37 weken zwanger... Kan niet wachten op de geboorte!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Martinelli, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Pittig hè alleen met de kinderen. Ik herken het hoor. Ben 6 dagen per week alleen met de jongens. En op dinsdagavond ook.
    Vind het ook erg zwaar.
    Hopelijk beval je gewoon het weekend!

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Jakkes!! Beterschap

Prettykitty vindt dit leuk.
  3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik word echt moe van de buikpijn. Voel me net alsof ik ongesteld ben. Heb zelfs de neiging om te kijken of ik niet bloed:D
    Heb het al de hele week, maar het wordt steeds erger. Echt vervelend als het toch niks doet.

4. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Weet iemand trouwens hoe dat precies werkt? Afgelopen controle vroeg de vk al of ze een brief moest maken voor de gynaecologe voor een inleiding. Ik ben daar toen niet op in gegaan omdat ik graag thuis wil bevallen. Maar maandag ga ik er wel om vragen. Hoe snel kunnen ze je dan inleiden? Sorry ik heb echt geen idee! Lijkt me dat er dan ook nog wel een paar dagen over heen gaan?

5. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    herkenbaar! Ik heb laatst een paracetamol genomen en de pijn trok weg. Was wel fijn

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook zo gek dat het elk moment kan en mag gebeuren. Als ik er teveel bij stilsta word ik gek Haha. Dus probeer maar veel afleiding te zoeken.

Lijkt mij pittig zo hoog zwanger en ook nog kleine kinderen erbij!

@Larissa100 ik heb gewoon een verwijsbrief van de VK gehad. En zij heeft gebeld naar het zkh om een afspraak te maken. Die staat voor dinsdag. Ben morgen uitgerekend, wil niet langer dan 41,5 doorlopen (ook ivm kerst). Dus alvast de boel op de rails zetten.

Larissa100 vindt dit leuk.
  7. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Nog niks :(
    Sinds gisteren de slijmprop verloren en sindsdien verlies ik echt veel slijm, al even gebeld met vk maar ze komt morgen even langs... gisteren ook wel even weeen gehad, maar trok weer weg helaas! We wachten wel weer

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hè balen zeg. Hier ook nog niks, behalve die zeurende buikpijn :rolleyes:

9. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niks :( extra controle gehad vandaag ivm minder leven en ze hebben mij weer voor 3e keer gestript. Helaas weer mislukt, heb wel al 4 cm. Morgen hopelijk afspraak maken om in te leiden. Succes iedereen :thumup:

10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik heb af en toe wat harde buiken, en een soort pijnscheuten in mn buik. Niet echt als krampen, maar meer een felle steek.

Zullen wel voorweeën zijn.
    Nog geen slijmprop verloren ofzo!

Houden jullie het nog een beetje vol?
    Slaap trouwens echt heel slecht. Wordt wel 10x per nacht wakker.. bah! (Kan ik wel vast wennen voor als de baby is geboren)

Z'n gek idee, dat ik straks opeens moeder ben. Het lijkt me allemaal zo onwerkelijk!

11. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vind het met de dag pittiger worden. Vooral ook op mentaal vlak.
    Ik vond het moeder worden vrij heftig de eerste keer! Er verandert zoveel. Van 1 naar 2 kindjes vond ik minder heftig...

12. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Lijkt me vooral heel zwaar als je al een kindje (of meerdere) hebt. En dan zwanger bent, vind het nu al pittig.
    En serieus, ik ben hartstikke verwend en wordt ontzettend geholpen met alles. (1x per week wordt mijn huis gepoetst)
    Ik word met de auto opgehaald als ik boodschappen wil doen etc.

