Een beetje een rare vraag misschien maar wie herkend dit....de laatste 2 dagen moet ik ontzettend vaak naar de wc(soms 4 keer) voor een grote boodschap, zou dit al een teken zijn van een naderende bevalling?Dat heb ik wel eens gehoord, weet het niet meer van mijn vorige bevalling. Ben nu 39 weken en 2 dagen. Groetjes Trotse mama
Je lichaam gaat zich leegmaken in de dagen voor de bevalling. Het schijnt dus inderdaad een teken te zijn dat het er aan zit te komen.
Dat is idd een teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is. Maar, je hebt toevallig toch geen middeltjes genomen die de bevalling op kunnen wekken? (die hebben vaak ook een laxerende werking)
Nee ik ga niks nemen om het op te wekken. Maar kan dit dan snel gaan of ook nog een paar dagen duren? Kan me er niks van herinneren bij de vorige keer, maar het valt me gewoon op dat ik zo vaak moet en vind het ook wel irritant eigenlijk.
Ik had het een paar dagen van tevoren ook. Toen duurde het dus wel een paar dagen, maar geen weken meer. (weet niet of dat bij iedereen zo is) Ze zeggen overigens ook dat je bloeddruk vlak voor de bevalling iets hoger is. spannend iig.
hi, ik heb t zelfde, moet ook ong 3 a 4 keer voor de grote boodschap.... dacht eerst dat ik vruchtwater had verloren maar niet. spannend allemaal zeg. succes!
hallo ik heb er ook al bijna een week last van het is heel waterig (sorry) het mag nu wel komen ben 38 weken en heb het gevoel dat ik ontplof en heb erig last van brandend maagzuur
Oh maagzuur heb ik niet meer sinds ze is ingedaald. Bij mij hielp gaviscon echt fantastisch, misschien een tip
nou ze is bij mij ook helemaal ingedaald maar heb er nog steeds last van heb malox geprobeerd en werkt super maar ja het zijn de laatste loodjes dus die moeten we maar van harte nemen met mijn dochterje heb ik er ook geen last van gehad maar nu wel.... wens jullie allemaal su66 trouwens had nog een vraagje hebben jullie ook zulke steken bij je schaambeen als je staat of loopt? heb het gevoel of ieder moment me vliezen kunnen breken ....
Vandaag tot nu toe geen last gehad van veel naar de wc gaan. Word ook wel een beetje ongeduldig nu moet ik zeggen. hoop dat die kleine er is voor de kerst ben met kerst uitgerkend!
Ik kan al maandjes bijna niet maar laatste week echt veel! En dan moet ik zelfs echt snel na de wc.. Maar lijkt me stug dat het bij mij al voortekenen is dat de kleine eraan komt.. Ik heb nog zat tijd..
Bij mij begon het leegmaken ruim een week van te voren. kan dus nu beginnen maar ook nog een week duren.
Bij mij begon de ontlasting een dag van te voren. Idd ineens een paar keer per dag naar de wc! Gr, Ellis
bij mij begon het legen zo'n 2 weken van te voren. het is een teken dat je lichaam zich indd aan het voorbereiden is maar hoe lang het nog zal duren kan je er denk ik niet op vaststellen. hoop voor je dat et niet meer zo lang zal duren!