Dag meiden! Sinds 2 weekjes heb ik regelmatig echt last van mijn blaas.. soms als die kleine aan het bewegen is, voelt het alsof iemand met een mes in mijn blaas aan het prikken is.. Heb het niet altijd als ze beweegt.. ongeveer 1 a 2 x op een dag. Ben al nagekeken voor een blaasontsteking en die heb ik niet. Kleine is wel al volledig ingedaald. Zelf heb ik een beetje het idee dat mijn blaas misschien geirriteerd is ofzo
Jaa heb alleen pijn als de baby er echt hard op drukt.. maar vind het gewoon gek dat het zo pijnlijk an zijn
Ik heb het ook. Het voelt soms erg scherp. Misschien komt het omdat je kindje ingedaald is. Ik hoorde afgelopen woensdag dat onze kleine al ingedaald is, en dat zou het dus wel kunnen verklaren, zei de vk.
Ik heb dat ook. Vanaf week 25 al. Bij mij ligt ze met d'r beentjes naar beneden, vandaar dat het zo pijnlijk voelt, ze schopt d'r op los daar beneden. Ben benieuwd of ze zal draaien (nu 29weken)
Ja hier ook al een weekje De kleine man die zit heel laag en drukt geregeld ertegen aan! Erg vervelend maar ja helaas niks aan te doen