37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Foto van Jarvi (zoon van helma staat hier)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/354199-juni-2012-mamas-deel-4-a-235.html

Tens. Ik heb hem ook liggen. Als je meer wilt weten even googelen op geboorte tens voor uitleg.

Bevalling ik hoop op thuis daarom ook de tens want dat is de enige pijnbestrijder die thuis kan. Als ik het niks vind verkoop ik hem weer op mp. Soms vergoed je verzekering hem (mocht je intresse hebben kan je dat nakijken)

Hier alles rustig geen nieuws, warm enne net terug van winkelen met een vriendin (was niet zn goed plan) heb wel schoenen voor vrijdag gescoort 2 maten groter ivm gezwollen voeten maar goed wil dr ook wel een beetje netjes uitzien.

O spannend met de ballon!

Sorry voor mn onpersoonlijke berichtje maar ga nu echt id tuin zitten in een bak koud voetenwater!

volgende keer meer:)

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    o ja. Ja wij hebben een bad. Hoop daar inderdaad ook iets aan te hebben.

Zie dat er ingeleid gaat worden en pogingen strippen. ow spannend zeg! Hopelijk begint het hier ook binnen kort!

Zet hem op meiden!

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Spannend Samba.

Hoe gaat het met Mirri?

Bij mij zijn de ongikrampen weer weggezakt. Ik ben wel regelmatig misselijk, en ben aan de diarree. Griep of voorteken?
    Soms heb ik het gevoel dat je jezelf helemaal gek kan maken, maar ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar het gaat automatisch..
    Van onder voelt ook alles al een paar dagen opgezwollen, en omdat ik zo vaak moet plassen. Wordt het ook helemaal schraal en pijnlijk :(

Ik ben benieuwd wanneer de kleine zich aankondigt. En of het een hij of zij is.

4. ilo

ilo Actief lid

15 mei 2012
    226
    0
    0
    Helma van harte!!! Wat een stoer ventje met een ontzettend orginele naam, ik zit in de kinderopvang en heb Jarvi nog nooit voorbij horen komen :D Genietse!!!

Hier een lekker druk dagje gehad maar met minder einde...begon gezellig met bezoek van mijn oma, lunch met mijn broer en daarna lekker geshopt voor het balkon nieuwe kussentjes voor op de stoelen en plantje etc etc...maar alle gezelligheid werd verstoord door het nare bericht van mijn schoonouders dat mijn schoonvader een zware hartoperatie moet ondergaan waar normaal een wachttijd van 6 maanden is word hij zo snel als mogelijk (sowieso binnen 6 weken) opgeroepen voor zijn operatie :( Bah bah waarschijnlijk zal het wel los lopen, met een vernauwde slagader en niet werkende kleppen...vervangen en weet ik het wat...maar kan het nu ff niet handelen :(

Beeb is druk en bezorgt me pijnlijke harde buiken...zal door de emotie komen?

Sorry, heb alles bijgelezen hoor! Zal wat proberen te reageren!

Het liefst wil ik thuis bevallen, maar omdat onze kleine nog al wat gerommelt heeft tijdens de zwangerschap en ik medisch niet alles mee had zitten, zal de verloskundige geen moment twijfelen met me door te sturen...maar mag het in ieder geval proberen!

Wat spannend dat sommige van jullie echt al aanstalten aan het maken zijn de bevalling te laten starten zeg...

Vervelend dat sommige van jullie zo last hebben van de warmte...ik kan het me helemaal voorstellen! Gelukkig kan ik er redelijk tegen maar ik moet zeggen wij wonen op een verieping en met de zon vol op de woonkamer is het hier binnen inmiddels 27 graden...dus de waterfles staat nonstop naast me ;)

Ik herken het ook hoor flex, dat je jezelf zo gek kan maken, dat dat echt automatisch gaat dat heb ik ook...dat je bij elk dingetje denkt is dit het begin? Daarvoor had ik gister gevraagd bij de vk of ze wilde kijken of het al iets deed maar zij legde mij uit dat het toch echt bij het einde hoort, dat je lichaam zo zich klaarmaakt om te beginnen.

Nou ik gaat zo eens even aan het eten beginnen, koken is een heerlijke gedachten verzetter ;)

Fijne avond alvast meiden!

5. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Jeetje Samba, dat is ook spannend... Maar aangezien je er héél erg aan toe bent, lijkt het me inderdaad een fijne optie. Ik duim dat je snel terecht kan en dat alles vlot verloopt!!

@Jomidi: nee we hebben helaas geen bad... Lijkt me heerlijk. Gelukkig wel een flink ruime douche, dus zal daar wel gebruik van maken denk ik.

@mamavnowemie: hopen dat ze snel binnen zijn, dan heb je een speeltje om de tijd mee te verdrijven... ;)

@Mirri, hoe staat het er bij jou voor? Vordert het al een beetje?

6. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik kom er gezellig bij als het mag :)
    Lin2011 en Helma (gefeliciteerd met je zoontje) ken ik al van de begin juni 2012 mama's, maar daar ben ik al een hele tijd niet meer actief geweest.
    Ik zit nu net in mijn tweede week verlof en hoewel ik wel tijd heb gevonden om lekker mee te lezen zit ik nog te vol (overdag) om mee te kletsen. Hopelijk kan ik mijn leven beteren voordat de baby komt :p

Zodadelijk naar de zwangeschaps yoga... even zen worden :)

7. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mirri wat spannend!! Ik leef met je mee

@jomidi JA mijn eigen kleding! Was vandaag een meisje bij de VK heel enthousiast over mijn buikband. Nou ze mag hem hebben hoor

@moielle Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, ik vind dat een geruststellende gedachte (alles is aanwezig).

@helma85 Gefeliciteerd met jullie zoon!

Nou het bezoekje bij de VK ging prima hoor. Bloeddruk goed, urine goed, hartslag baby goed.
    Gewoon een afspraak gemaakt voor volgende week en de week daarna. Kortom. Gewoon wachten hier. Heel saai, ben nu wel toe aan wat actie.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hihi Hoi Arnoe. Nee ik ben nog niet bevallen maar omdat ze hier een foto wilden van helma dr spruit had ik even de link doorgezet:) Is helma dr mooie ventje dus. Ik krijg een dochter (als het goed is)
    Veel plezier met de joga!

@Anias. Fijn dat alles goed was. Begint nu wel richting de uitgerekende datum te gaan he.

@Mieke. o lekkere douche is ook fijn toch!

@Ilo. Wat heftig van je svader. Hopelijk kan die snel terecht. Lastig als je zelf zo wiebelig bent

@flix. O dat heb ik ook! En nu met dat warme weer en die extra waterige afscheiding sta ik het liefst even de boel met lauw water schoon te spoelen.

@hier. Toch wel wat veel gelopen vanmiddag. Voel het goed in mn banden. Net lekker onder de lauwe douche gegaan en nu voetjes omhoog op de bank. Mn vriend is er nog niet maar we eten vrij makkelijk (broodjes hamburger sla en over frietjes)

Mirri is mn buddy op het juni forum (ook al is ze eind mei) dus als ze zelf niet kan posten smst ze me zal dat dan ook wel hier neerzetten

groetjes

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Even een updatE, moht gelijk komen van het ziekenhuis dus de gel is ingebracht en brengt tot nu toe heftige harde buiken en erge pijn in mn rug dus er gebeurd wel wat in elk geval. Ik hou iullie op de hoogte!

10. ilo

ilo Actief lid

15 mei 2012
    226
    0
    0
    Ooo spannend Samba!
    Zul jij dan de volgende zijn...zet hem op!!
    Ben benieuwd hoor :)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een ontwikkelingen samba en mirri. Maar fijn! Succes. Hier heeft de vk de ballon eruit kunnen halen, die hing halverwege. Heb de hele dag pijnlijke harde buiken gehad dus dat heeft me ergens gebracht. Daarna heeft ze me even flink pijn gedaan. Ben nog niet inleidbaar want mijn baarmoedermond zit nog te hoog. Nu meer harde buiken die ook meer pijn doen, dus hoop dat het gaat werken vannacht! Ga proberen te slapen.

12. ilo

ilo Actief lid

15 mei 2012
    226
    0
    0
    Saar weltrusten!
    Hopenlijk slaap je wat...mocht het goed door zetten heb je tenminste energie ;)

Succes hoor!!!

13. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje wat gaat het hier snel, wordt zoveel getypt. Maar ik lees dat er 3 dames bezig zijn of op het punt staan binnen nu en niet al te veel uren te bevallen. Dus heel veel succes.
    Hopelijk duurt het niet meer lang en hebben jullie snel jullie kleintjes in de armen.

Hier is het sinds 2 uur weer flink aan het rommelen, om de 13minuten echt buikpijn. Maar ja het zet niet echt door. Dus ja we zullen zien wat de nacht brengt. Morgen is het toch weer tijd voor ctg controle dus we wachten maar weer af. Ik verheug me nergens meer op....................maar ja morgen is wel de magische 40weken.
    Haha, dat maakt me toch wel ongeduldig en mijn partner kan helemaal niet meer wachten.

14. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Dag dames,

Samba, Mirri, HendryKim..........VERTEL! Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?
    En voor de andere dames natuurlijk ook.

Hier wederom een k*tnacht...niet door de baby/buiken of andere ongemakkelijkheden, maar door de hitte en m'n zieke ventjes. Hoop in tegenstelling tot jullie dat de bevalling nog even op zich laat wachten zo, eerst hun maar eens beter hebben.

