff Vanmiddag toch wel ff eruit voor de VK maar daarna waarschijnlijk gewoon weer bankhangen!! Groetjesss
Mieke, ik duim voor je, hoop dat je de baby ondertussen al gevoeld hebt en dat alles goed is. Ilo, ook je energie aan t opsparen voor de bevalling Ik wil wel t eea doen maar heb er ook geen puf voor, nog Ff genieten van de rust. Hier berekening gedaan vlgns de mittendorf-williams methode (Google maar) kwam uit op 30-5  en ik heb wel ms achtige rugpijn... Zegt nix tuurlijk zo'n test.
Hee meiden, korte update: heb de kleine inmiddels wel gevoeld (zo heerlijk heeft t nog noooit gevoeld, wat een enorme geruststelling!! De ergste rampscenarios schoten al door mn hoofd), maar hij blijft erg rustig en ook zijn de bewegingen niet zo sterk als anders. Misschien gewoon een luie dag door t warme weer, maar ben blij dat we over n half uurtje bij de vk terecht kunnen. Vriend is halsoverkop naar huis gekomen, blij dat ik niet alleen hoef. Nou, ik ga zo de deur uit. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!!
nah urine weg gebracht.. tja zitte witte bloedlichaampjes in.. is op kweek gezet eventuele onsteking welke het is. ze konden niet zeggen of het een blaasonsteking was. tja nu zeiden hun van of ik vocht vast hield, tja sinds 2 dagen zijn me onderbenen helemaal dik en voel ik me niet zoals t zijn moet. de kleine beweegt zich sinds zondagavond een stuk minder.. nu moet ik na verloskundige zodadelijk en mijn huisarts belt me gelukkig nog.. kent iemand dit?
Mieke: das in ieder geval fijn, maar ook nog wel lekker dat ze je even goed nakijken! Sabrina welkom! Mirri: haha goed zoeken naar een datum wie weet komt'ie vandaag wel! mamav. wanneer hoor je dan wat over die kweek... Even goed in de gaten houden die bewegingen. Hier had ik ook een paar opvallend rustige dagen en nu is uk gewoon week druk! Ik moet me morgen melden om 8 uur in het ziekenhuis. Mijn onderdruk was nu gestegen tot 95 en dat is verschil van 10 met vorige week. Ze willen niet meer wachten. Had een krappe cm ontsluiting dus het gaat wel even duren waarschijnlijk. Ze gaan dan eerst een balonkatheter inbrengen en dan tot 2 cm wachten. Nou ja we zien wel. Zal jullie wel op de hoogte houden. Ben opgelucht en een beetje hyper..
Kan me voorstellen Saar, ben jij miss de volgende de eerste cm is al binnen, succes. Mieke, fijn dat je baby inmiddels hebt gevoeld en dat je niet alleen hoeft. Hier idd ook afwisseling, rustige dag en gisteravond was ze weer erg druk maar goed dat je t laat checken. Mamav, goed nagekeken, die pijn moet toch ergens vandaan komen. vocht vasthouden, heel herkenbaar, hiet tintelende vingers ervan en moest t riempje van mn slippers ruimer zetten Wanneer weet je meer /
Ik lees mee hoor. Even geen puf voor een uitgebreide reactie. Net terug van zwemmen en ben kapot. @mieke. spannend, duim voor je. @saar. ook spannend die bloeddruk. Suc6 morgen @mvo. nee ken het niet. ook suc6 @flix. Welkom, dat klinkt spannend. Ik heb toevallig gister een hele uitleg gehad van de vk. Regelmatigheid en opbouwend en dan weer afzakkend zijn weeen. Voor/oefen ween bouwen niet op en zijn ook niet langdurig regelmatig. Echte ontsluitings weeen doen vaak iets als ze elke 5 minuten komen dan zorgen ze dus voor ontsluiting. Mn vk zei wel mocht je nou al uren met regelmatige weeen zitten maar niet korter dan 5 minuten moet je wel even bellen want dan kunnen we soms een handje helpen.
Spannend allemaal. Er zijn veel gebeurtenissen in dit topic. Ben benieuwd wie de volgende is die we kunnen feliciteren. Bedankt voor de duidelijke uitleg. Het zijn dus echte weeën geweest want ze waren opbouwend. Ik herkende ze ook van de eerste zwangerschap, maar daar zette ze door. En nu stopte ze na 2 uur. Net in slaap gevallen op de bank. Word ik wakker door een stekende zeurende pijn onder in mijn buik. Even een warme douche of bad nemen, en zometeen naar de verloskundig ben erg benieuwd wat ze verteld. En of ik eventueel al ontsluiting heb. Dat kan haast niet anders naar dat gerommel van gisternacht. Van mij mag de kleine komen! Ik heb net de test gedaan die in een eerdere reactie gezegt werd. En daar kwam uit dat de baby morgen geboren word... Ben dus erg benieuwd. Fijne dag verder. En ik hou jullie op de hoogte over wat de verloskundige heeft gezegt. Liefs, Sabrina