Wat is dit?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamabri, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben nu 34 weken zwanger en heb sinds gisteren constant een menstruatiepijn gevoel in mijn onderbuik. Ook heb ik steeds beetje trekkerig gevoel in mijn onderrug en af en toe een harde buik. Het voelt niet aan als weeen (is mijn 3e) wie herkent het en kan mij zeggen wat het is?

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indalen misschien?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet ik niet kindje is al 2 weken ingedaald en lag al vast volgens gyneacoloog, misschien dat het verder in moet dalen? Voel me beetje dom,:) is tenslotte niet mijn 1e maar herken het ook niet van de andere 2....

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik gok ook op indalen, anders morgen als je er nog last van hebt even je VK bellen

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Denk ook indalen....hij ligt wel snel vast moet ik zeggen. Bij 2e en 3e kindjes duurt dat meestal langer.

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Het zou je bekken of verkeerde belasting van je spieren kunnen zijn. Even vk bellen voor navraag en evt. verwijzing naar de fysio?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben bij de gyneacoloog geweest, en ze hebben alles nagekeken, omdat het ook nog weeen hadden kunnen zijn maar het zijn indalingsweeen. Wist niet dat je daar zo'n last van kon hebben zeg:(

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee hoor want mijn 2e lag met 28 weken al vast ingedaald!!

maar on-topic: ik zou even contact opnemen met de vk want zoals jij het beschrijft begon mijn 1e bevalling (de 2e sprong ik meteen in de heftige weeen)

edit: ik lees net dat je al geweest bent.... sterkte!

Deel Deze Pagina