Gebeurt gelukkig idd niet vaak maar heb er in mijn omgeving nu 2... Heel bizar ook. Dit weekend nog contact gehad dat we allebei hoopten dat ze er snel zouden zijn, vervolgens krijg je een telefoontje van je chef.... Hoop ook voor je dat de kleine snel komt! Hoop dat ie hier ook snel komt. Zo'n bericht gister maakt alleen maar dat ik nog meer wil dat ie snel komt.
Ook hier iemand die er strontflauw van is. Elke avond voorweeen , niet kunnen slapen , pijn in mijn heupen en benen. Elke dag hoop ik dat de bevalling eindelijk gaat beginnen. Het idee dat het nog 3,5 week mag/kan duren maakt mij gek .
Hier ook elke dag de hoop dat het gaat beginnen... Laten we hopen dat dat ook snel gaat gebeuren! Moet er ook niet aan denken hoelang het nog zou kunnen duren... Gister geprobeerd de tijd te doden door uiltjes (1 bijna af) te haken voor aan de mobile, moest ik vannacht gelijk bekopen met erge pijn in mijn arm. Tranen stonden zowat in mijn ogen. Enige wat hielp was van bed en er warm water over laten stromen...daarna was het weer te doen. Kon weer in slaap vallen maar om de zoveel tijd wakker omdat het weer zo'n pijn begon te doen... Kl*te carpaal tunnelsyndroom!!
jij valt dan in elk geval nog weer in slaap. zodra ik ergens wakker van word blijf ik uren wakker.... ellende begon vanacht al omn 1 uur. bah. morgen naar de gyn zien hoe het ervoor staat, laatste keer was mn bloeddruk wat omhoog gegaan en begon de hoeveelheid vruchtwater af te nemen. ben heel alert of ik haar nog genoeg voel. nog even volhouden dames!! ben benieuwd wie als eerst haar kindje in de armen heeft
Balen dat je niet weer kan slapen als je eenmaal wakker bent. Slapen is bij mij een groot woord hoor, steeds als ik zover ben wordt ik weer wakker omdat mijn arm pijn doet of iets anders. Succes morgen bij de gyn. Zolang je haar idd nog maar goed/genoeg voelt. Mag zelf vrijdag weer naar de vk. Ben ook heel benieuwd wie als eerste aan de beurt zal zijn!
Vanmiddag weer naar de vk geweest. Aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben. Zeker nu ik er carpaal tunnelsyndroom bij heb (het tintelen in het begin was nog te doen maar wordt nu wakker van de pijn..). Gelukkig is het een hele lieve vk. Afgesproken dat ze volgende week gaat kijken of ze kan strippen mocht de kleine er dan nog niet zijn. Nog een weekje volhouden eerst dus... Hoe is het met de rest van jullie? Best rustig hier
Ik zit ng in de 36 weken en hoop zo dat de tijd snel gaat om te bevallen Zie het soms niet zitten door de maagzuur, zo vervelend
Hier ook behoorlijk last van maagzuur, gelukkig helpen rennies hier. Als rennies bij jou niet helpen zou ik het aangeven bij de vk. Je kunt dan bij de apotheek een drankje halen. Heeft mij bij de vorige 2 erg goed geholpen.
Hier nu over de 38 weken zwanger en ben er eerlijk gezegd ook klaar mee... en dat sinds van de week...had eigenlijk nergens last van maar vorige week zondag/maandag stukje slijmprop verloren en toen begon het hoor... wat gerommel enzo maarja nog niet zo erg dus goed uit te houden maar nu sinds donderdagmiddag pff... weet dat het er allemaal wel bij hoort hoor maar ik slaap 2 nachten nu al heel slecht (afgelopen nacht eigenlijk niet) en ben blij dat ik zwanger ben hoor, want bij hoeveel mensen lukt het niet maar er komt een tijd als nu dat je ook je kleintje in je handen wil hebben... Heb nu 's nachts ontzettende menstruatiekrampen, geen weeen want het is totaal niet weg te puffen en het is constant en niet op en af. weet me geen raad en kruip en loop alle kanten op. het is een constante pijn op dat moment die soms een half uur tot 3 kwartier duurt en er zit niks geen rustmoment tussen. dan op een gegeven moment zakt het weer en kan ik ff slapen tot het weer begint een poosje later....zo lopen afgelopen 2 nachten nu al... herkent iemand dit????? ook mn rug zeurt dan en mn bovenbeen (voornamelijk links) overdag rommelt het ook hoor maar niet zo erg... maar geloof niet dat ik er blij van wordt als dit nog nachten aanhoud. wil me graag goed voelen met de bevalling en niet uitgeput omdat ik niet slaap... maandag controle weer (wekelijks) twijfel nu dus ook of ik de vk zou bellen om advies te vragen maar als er hier iemand zich in herkent of weet wat het is hoor ik het graag.... moest het ff kwijt haha
Ik gebruik ook het drankje antagel. Helaas heeft het geen lange effect. Deze nacht toevallig wel gelukkig door kunnen slapen zonder maagzuur
Balen dat het zo rommelt maar niet doorzet! Hoop voor je dat het snel doorzet. Herken je klachten niet... ook niet bij de vorige 2... Heb je de vk nog gebeld? Ben benieuwd wat ze morgen zegt. Hier kun je altijd alles lekker kwijt @anoniempje: Balen dat de antagel niet werkt (kon niet op de naam komen ) Hoop dat je nog meer 'maagzuurvrije' nachten hebt.
@tientje1986 , heel herkenbaar die menstruatiekramp. Heb ik bijna elke avond. Blijft zo een half uur tot uur aanhouden , valt niet weg te puffen. Hoe ik ook zit/lig/sta het gaat niet weg en trekt naar mijn rug toe. Ik hoop maar dat het ergens nut voor heeft die pijn. Laat me weten wat de vk zei op controle vandaag. Ben wel benieuwd wat die er van zegt. Hier weer een slapeloze nacht , veel pijn en gerommel. En na 5 uur weer een rustige buik. Ik moet woensdag op controle bij de vk. Maar ik wil niet ! Ik hoop echt dat de bevalling gaat beginnen.