37 weken zwanger... Kan niet wachten op de geboorte!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Martinelli, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Heel begrijpelijk toch dat je het niet los kan laten, je leeft zo naar dat moment toe. Hoop dat er een beetje vaart in komt nu!

2. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Is jullie baby ook extreem rustig deze laatste 2 weken? Ik voel hem soms nog geen 10 keer op een dag. Laatst een ctg gekregen omdat ik dit vertelde maar alles zag er prima uit, nu toch weer beetje onzeker maar wil liever niet bellen moet er dinsdag toch heen.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hij is hier juist druk. Maar af en toe zijn er ook wel momenten dat ik denk hey ff mn jochie plagen want ik voel hem niet zo goed.

Ben je al op je linkerzij wezen liggen? Of hem een beetje gepest?

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier was ze 2 weken ook extreem rustig. Ben toen.op m'n linkerzij gaan liggen en gaan porren en dan voelde ik haar wel.
    De laatste dagen is ze juist weer heel druk.
    Als je je zorgen maakt gewoon even bellen hoor!

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja dat is toch logisch. Hopelijk merk je snel wat en komt het snel op gang

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik merk dat ik een beetje tegen de avond op zie. De laatste 2 avonden veel last van mijn buik gehad. Misselijk, buikkrampen, diaree. En na een paar uur zwakte het weer af.
    Ik heb ook geen idee of het voorwerk is ofzo. Hebben jullie dit ook gehad?

7. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De 2e keer snel achterelkaar strippen kan toch niet tegenwerken? Wellicht dat het geen effect geeft, maar lijkt me niet dat het de bevalling juist tegenwerkt?
    Haha wat betreft je laatste opmerking, ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je je (lichamelijk) voelt. Natuurlijk kan je nu meer slapen, maar je bent straks lichamelijk wel wat mobieler. In mijn geval is dat wel heel handig met 2 en straks 3 kleine kindjes ;)

Martinelli vindt dit leuk.
  8. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik wel! Al de hele week, vervolgens wel rustige nachten gehad met slapen

9. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Die afleiding blijven zoeken is een uitdaging vind ik, zeker nu het zo dichtbij komt en je toch al weken thuis zit.

Ik merk wel dat ik bij elk krampje denk heee is dit iets?

10. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    @Wenda @Prettykitty als ik op mijn linkerzij lig voel ik juist minder want daar liggen zijn billetjes en de benen naar de rechter kant. Misschien komt het wel door z'n zijhouding. Als ik plaag en druk op m'n buik gebeurt er ook niet veel maar het is niet dat ik helemaal niks meer voel hoor soms voel ik wat schuiven enzo. Laat hem maar snel komen dan hoef ik iedergeval hier niet meer om te stressen haha.

Prettykitty vindt dit leuk.
  11. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ja dat deel ik met je! Ik zit al 9 weken thuis nu, ik kan maar weinig verzinnen om te doen...
    Ik heb zoveel pijn in Mn heup en rug dat ik ook gewoon bijna niks kan, maar inleiden wil ik gewoon nog echt niet

12. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Nee tegenwerken zal het zeker niet en de gyn zei gister dat het sws vaker kan maar indd dat het 2de keer minder kans van slagen heeft.vliezen breken is effectiever maar daar heb ik nog even voor bedankt :rolleyes:
    Hoe ik me lichamelijk voel uhm klote!haha
    Ik heb een groot kind dus een irritant hoge buik,ontzettend veel maagzuur,bukken is al weken een ramp en traplopen is een crime,down under is een slagveld aan pijnlijke spataderen en baal ervan dat ik beperkt ben naar de andere 2.....maar ey slapen gaat nog redelijk en ik kan me de eerste tijden van baby 2 nog te goed herinneren :eek:
    Miss komt het ook nog steeds dat ik niet zo kan geloven dat we straks 3 kindjes hebben en omdat nr 3 gewoon niet in de planning zat.
    En ben natuurlijk pas 38 weken wie weet hoe ik zou denken als ik zou 40plussen.
    maar ze is welkom hoor en mocht ze dit weekend niet vanzelf komen wordt ze di gehaald.
    Sterkte voor de mama’s die het echt zat zijn!

13. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ik verlies echt net Mn slijmpropje :) haha

Irisje24 vindt dit leuk.
  14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Er gebeurt wat! Kom maar op baby:D

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh je hoeft dus sowieso niet zolang meer! Lekker hoor. Hopelijk komt ze het weekend vanzelf

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik ben het met gemak best wel zat haha. Vond het wel mooi weer om in m' bed te liggen:D
    Ik denk alleen dat mevrouw het te koud vind buiten mama's buik en ik kan haar ook geen ongelijk geven:p

Ik heb wel weer buikpijn. Maar geen weeën :rolleyes:

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Gisteren wat harde buiken. En soort van gevoel alsof de baby tegen mijn darmen schopt ofzo.

Nu weer helemaal rustig.
    Vandaag mag hij even blijven zitten. Heb weer eens de griep! :cry:

18. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Oh iedereen zit echt in spanning he :D
    Ik zit al 2 dagen op mn fitnesbal te stuiteren, dat doet het minst pijn in mn heupen, en ik ben donderdag nog gestript natuurlijk.
    Gisteravond gevreeen met manlief, ze zeggen dat dat ook nog iets kan doen dus wie weet :roflmao::roflmao::roflmao:
    Als ie er maandag nog niet is dan gaan we nog eens strippen/baarmoedermond prikkelen en dan 2 dagen afwachten.
    #spannend

19. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook nog helemaal niks. Maandag weer controle en dan wil ik verwijzing krijgen om ingeleid worden. Manlief had afgelopen week vrij en kon ik samen met hem de kids doen. Nu vanaf maandag weer zelf doen en dat ga ik niet trekken :(

20. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ja spannend hè als het elk moment kan gebeuren. Ik hoop voor je dat je snel bevalt!

Deel Deze Pagina