Ik heb nu al twee dagen in de ochtend, direct bij het wakker worden, ontzettende pijn in mijn onderbuik. De pijn houdt lang aan. Ik kan dan niet rechtop staan of zitten. Ik zie en voel we dat de baby is gezakt dus kunnen het indalingsweeen zijn? Vandaag kon ik pas rond 12.00 uur merken dat de pijn zakte, nadat ik de hele ochtend op bed heb gelegen. Best lastig, met nog een peuter in huis. Heb de gynaecoloog ook even gebeld, ze vertelde dat het bij de laatste loodjes hoort. Vanuit mijn vorige zwangerschap herken ik dit helemaal niet. En dat het ongemakkelijk wordt of af en toe wat zeer gaat doen, dat kan ik me goed voorstellen. Heb ook veel harde buiken. Maar deze pijn is wel heel hevig. Herkent iemand dit?
Ik heb ook pijn in de onderbuik sinds een week of 3. Soms is het erger en soms weer wat beter. Heb ook indalingsween gehad die waren echt heel erg pijnlijk toen kon ik niets meer. Nu meer een zeurderig gevoel. Ik denk dat als het een beetje pijn doet er gewoon bij hoort idd, dat zegt mijn vk ook. Het kan ook blaasontsteking zijn, je kan het voor de zekerheid checken. Doet het ook extra zeer bij het plassen?
Nee ik heb geen pijn bij het plassen en hoef ook niet vaker dan normaal. En de pijn is eigenlijk constant, het lijken niet echt op weeën. Ik heb het ook alleen in de ochtend, s middags en s avonds niet.
Ik heb dat ook al weken, eigenlijk sinds uk haar hoofd geparkeerd heeft helemaal beneden en is niet meer van positie gewisseld. Als je ligt verdeeld de zwaartekracht anders en als je dan gaat opstaan dan gaan de spieren aanspannen, dat is wat de gyn zei. Harde buiken 'pijn', maar dan net ff anders. Ik vind het vooral een extreme spierpijn met pijnlijke druk. Het zakt hier iig als de dag verder is
Ik heb dat ook gehad. Dacht dat het toen ging beginnen maar dat was niet zo. Ik had nog een dochtertje van 18 maanden rond rennen en het was allemaal erg zwaar. Ik dacht ook dat het lag aan dat de baby al was ingedaald. Heb er een week last van gehad toen kreeg ik flinke buikgriep en toen ik daar van opgeknapt was begon mijn bevalling Ik denk inderdaad de laatste loodjes. Misschien kan iemand in de ochtend een keer bijspringen? Zodat je het rustig aan kunt doen. Succes met de laatste weekjes!