moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door D199, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D199

D199 Lid

24 mrt 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

ik ben momenteel 7 weken zwanger, de weken hiervoor heb ik erge menstruatie krampen gehad en hele zere pijnlijke borsten.
    nu is de menstruatie kramp echt compleet verdwenen. wel heb ik nog hele zere borsten. is dit normaal? of moet ik me zorgen maken? verder heb ik totaal geen symptomen.

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Geen zorgen! De een heeft geen kwaaltjes de ander heel veel en het zegt allebei even weinig. Zolang je geen krampen met bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken. Het is nou eenmaal een onzekere periode, maar je hebt nergens incloed op. En je lijf kan je ook voor de gek houden als je er teveel mee bezig bent...
    Probeer te ontspannen en genieten dat je zwanger bent!
    Wanneer is je 1e echo? Probeer je erbij neer te leggen dat de natuur nu zn gang gaat. Teveel stress is niet goed in deze periode dus probeer te ontspannen..

3. D199

D199 Lid

24 mrt 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    dankjewel voor je bericht! ! voel me al wat beter haha. 5 april eerste echo

4. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Dat is al bijna! Nog even doorbijten meid. Probeer echt te genieten! Je kunt er toch niks aan veranderen :) alleen niet te druk maken heb je in hand. Ben niet te gefixeerd op je lichaam het zegt allemaal niet zo veel...
    En iedere week neemt de kans op een miskraam weer af! Succes ermee en een fijne echo gewenst!

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Kwaaltjes komen en gaan! Snap je onzekerheid. Heb ik ook nog. Denk dat je lichaam dit doet zodat je niet alles tegelijkertijd hebt; baarmoeder die groeit. Pijnlijke borsten. Buikpijn. Kan zo zijn dat 't over 2 dagen weer terug is! Vooral de eerste 10 als 12 weken is 't wisselend qua Kwaaltjes.

Deel Deze Pagina