hoi meiden, ik ben momenteel 7w3d zwanger en vandaag kreeg ik ineens last van felle steken in men onderbuik voornamelijk recht als ik bv nies voel ik het ook ik heb eergisteren een echo gehad en toen was alles in orde het hartje klopte en zat perfect op schema kwa groei. het hartje klopte 122 bpm. is dit bandenpijn ? maar kan dat al zo vroeg in de zwangerschap voorkomen? ik hoor het graag. de steken zijn niet constant aanwezig.
hoi hoi, ik heb tussen 5 en 9 weken ook af en toe buikpijn gehad, zo erg dat ik dacht dat het mis ging, maar dat bleken mn darmen te zijn
Als ik het zo lees, klinkt het idd als bandenpijn. Zeker omdat het niet constant aanwezig is en je het voelt bij bijvoorbeeld niezen. Bandenpijn kan ook vroeg in de zwangerschap. Heeft er mee te maken dat je baarmoeder aan het groeien is en er spanning komt op de banden waarin je baarmoeder hangt. Ik heb het zelf ook voornamelijk aan een kant, bij mij links. Zolang het geen constante pijn is en je geen bloedverlies hebt, zou ik het houden op bandenpijn. MAAR: wij zijn geen dokters en wij voelen niet wat jij voelt. Mocht je twijfelen, negeer dat innerlijke gevoel niet en bel je vk!!!!
ik heb geen bloedverlies ofzo dus wacht ik gewoon af tenzij de pijn echt heel fel wordt maar dat is momenteel niet het is idd soms ineens plots een steek en dan weer niks. de echo was goed en de gyn heeft me gezegt da de kans nu wel heeel groot is dat alles goed verloopt natuurlijk kan zij ook niet tot 12 weken verder kijken maar ze had er een goed gevoel bij dus daar probeer ik me aan vast te houden.
Dat is idd de beste insteek moonlighttt! Klopt, zodra de kleine een hartje heeft, is de kans een heel stuk kleiner dat het fout gast, maar, wil je niet ontmoedigen, het kan nog steeds... Ga lekker genieten van het feit dat er een klein wondertje in je buik groeit! En voor je het weet ben je op de 35 weken zoals ik hahaha!