Vandaag wordt het in het oosten (daar woon ik) weer meeeeega heet, moet eerlijk bekennen dat ik daar niet op zit te wachten. Maar ja...manlief heeft gisteren een ventilator gekocht, dus misschien biedt dat enige verlichting.

15. ilo

ilo Actief lid

15 mei 2012
    226
    0
    0
    Inderdaad hoe ist gegaan ladys!!!!!

Wat vervelend jomidi...hoop voor je dat je voor je bevalling nog wat kan rusten!

Hier een ook een onrustige nacht vanwege drukke beeb, denken aan schoonouders en plakkerige man...brrrr

Maar ja...rustig nadutten en lekker relaxt doen vandaag.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Als er geen spoed tussenkomt ga ik om 8 uur naar de verlos! Dames hou vol en degenen die bezig zijn succes. Wie weet wel 3 babytjes vandaag!

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Oeh spannende nacht geweest dus hihi.
    Hoe gaat het nu met jullie??? Al iets gebeurd?
    Hier het complete huis van zolder tot aan beneden aan toe alles gestofzuigd, alle ramen en de achterdeuren open. Even frisse lucht binnen.
    Was het slim om zoveel te stofzuigen? Nee, kan wel janken van de pijn in m'n liezen en m'n rug. Zucht. Maar ja, het is allemaal weer schoon.
    Om 10.15 uur vk. Ook potje urine inleveren bij huisarts. Heb vreemde buikpijn tijdens plassen. Toch maar even naar laten kijken voor de zekerheid.
    En rond 11.00 uur twee lieve collegaatjes gezellig op visite.
    Iedereen sterkte vandaag, ben benieuwd naar het weer. Het kan alle kanten op volgens mij. Hopelijk niet al te warm.

Oh ja!
    Heeft er iemand een Olympus vr-310 camera?
    Die heb ik gisteren gekocht, maar ik snap niet hoe je de foto's op internet kan zetten?! Ik heb de foto's wel op de computer, maar kan die foto's niet selecteren lijkt wel. Kan ze alleen bewerken. Iemand een idee? Ben al aan het googlen geweest, maar kom er niet uit!
    xxx

18. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    's Nachts wordt ik om de 1.5-2 uur wakker. Dan moet ik even uit bed, omdat m'n heupen en bekken pijn doen. Dus ga ik even naar toilet. En duik m'n bed weer in, om weer in slaap te vallen.
    Slaap de laatste tijd met het voedingskussen. Ligt wat lekkerder.
    Maar nu iedere keer als terug de kamer in kwam, had m'n man het kussen te pakken! Echt waar! Iedere keer! Haha Dan lag hij op z'n rug met z'n arm om het kussen heen! Haha Zo'n grappig gezicht. En ik moest het kussen dus steeds weer herveroveren!
    xxx

19. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lin2011 Ja klopt in principe nog 4 dagen, maar wie weet heeft ze het gewoon heel erg naar haar zin in de buik ;)

@Samba25 spannend meid… ik blijf voor je duimen. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het met je gaat.

@jomidi vreselijk slechte nachten. Ik hoop dat je vandaag wellicht tussendoor een tukkie kan doen.

Nou ik ben wel heel nieuwsgierig naar mogelijk babynieuws vandaag. Hier gaat alles relatief rustig. Ze is nog steeds lekker druk, maar ik heb het gevoel dat de baby nog even lekker blijft zitten. Heel fijn. :(
    Mijn zoontje heeft vandaag wel een hele spannende dag, zijn allereerste schoolreis. En hij is er heel enthousiast over. Gelukkig voor hem is het mooi weer. :)

20. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ moielle: dat pijn in de bekken herken ik helemaal. Hier ga ik er ook om de 2uur even uit. En dat kussen terugveroveren, dat schijnt er dus bij te horen. Ik moet er hier ook steeds om lachen.
    Maar wat een nacht zeg. Veel te warm.
    @ jomidi: hopelijk zijn je kleintjes snel weer opgeknapt. En met dit weer is dat helemaal niet fijn.
    @ saar: hopelijk is er geen spoed tussen gekomen en ben je nu op de verloskamers en gaan jullie vandaag eindelijk jullie kleintje in de armen sluiten.
    @ samba & mirri: hoe vergaat het jullie? De nacht goed doorgekomen of zijn er ondertussen 2 baby`s geboren. Veel succes als het nog niet zover is.

Hier weer niets doorgezet vannacht. Dus ik mag me over 45min weer melden in het ziekenhuis voor een ctg. Ben benieuwd. Wel intensief als je zo om de dag daarheen moet, maar ach kan ik ook altijd ff gezellig op de koffie. Want ik werk zelf ook in het ziekenhuis, dat scheelt dan weer.

Deel Deze Pagina