Succes Sabrina, Wie van jullie komt eerst...Mieke of jij ? Ilo, al terug van de vk of ben je ook aan t bevallen...wat een axie ineens, de zon lokt onze baby's
Hey meiden Wat een ontwikkelingen weer, had ff geen puf om te reageren. Wat een hitte vreselijk! Het is ook nooit goed he @mieke: Ik heb mijn kleintje vandaag ook erg weinig gevoeld, vanmorgen om 9 uur dacht ik, he, ik heb jou nog helemaal niet gevoeld terwijl ik dit wel gewend ben gelijk sochtends. Ik hou het nog ff in de gaten vanavond en anders ga ik ook bellen. Gelukkig heb jij de kleine inmiddels gevoeld, succes bij de vk en hou ons op de hoogte! @ saar: Spannend zeg, dus je wordt gewoon ingeleid morgen??? Wow je wordt dus de eerste waarschijnlijk, heel veel succes en wie weet heb je nog tijd voor een update! Ik denk aan je! @ sabrina, welkom, gezellig! En spannend lees ik nu! succes en laat het even weten he! @mirri, heb net ook de mittendorf-williams gedaan, ik kom uit op zondag 27 mei, prima laat maar komen! @mamavannowemie: Iedereen zit een beetje met rustige beebjes volgens mij. Ik heb laatst ook urine weggebracht en daar werden ook witte bloedlichaampjes in gevonden en geen ontsteking. Tegen mij zei de vk in het zh toen dat het wel normaal was dat je dat in je urine had zitten in je zwangerschap. Dus ik weet het ook niet? Het lijkt wel of iedereen wat anders zegt he? @lin2011: Lekker gezwommen? Buitenzwembad hoop ik? @ilo: hoe is het met je ananas afgelopen ? Ego: Hier nog rustig, baby ook erg rustig, misschien ook wel van het weer? Morgenochtend VK, hoop dat er nu wel ontsluiting is, dan kan ze proberen te strippen, ben erg benieuwd. Hou jullie op de hoogte!
even snel: Hier toch de VK gebeld ivm de baby weinig voelen, moet nu ook aan de ctg in het ziekenhuis. Hou jullie op de hoogte!
En het belangrijkste vergeet ik nog: Ingel van harte gefeliciteerd met je prachtige meisje, wat een schatje!!!
Zooo ik ben er nog hoor, met baby in buik haha! De ananas doet nog niets dus Bij de VK was alles prima, bloeddruk 110/80 baby hartje mooi hoorbaar al netjes ingedaald en verder geen bijzonderheden. Ze wilde niet voelen omdat ze daar niet genoeg aanleiding voor vond, de dingetjes die ik voel omschrijft zij als voorweeën en de gewone voorkomende zaken...ze zei als je onnodig toucheerd je het risico loopt het onnodig op te wekken en met 37+2 vond ze dat echt nog even te vroeg....tja daar zit wel wat in natuurlijk!!! Net heerlijk op balkon zitten eten en manlief is weer aan het werk en ik zit lekker te chillen op de bank. Jeetje dus 2 van de dames zijn straks "bezig" .... spannenddd!!!! Succes hoor!
Methode. Ik zou nog tot 6 juni moeten wachten! Mn pendel zei 28 mei. Mn gevoel zegt ook mei maar we zullen zien! @Flix. O graag gedaan hoor. Ik had zelf ook allemaal gerommel dus ze heeft het even uitgelegd. Succes bij de vk ben ook benieuwd of er wat gebeurd is. @samba. nee was binnenbad maar wel koud water dus lekker. Gaan volgende week weer (tenzij) maar dan wel buiten hoor. 27/05 mooie datum wat denk jezelf? al beweging gevoelt? hier ook iets minder drukte in mn buik, al begint ze nu wel een beetje. Denk de temp. O herstel lees dat je naar het zh gaat. Succes meid. Hier wel wat bijgekomen. Met de voetjes in een bak koud water id tuin gelegen. auto opgehaald had een beurtje vandaag. Weinig nieuws. Beeb mag wel komen van mij. groetjes!
goed zo. ik ga het volgende week ook vragen ben dan 38,5 week dan wil ze misschien wel even checken? vervelend he dat gerommel want je denkt steeds... zou het? Fijne avond!
