Harde buiken.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Romy24, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en heb best veel harde buiken. Als ik bezig ben, een stukje loop, of bijv de vaat doe, komt het vaker voor. Maar ook als ik plas, in de ochtend wakker word of gewoon op de bank lig. Ik weet wel dat ik in een groeiperiode zit maar het lijkt me erg veel. Ze verdwijnen meestal na z'n 30 sec weer. En ik weet zeker dat ik geen blaasontsteking heb, want dat is pas nog nagekeken en gekweekt. Heb verder ook geen klachten die duiden op een blaasontsteking. Moet ik mijn eigen vk hiervoor bellen? Want dit had ik namelijk in week 20 al gedaan, omdat ik er toen ook veel last van had.. En sindsdien is het wel wat erger geworden. Ik heb overigens een zittend beroep, dus op mijn werk maak ik me niet te druk. Bedankt groetjes Romy.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als het echt toeneemt in frequentie mag je je eigen verloskundige wel bellen. Op zich hoort het erbij, maar als je er de hele dag last van hebt vind ik het een beetje veel.

Mirjam

Deel Deze Pagina