Hoi hoi! Vanmorgen kwam ik uit bed en had erg last van steken in m'n buik. Heb ik vaker als ik naar de wc moet. Dus toen ik op de wc zat kreeg ik nog veel meer steken en toen ik van de wc afliep ineens een hele fijn pijnscheut door m'n buik. Ben toen even weer op bed gaat liggen. Daarna weer naar de wc geweest, en toen ik ontlasting had gehad (sorry voor de onsmakelijke omschrijving ) werd het minder, maar weg is het nog lang niet. Het steekt echt onderin m'n buik, en aan de zijkant van m'n buik. Een zeurende, stekende pijn die ik heb, vooral als ik ga staan/lopen. Heb even op internet gekeken, kan dit ook bandenpijn zijn? Ben inmiddels al 28 weken, maar kun je dat dan nog steeds hebben en is dit bandenpijn of wat anders?
kan volgens mij ook gewoon met 28 weken hoor... Sta je te snel op dan? Het is een vieze pijn dat weet ik nog, ik had het vaak met omdraaien in bed...
Kan heel goed bandenpijn zijn , had t met 12 weken , nu ben ik op 2 dagen na 40weken en met omdraaien in bed verga ik sosm van de pijn.. bandenpijn
Ik heb vaak een week lang bandenpijn en dan is het weer een paar weken goed en dan krijg ik het weer. Juist kun je het de hele dag door hebben.
anders even je vk bellen hoor als je het niet vertrouwt.... Ik had die steken maar even en dan trokken ze wel weer weg ze bleven niet constant aanwezig zeg maar