Ik ben terug van de verloskundige. Ze wilde de ontsluiting niet nakijken, want ze gaf aan dat bij een tweede zwangerschap vaker voorweeën voorkomen die pijnlijk zijn. Ook kan het voorkomen dat je dus al ontsluiting heb, voordat je daadwerkelijk gaat bevallen. Ze heeft uitgelegd dat er niets anders valt te doen dan afwachten, maar dat de voorweeën wel zorgen voor verweking van de baarmoeder en dit zorgt voor een soepele bevalling. Nu was mijn eerste bevalling ook niet al te zwaar. Dus ik heb mezelf nooit druk gemaakt over de bevalling. BIj mij mag het beginnen.. ben benieuwd naar de kleine uk die zich in mijn buik bevind. Dit is wel een spannend topic met al die rommelende buikjes, en de naderende uitgerekende datum. Ik blijf dit gezellige topic goed volgen. Liefs, Sabrina
nah moest vanmiddag na het zkh ivm hoog bloeddruk en na mijn mening dan t mindere leven. uurtje hartslag blabla hele zooi bij mekaar. alles goed gelukkig.. wel 4 kilo in een week aan gekomen ivm veel vocht vasthouden en veel vruchtwater want dat konden ze zien op de echo... nah hier weer een moeder gerust gesteld.. pfft ik wil met dit weer niet bevallen haha..
Jeetje zeg, ben ik even weg, staat ineens iedereen op springen!!! Nou dat is misschien wat overdreven, maar wat een actie in de tent! Hier is gelukkig ook alles goed. Voelde me nogal stom dat ik al zo snel gebeld had naar de vk, maar was zo geschrokken omdat ik normaal meteen 's ochtends al iets voel. Daarnaast reageerde uk ook niet op de prikkels waar hij anders wel op reageert. Maar gelukkig vonden ze bij de vk en ook in het ziekenhuis niet dat ik me aanstelde. Heb dus ctg gehad: daaruit bleek alles goed te zijn. Hartslag steady en ook nog een echo gehad, waarop meneer toen ineens wel druk ging doen! (jaja, eigen willetje he) Sterker nog: hij was nog goed ademhalingsoefeningen aan het doen en de gyn zei toen: 'sommige gynaecologen zeggen dat als je baby nog ademhalingsoefeningen doet, de bevalling dan nog wel even op zich laat wachten...' Jammer dan. Maar goed, ben allang blij dat alles okee is. Toch maar beter het zekere voor t onzekere. Wel bijzonder trouwens dat veel meer van jullie vandaag minder voelen. Zou de warmte ook op onze kleintjes werken?? @mamavnowemie: fijn dat je weer gerustgesteld bent. Met zulke klachten is t inderdaad maar beter om t even te checken... @sabrina: hoi en welkom!! Ik had al eerder je posts gelezen en gezien dat je nieuw bent hier, maar had door mijn eigen zorgen nog even niet gereageerd. Bij deze welkom dus! Lastig he, al die signalen van je lijf waarvan je niet weet wat ze betekenen? Zelfs al voel je het verschil tussen een voorwee en een echte wee, dan wil het nog niks zeggen over wanneer je bevallen gaat. Pff, vermoeiend hoor. Volgende week nog n keer vragen om inwendig onderzoek (als je dat nog haalt ) Ik heb donderdag nog een afspraak, met 39.4, en dan gaan ze dat bij mij wel doen. @lin, goed idee die bak water! Zit al in de tuin, vind het nu eindelijk aangenaam buiten. Maar een beetje verkoeling aan mijn olifantspoten (het is wel echt EXTREEM nu!!) is heel welkom! @ilo: jammer dat de ananas niks heeft uitgehaald! (ook een beetje fijn, want ik ben allergisch voor ananas, dus hoe zuur zou het zijn als het enige wee-opwekkende middel dat echt iets uithaalt er één is dat ik niet mag hebben... ) @Samba: sterkte! Ik hoop dat de uitslag voor jou ook gewoon positief is, maar spannend is het wel... Kijk uit naar je goed-nieuws-bericht!! @Saar: spannende nacht ook voor jou dan... Ik hoop dat je nu echt snel een gezond kindje in de armen mag houden. En let's hope dat ze fijne airco hebben in het z-huis.... Houd ons op de hoogte!!
