Gister de 37weken gehaald alles gaat nog heerlijk wat de zwangerschap betreft Denk wel dat ik wat voorweeen krijg/heb maar weet t niet zeker, ervaar alles nog erg als niet lichamelijk zwaar,lastig,klacht ofz... dus echt door hebben of ik ze heb weet ik niet helemaal haha, maar komt wel als het echte werk zal beginnen... En verder even mijn twee facebook statussen: 1: Iemand heeft t licht gezien en zal als alles goed blijft gaan blijven schijnen... Vandaag met vaders en half zusje middagje safaripark geweest. En was goed gegaan en betrokken vanuit hem... Zusje weet heel duidelijk dat er baby op komst is en zusje is en ze gaf zelfs afscheidskusje op buikje voor babyzusje... Misschien heb ik mezelf soms meer druk gemaakt om dingen die niet altijd zo zijn geweest. Na 1,5 maand dat ik weer even geen contact heb gehad ik wou dat zelf juist niet ,maar hij maar niet durfde ook niet eerder contact op te nemen ivm mijn misschien reactie(s) die soms best ook heftig waren en konden zijn, en ook mij de tijd gaf om weer op adem te komen na een hectishe tijd van onzekerheid wat inkomsten en huisvesting betreft en dat is weg en zat nu al sinds 3 weken weer zo heerlijk meer dan heerlijk in mijn vel, is dat ook goed geweest dat even geen contact. Ik moest mezelf weer echt worden(in realitie was ik al wel maar had gewoon heel wat aan mijn hoofd ) en zijn en vaders moest ook echt back to reality komen. Heb hem daarom juist hard aangepakt en was daarom ook blij dat hij zaterdag weer contact op nam, dat hij zich echt zo klote en shit voelde afgelopen tijd dat hij geen contact met mij had en dat t hem erg geraakt had mijn laatste mailtje. Maar is goed geweest,soms moet je mensen hard aanpakken voor ze weer terug in reality komen. En gedraagt hij zich ook echt wel als vader nu zowel naar zusje l.. als naar mijn kleine toe, Gelukkig. Erkennen zal ik/zullen we voorlopig niet doen komende 2,5 jaar zowiezo ( wil pas erkennen als ik echt opmezelf woon en niet bij mijn ouders en klaar ben met studie)en ook met dat we nu even buiten alle instanties willen blijven of buiten bepaalde dingen, en het eerst zelf allemaal willen regelen voor de kleine en ook financieel betreft is dat nu niet van belang omdat hij mij ipv financieel mij materieel zal steunen,dus niet het geld geeft zodat ik het materieel kan kopen maar ik hem zelf het materieel laat halenik wil niet de allimentatie maar wel dat hij gewoon het materieel zou halen wat ik nodig heb voor de kleine zoals babyfoon, zo nu en dan met luiers komt, straks bijvoorbeeld babystoeltje koopt en dat soort dingen. En net als ik wel gewoon elke maand een klein bedrag op haar komende spaarrekening zet en niet op die van mij bijvoorbeeld. ( zijn ex nml die gaf hij wel geld voor zijn dochtertje en dat bestad zij dan volledig aan haarzelf ipv aan dochtertje,dus voor zijn gemoedrust en ook voor eigen gemak doen we het zo blijft het principe het zelfde dat hij ons wel gewoon steunt financieel maar dan gewoon zelf het geen haalt wat ik nodig heb), 2: Niets is mooier voor mij mijn meisje en de vader (en familie) dat ze nu eindelijk in rust, harmonie, respect en begrip naar elkaar toe geboren kan en zal worden... Waarin ik mezelf weer terug heb na lange periode onzekerheid van financien en huisvesting...en vaders zich zo rot en kapot voelde dat ik geen contact wou... dat hij daardoor eindelijk ook besefte wat hij belangrijk vind voor zichzelf en niet wat een ander belangrijk voor hem vond of wat hij wel en niet mag doen(die ex/de moeder van half zusje die dat deed ,die hem echt helemaal de grond in kan boren).. ik zat nu gelukkig al weer helemaal lekker in mijn vel ook toen de situatie niet zo was...maar nu t zo veel beter geworden is nog zo veel lekkerder. Zo ontspannen en rustig en zo veel gelukkiger en op mijn gemak. Meer dan 100% genietende van mijn leven en dat van mijn dochter. Ben zo trots op mezelf van alles afgelopen periode hoe ik zo sterk ben gebleven en toch positief in leven blijf staan en leef. En dat ik zelfs nu al weer studeer zo nu en dan...heb al voor 2mnd werk klaar...en begin officieel pas half september aan thuisstudie pedagogisch medewerker kinderopvang weer begonnen en t is heerlijk zo thuis studeren. Nu ff genoeg geupdate... Thanx aan iedereen en onze joop(de hond) haha voor de steun en liefde die ik en de familie hebben gekrgen afgelopen tijd en nog steeds krijgen. Dank jullie wel. Zou en vind het ook wel evt prettig als ook hij bij de bevalling aanwezig kan zijn en ook van dat moment kan genieten van onze dochter geboren zien worden. Mijn moeder zal er zowiezo bij zijn, maar ga hem ook de kans geven. Hij woont midden nederland en ik in brabant dus het is altijd maar de vraag of hij dan er ook bij kan zijn is het zo is het prettig is hij er niet bij,vind ik het ook prima, de rust en vriendschap is gelukkig(eigenlijk) nog het het zelfde gebleven zoals het ging voor ik zwanger raakte. Soms moet je elkaar in moeilijke tijden ook even los laten om tot jezelf te komen... En dat heeft nu dus goed resultaat geboekt voor de kleine meid en voor ons ook wel. Dat gaat niet zeggen dat er weer een relatie relatie zal komen hoor,dat wil ik zelf niet en kan ik zelf ook niet aan nu.
hoi fijn te lezen dat jullie het op volwassen manier oplossen en dat ook halfzusje bij haar nieuwe zusje word getrokken persoonlijk vind ik dat heel belangrijk ze zijn tenslotte zusjes van elkaar goed gedaan meid je mag zeker trots zijn op jezelf het is heel moeilijk om soms volledig je eigen gevoel opzij te zetten maar het uiteindelijke resultaat mag er wezen geniet straks lekker van de kleine samen zoals het hoort ook al hebben jullie geen relatie jullie krijgen beide deze dochter