Ik zit met een ding. Ik ben nooit overtijd en nu 2 dagen later dan mijn langste cyclus. Ik heb vorige week ergens een hele lichte kv test gehad. De testen erna zijn allemaal negatief. Heb pijnlijke borsten vlagen misselijk. Zou dit misschien buitenbaarmoederlijk kunnen zijn? Wanneer het beste naar de huisarts?
Zelf geen ervaring in.. Maar mocht je het niet vertrouwen gewoon morgen naar de huisarts bellen en het verhaal uitleggen.. Zij beslissen dan of je kan komen... Succes!!
Hoe regelmatig je bent, je kunt altijd een keer een uitschieter hebben (laat ei, geen ei...). De mens is tenslotte geen machine . Ik vind 2 dagen over tijd nog helemaal niet veel. Ik zou geduldig afwachten en bij uitblijven van menstruatie opnieuw testje doen (bij mijn tweede kreeg ik pas 10 dgn overtijd een positieve test). Heb je na 2-3 weken nog steeds geen positieve test en ook geen menstruatie, dan zou ik eens overleggen met huisarts. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ook een zwangerschap, dus HCG in je bloed en dus ook positieve test. Signalen die op BBZ wijzen zijn eerder bloedverlies en buikpijn (bij positieve test), beginnen meestal pas na 6 wkn omdat vruchtje dan groot genoeg wordt om 'problemen' te geven. Met 4 wkn kun je nog niet weten of het buitenbaarmoederlijk is of niet. Edit: als je vorige week lichte KV hebt gehad en daarna niet meer, zou dat heel goed je eisprong kunnen zijn geweest en dan zou je nu nog niet overtijd zijn.