Hier ook weer terug uit het ziekenhuis, half uurtje aan de ctg gelegen en nog een echo gemaakt. Alles was prima in orde en de kleine begon dus heel druk te doen. Zal je altijd zien. Maar ze hebben me op het hart gedrukt altijd te bellen bij onzekerheid en twijfel dus dat doen we dan ook. Ben zo benieuwd of er morgen al beebjes zullen zijn! Het wordt nu echt spannend voor ons allemaal, heerlijk!
Dag dames Ik lees wel mee hoor, en hou jullie berichten in de gaten, maar heb erg weinig tijd om te reageren, m'n zoons zijn beide ziek en fiks ziek! Succes voor degene die al heel snel mogen. Ik heb de geboorteTens binnengekregen, dus van mij mag het ook wel komen en hopelijk brengt dat ding een beetje verlichting. Toi toi, zet em op allemaal!
@jomidi, Ach allebei ziek, hoe is het mogelijk! Veel beterschap voor je mannetjes! Ik ben erg benieuwd hoe het met Saar is in het ziekenhuis? @miekelammetje, toevallig he dat meerdere met rustige beebs in het ziekenhuis zijn geweest gister? Ik vind het normaal zo overdreven overkomen om gelijk te bellen maar ze willen dat toch echt hebben ze me verzekerd. Gelukkig dat alles goed is met alle kindjes. Hoe is het met je olifantspoten hahaha. Sterkte vandaag, nog warmer geloof ik kan er helemaal niet tegen, en nu zwanger al helemaal niet! Ik mag zo naar de VK, ze gaat weer kijken of er gestript kan worden, ik laat het uiteraard even weten.
@Saar jeetje meid spannende dag voor jou vandaag. Ik ga ook voor jou duimen. @mamavnowemie Gelukkig dat alles goed is gegaan bij de VK. @miekelammetje. Ook voor jou positief nieuws, dat is fijn. Je kunt beter een keer te veel bellen dan te weinig vind je niet. @Samba25 ook bij jou alles goed, mooi zo dat lees ik graag. @jomidi succes met je zoons! @hier, vandaag naar de VK voor een gewone controle. Ik verwacht er niet veel bijzonders van, volgens mij gaat alles goed. Alleen door het warme weer begin ik wel helemaal op te zetten. Ik ben blij dat er teenslippers bestaan, want ik heb mega voeten!! Ik heb wel elke avond last van een soort voorweeën, maar na het slapen zijn deze al weer wegebt. Jammerdebammer. Kortom gewoon weer wachten op wat er komen gaat.
Succes bij de VK, bij jou ook inwendig onderzoek of doen ze dat alleen indien echt nodig? Jaaa lekker he teenslippers? Ik zou nu even niet weten hoe ik mijn voeten in gewonen schoenen moest krijgen, dan mag ik eerste wel nieuwe kopen, 2 maten groter. MIjn vingers zijn trouwens ook erg dik. Verder valt het mee.
@t samba: fijn dat ook alles weer goed is met die bij jou!! zo super spannend wie is de volgende!! met dit weer nah raad ik t niemand aan haha maar de mijne zit nog als een visje in t water, en alles is super rustig. zodaelijk lekker dorp in, om alvast 2 ek pakjes te halen voor me meisjes!! haha.. wat doen jullie zoal op zon wa\rm dagje?
HA mamav, mijn visje komt denk ik vandaag uit t water, m'n water is lek en t is 100% zeker vruchtwater. Onder de douche een flinke plens. Verder kleine plasjes tegelijk Mooi roze. Succes bij de vk Samba ben beniewd of je gestript wordt Saar succes Meiden geniet van deze mooie dag en relax
Mirri, spannend. Veel succes gewenst. Voor jou kan het niet lang meer duren. Ik heb vannacht geen voorweeën meer gehad, maar ben vanmorgen opgestaan met een zeurende menstruatiepijn onder in mijn buik. Gisteravond en vanmorgen veel slijm verlies gehad van de slijmprop en ook wat bloedspikkels erbij. Ben benieuwd of de uk zich vandaag aankondigt? We wachten af. Mirri ik duim voor je dat het een vlotte bevalling mag zijn.