Gefeliciteerd! Knappe prestatie hoor, moet er nu niet aan denken dat ik beoordeeld word op wat dan ook hahaha. Verschuil me continue achter mijn niet-toerekeningsvatbaar masker op dit moment.
Gefeliciteerd! Ik heb hem met 38 weken gehaald (niet vrijwillig, er was te veel sneeuw en ijs toen ik eigenlijk moest) Dat ik geslaagd ben was geloof ik deel sympathie. Maar je het is echt zó fijn de vrijheid en het gemak van een rijbewijs.
Gefeliciteerd ! ik ga ook binnenkort aan rijlessen beginnen om precies de reden die je noemt, toch makkelijk met twee kids !
gefeliciteerd!! ik heb ook afgereden met 37 weken (en geslaagd). ik moest eigenlijk eerder afrijden maar dat werd steeds uitgesteld vanwege de sneeuw toen.
Wat een leuke reacties zeg bedankt allemaal! En ook leuk om te lezen dat er meerdere dames (hoog)zwanger en met succes zijn afgereden
Gefeliciteerd!!!! Ik ben op mijn 18e een keer gezakt door faalangst en gestopt. Afgelopen jaar toch maar weer begonnen, en met een geweldige (oudere) instructeur de angsten eruit gekregen en met, voor de zekerheid, een faalangstexamen in 1 keer geslaagd! Ook op mijn 29e! Heb een spoedrijbewijs gedaan en ben meteen na het weekend helemaal alleen met zoontje in de auto gestapt en weggereden! Ik scheur de hele wereld rond met ons zoontje, ik vind het helemaal geweldig! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst!
Super om te lezen!!! en dankjewel! Ik kan mijn rijbewijs donderdag ophalen. Vond bijna het dubbele betalen voor 2 dagen eerder wat overdreven Maar als ik me goed voel rijd ik volgende week zondag naar schoonfamilie 100 km verderop, mag man even wennen aan zijn rijdende vrouw
Gefeliciteerd echt super goed !!! Dat vond ik nog misschien wel het engst rijden naast mijn man 😂😂😂 succes haha