He dames bedankt ! Onze James had geen zin in inleiden dus die kondigde zich maandagavond aan . Is allemaal erg snel gegaan, vanaf 21u klokbare weeën die snel toenamen. Om 22.30u ook overgegeven dus vk gebeld, had om 23.30u al 3/4cm! Dat was een verrassing na de dichte boel van woensdag. In het zh had ik elke 2min weeën, de vk is wat eerder gebeld (was in ander zh bevalling aan het doen) en bleek om 3u al 8cm te hebben . Mn vliezen werden gebroken. Het uur hierna was echt niet tof, steeds persdrang en geen enkele yoga-oefening kon ik meer inzetten om rustig te blijven. Om 4u gecheckt en had volledige ontsluiting. Gestart met persen, wat een omslag! Ik was moe en vond het lastig mn benen goed op te trekken, ook beetje bang om te persen.. Na een uur persen bleef voortgang achter, andere vk werd gehaald en uiteindelijk 15min later ook de gyn. Werd bijna een vacuumpomp verlossing, gelukkig bleef het 'slechts' bij een knip. Daar was hij ineens! Nog steeds flabbergasted eigenlijk dat het is gelukt! Vanwege zn omvang (4390gr) moest hij wel 24u in het zh blijven, eerste glucose was te laag dus bijgevoed. Daarna gelukkig geen afwijkingen meer. Woensdag thuisgekomen en langzaam gewend. Eerst wel beetje eng, sinds vandaag voelt het veel rustiger. Borstvoeding komt goed op gang en James is niet meer misselijk (oud bloed). Forse stuwing dus bv gaat soepel . Gewicht lijkt nu op laagste punt te zijn (4020gr), heb wel kolf geleend voor evt extra kolven omdat hij achterliep in voeding. Hoe is het verder met jullie?
Oh stevig manneke Maar al bij al wel fijn dat die cm snel gingen! En gelukkig geen vacuumverlossing... daar is James ook van gespaard gebleven. Proficiat! Hier is mijn manneke bijna 1kg bij, dus die bv doet het wel supergoed! Vandaag beetje onrustig in zijn doen, maar soit, zien wel! Groetjes!
Netjes Inneminne! Wat gaat de tijd vreselijk hard nou hè?! Dat onrustige had James gisteren/vandaag nogal aan de borst. Meneer weigert uberhaupt de tepel zonder hoedje, nou het hoedje was ook niet genoeg nu. Ivm iets afvallen nu de komende dag alle voedingen afkolven. Deed al 1-2 per nacht afgekolfd, wat een heerlijkheid even bijkomen . Hopelijk is hij maandag weer mooi aangekomen, gewicht was vandaag 4200gr. Dank je Annelke! Trek jij het nog een beetje?