Ik krijg net mijn nieuwe telefoon binnen een wileyfox en denk wat een leuke naam zonder fox . Maar kan zo naam dan wel nu het een merk naam is. Mijn vader wou mij vroeger Mecedes noemen en jammer genoeg heb ik die naam niet gekregen omdat mijn moeder het verschrikkelijk vond en echt niet vond kunnen.
Tsja, of het kan of niet... als dit dé naam is zou t niet moeten uitmaken. Ik vind t persoonlijk geen mooie naam en moest meteen aan Wile E. Coyote denken
Even opgezocht in de encyclopedie en het is in ieder geval een Engelse jongens naam met de betekenis vlakte wat ik niet echt een betekenis vind waarvan ik zeg wouw wat mooi En ik dacht zelf niet aan de looney tunes heb het zelfs moeten google . Maar het is een Engelse jongens naam ik vond het leuk voor een meisje haha.
Bij Wiley denk ik aan iemand die Riley niet uit kan spreken... sorry Maar Me(r)cedes vind ik ook echt niet mooi (understatement!), dus onze smaak is zeer verschillend. Als Wiley voor jullie DE NAAM is, ga er voor!
Het merk Mercedes is naar een persoon vernoemd, dat is wel anders. Ik vind het een rare naam, denk aan whine (het engelse woord voor zeuren).
Ik werk in de onderzoekswereld en daar is Wiley een systeem waarin je wetenschappelijke artikelen kunt opzoeken. Maar die link zal niet iedereen leggen. Buiten dat vind ik de naam niet echt mooi. Smaken verschillen.