Ik vind het vooral gek dat ik geen idee heb wat me te wachten staat. (Is misschien maar goed ook) dat ik geen controle heb, en dat ik straks opeens voor iemand moet zoegen. (Naja niet opeens want we waren al 2 jaar bezig met zwanger worden enzo) maar het is zo onwerkelijk allemaal. En dat terwijl ik toch al maanden aan het idee heb kunnen wennen! :D

Lijkt me echt geweldig om verliefd te zijn op je eigen vlees en bloed. Lekker mee knuffelen, de fles geven, aankleden, badderen etc. :D

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Prettykitty , ik slaap ook slecht idd. Vannacht was het half 2 voor ik in slaap viel door buikpijn en rugpijn. Om 2 uur was de oudste even wakker en om half 7 was de jongste uitgeslapen:rolleyes:

Ja het is ook super mooi zo'n kleintje van jezelf. Al vond ik het eerst ook echt wel pittig.

@Larissa100 , ik vind het ook zwaar hoor. Net ook een flinke huilbui gehad. Ik heb gewoon geen idee hoe ik de dag moet doorkomen. Maar ja, zal ook wel weer goed komen.

Succes vandaag meiden!

14. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Het is idd zwaar, ik woon in het noorden vh land en al Mn familie woont in het zuiden waardoor ik geen hulp van Mn moeder heb, en dat mis ik wel...
    Mn dochtertje is heel lief hoor, maar ik heb soms even behoefte om op de bank te liggen, dat gaat dat niet natuurlijk!
    Ik heb ook al 2x in het ziekenhuis gelegen, en heb enorme bekkeninstabiliteit...
    Nog heel ff, vandaag komt de verloskundige om te overleggen want dit kan niet meer!
    Sinds zaterdag flink slijmverlies, en ik lijk wat vocht te verliezen vandaag, dat vraag ik straks wel na!

15. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ja he, het is ook echt onwerkelijk nu het zo dichtbij komt. Ik was helemaal niet zenuwachtig maar deze week vind ik het moederschap ook echt spannend worden, of ik het wel goed ga doen enzo. En ook de omschakeling lijkt me zo gek want ik heb nu gewoon een chill scholier leventje met veel vrije tijd. Heel leuk maar ook echt spannend.

16. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    In ieder geval nogmaals gestript vandaag, maar vooralsnog niks actiefs bezig hier...
    Heel af en toe een harde buik, meer niet!
    Morgen belt ze me als er nog niks veranderd is, dan gaan we kijken of het nogmaals gestript kan worden of dat we gaan inleiden

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hoe is het nu?

Hier vanmorgen wakker geworden door een wee. Daarna nog een paar gehad maar is nu weer weg:(

18. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    @Wenda Hoop dat het snel voor je doorzet. Lijkt me echt irritant, denk je elke keer Yes nu begint het. Ohnee toch niet.

@Martinelli Pfff jij krijgt ook elke keer valse hoop (naja door het strippen) wat dan niet doorzet.

Ik heb maar heel af en toe een soort steekje, maar echt pijn ofzo heb ik nog niet gehad. Ook lijkt het bij mij nog (helemaal niet) op menstruatiekrampen ofzo.
    Mehhhh ik wil mijn baby ontmoeten!!! :D:p

@Irisje24 Hoe is het bij jou?

19. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Heb nu een afspraak in het ziekenhuis staan voor morgenmiddag, dan gaan we overleggen wat te doen...
    Strippen van gisteren weer niets opgeleverd, maar ik wil graag thuis bevallen :( voelt een beetje als falen, dus zit er wel wat doorheen nu

20. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wat ontzettend balen!

Ik herken je gevoel wel een beetje.
    Met 38+5 had ik gevoel van minder leven, dus door naar t ziekenhuis, ctg, echo. Leek verminderd vruchtwater, ze begonnen al over inleiden. Wat baalde ik zeg, ik maakte me niet druk om de kleine, maar om het feit dat ik niet thuis zou kunnen bevallen. Gelukkig bleek de dag erna dat vruchtwater prima was. En mocht ik terug naar de vk.
    Toen met 39+0 gestript, zat er nogal doorheen met m’n bekkenpijn. Deed helaas niks. Met 39+3 weer, deed ook niks. Gelukkig met 39+5 spontaan geboren, thuis in bad. Wat was ik opgelucht dat et gewoon thuis kon.

Hoop voor je dat het toch nog gaat doorzetten. Heel veel succes!

Deel Deze Pagina