Goeiemorge, Ik heb 21 en 22 sep een ontrekkingsbloeding gehad omdat ik de 15 en 16 sep de pil nog 2x had geslikt. Nu heb ik na die ontrekking dus zo al ong 3 wkn raar gevoel in me onderbuik en rug. Ook doen me borsten.af en toe zeer en heb ik puistjes op me hoofd. Kan dit met die ontrekking te maken hebben dat je lichaam dan van slag is? Want ben niet zwanger ma het voeld alsof ik al 3 weken lang ongi moet worden. Alvast bedankt, gr
Hoihoi, Het kan zeker met de onttrekkingsbloeding te maken hebben, maar je weet zeker dat je niet zwanger bent.......? Imke
Hoi, Bedankt voor de reactie. Ik heb woensdag nog getest en niks te zien. Dus het kan zijn dat je jezelf na die ontrekkingsbloeding een soort van ongi.klachte kunt hebbe tot je volgende nod in mijn geval 20 okt. Word erg onzeker van de kwaaldjes! En kun je last hbbn van je innesteling want dat zou het nu natuurlijk ook kunnen zijn. Alvast weer bedankt voor de reactie! Gr
hoi de innesteling voel je meestal niet. Het kan ook zijn dat het door het ontpillen komt, dat kan ook van die klachten geven. probeer er niet teveel op te focussen, je lichaam moet weer even zijn eigen ritme vinden. Mirjam
Hoi Mirjam, Vanmorgen ongesteld geworden snap er nu niks meer van. Maar nu is mijn vraag hoe moet ik rekenen. Is mijn eerste dag van mijn laatste ongi 8 sep en heb ik dus nu lange cycles. Of is de eerste dag 21 sep ( de ontrekkingsbloeding van 2 dagen ) en heb ik dan nu een korte cycles? Dit wil ik graag weten zodat ik kan uitreken wanneer ik dan mijn ei heb. Pffff lichamen doen maar gekke dingen! Nogmaals super bedankt voor jullie hulp..... x
hoi een onttrekkingsbloeding is eigenlijk geen ongesteldheid. Je gaat vanaf nu een nieuwe cyclus in. Ga er maar vanuit voor het gemak dat ie 28 dagen zal duren en dat je halverwege een eisprong zult hebben. Geef jezelf en je lichaam de tijd om in een ritme te komen, soms duurt het maanden voor je cyclus regelmatig is. Start ondertussen met foliumzuur en vitamine D. Succes! Mirjam
Oh oke dus eigenlijk moet ik uitgaan dat 8 sep mijn eerste ongesteldheidsdag is en dus een cycles heb gehad van 36 dagen!!!! Ik dacht dat ik moest rekeken van de ontrekking?! Het word dus even gokken nu waneer ik mijn eisprong heb. Kunt u ongeveer zeggen welke dagen dat dan zullen zijn? mvg