37 weken zwanger en weekendje weg...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rianne 85, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

37 weken zwanger en weekendje weg?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik ben vrijdag 37 weken zwanger. Mijn vriend is eindelijk een keer een weekend vrij, heeft dit jaar nog geen vakantie gehad en wil dus heel graag er even tussen uit.
    Zouden jullie dat nog doen?

2. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ja! Ik wel!
    Je kunt altijd ff checken of er een ziekenhuis in de buurt is, en zorg dat je al je gegevens van de verloskundige ed bij je hebt.
    Mijn ouders wonen op 1,5 uur rijden, en daar ga ik met week 37 gewoon nog een week heen. Ik heb dit ook overlegd met de gynaecoloog.

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt er wel aan waar je heen gaat. Als het gewoon op korte afstand is, dan wel. Maar anders niet denk ik!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zou lekker gaan hoor, nog eventjes van elkaar genieten voordat de drukte begint. (mits je je natuurlijk goed voelt!)

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als je je goed voelt zeker doen! Wij zijn met 36 weken(36,1/36.5) nog op 6 uur rijden van huis geweest (Frankrijk) en hebben heerlijk genoten van elkaar.
    Met 38 weken en 1 dag bevallen (wel ingeleid onverwachts)

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Als jij je goed voelt en er is medische zorg in de nabijheid (zou ik vooraf even opzoeken voor de zekerheid) zou ik zeker gaan!

Ik ga met 34 weken ook nog een weekendje naar Scheveningen met mijn ouders, man en broer.

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    heerlijk! doen!!
    ik heb het bij de eerste met 37 weken ook nog gewoon gedaan! daar waar je heen gaat wonen vast ook vrouwen met kinderen... die zullen dus ook ergens bevallen zijn ;)

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou 't ook doen, niet in een hutje op een verlaten eilandje midden in de Grote Oceaan, natuurlijk ;) Maar gewoon een weekendje weg lijkt me echt geen probleem!

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij zijn afgelopen weekend nog een weekendje weg geweest en hebben zo enorm genoten. Zaten in hotel aan de kust. Wel bewust in Nederland gebleven. Kan de laatste keer zijn dat je samen iets kunt doen dus ik zeg: gaan!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Als jij je er goed genoeg voor voelt, en je niet van plan bent om de hele dag te gaan slenteren, zou ik zeggen JA.
    Tip: Check even wat voor bedden ze hebben, een goed bed is nu goud waard!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, als je je goed voelt waarom niet? er is altijd wel een zh in de buurt als de kleine zich aandient. zou idd wel al je spullen van de vk meenemen. kaart e.d. met gegevens er op.
    zou wel in NL blijven maar denk niet dat je het zo ver gaat zoeken nu.
    x

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou het ook gewoon doen hoor! Als je denkt dat er iets begint ben je ons kleine landje ook zo weer naar huis mocht je dat willen. Ik wil ook nog graag weg met vriendje in verlof, nog even samen :).

13. Female

Female Niet meer actief

Ja, maar wel een beetje in de buurt vh ziekenhuis.

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb t met 36 weken gedaan en beviel mooi op vakantie nooit meer dus

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ligt aan hoe je je voelt. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik met 37 weken amper nog lopen, had overal last van en sliep niet.
    Nee, een weekendje weg had ik toen niet meer zien zitten.
    Maar als je je gewoon goed voelt zou het wel even fijn zijn er nog even tussenuit te gaan samen

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    ik zou het niet doen...maar ook omdat mijn eerste met precies 37 weken is geboren en zegt natuurlijk niets dat het nu weer zou gebeuren, maar wil ook graag thuis bevallen, dus zou dan niet ergens ´onbekend´ willen zijn, zou wel graag m´n eigen verloskundige enzo bij de bevalling willen hebben.
    Maar als je je er zelf prettig bijvoelt...er zijn overal ziekenhuizen en als je je nog goed voelt, waarom niet toch?

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zou het persoonlijk niet doen maar goed ik heb vanaf week 30-32 al bijna elke nacht voorweeen dus dan is een weekendje weg niet echt leuk voor mezelf... en wilde in mijn eigen ziekenhuis e.d. bevallen wat ik ken zeg maar..

18. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ja ik doe het wel! hier met 36 weken nog een weekendje gepland. wel in Nederland, en op ongvereen 1,5 uur rijden...

Deel Deze Pagina