37 weken zwanger! Wie telt mee af? :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi hoi!
    Morgen ben ik 37 weken zwanger en zou ik mogen bevallen! Ik heb er heel veel zin in! Ben zo vreselijk nieuwsgierig! :D

Wie is er nog meer 37 weken of verder en wacht op de bevalling? Het lijkt me leuk om met elkaar te kletsen!

Ik ben zwanger van een meisje en heb al een meid van 4 jaar. Mijn vorige bevalling werd ingeluid vanwege een niet-vorderende-ontsluiting en duurde 7.5 uur. Het begon met het breken van de vliezen.

Liefs, Janneke

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik kan nog niet met je mee aftellen, maar wil je toch heel veel succes wensen! Dat er een prachtig mooi roze wondertje mag komen!

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ikzelf moet nog even wachten, maar tel gezellig voor jou mee af hihi

4. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    hihi hier vandaag precies 38 weekjes... dus ook hier mag het al een weekje (thuis) komen.. erg nieuwsgierig natuurlijk.. wat gaat het worden jongen/meisje, hoe ziet het eruit...!!
    Ben wel benieuwd wanneer de kleine gaat komen... binnen nu en vier weken ergens een keer... lekkere ruime planning :p maar daar weet je alles van.! Echt apart dat het binnen nu en een paar weken gaat gebeuren, alleen wanneer is de vraag... tsja dat weten we alleen door af te wachten...

Meid succes met wachten en succes met de laatste loodjes...:D
    Leuk trouwens een tweede meid..

Groetjes

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo,

Morgen ben ik 38 weken zwanger.. En ook ik mag sinds een weekje thuis bevallen.. Erg spannend allemaal:)
    Ik kijk er heel erg naar uit en hoop dat we niet te lang meer hoeven te wachten. Ben zo benieuwd naar ons kleintje en ik verlang steeds meer naar de kleine..!!! (ook ben ik de zwangerschap steeds meer zat:p haha)

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    @Kannietwachten: Dankje! :D
    @MamaVanGilani: gezellig :p
    @Will39: Ik vind die planning ook wel erg ruim hoor :p Had het er gisteren nog over met mijn man, of het niet wat preciezer kon... Een week of 2 speling in plaats van 5...
    Jij ook succes met wachten :p Wat een verrassing nog voor jullie! Hier weten we al een tijdje dat het een meisje wordt en ik vind het idd heel leuk dat er strax 2 meiden zijn. Mijn man gaat het nog zwaar krijgen in dit kippenhokkie :D
    @Friesland90: ja zat ben ik het ook wel een beetje... Meer dat ik dus zo verminderd mobiel ben... Lijkt me niet echt fijn om nu nog eventueel 5 weken te moeten rondhobbelen :p Maar ja, baby komt wanneer baby zin heeft he?... Wachten... Blegh :p

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben 38 weken zwanger en wil graag met jullie aftellen! Vind t erg spannend wanneer t gaat beginnen. Ben bij onze eerste met 40.5 weken ingeleid. Hoop erg dat t deze x we spontaan begint. Ik moet sowieso in zhuis bevallen.

Hoe gaat t met jullie? Gaan jullie ook in zhuis bevallen of toch lekker thuis?

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi hoi!
    Ik zou het liefst thuis bevallen. Vorige keer was alles heel medisch en nu wil ik dus eigenlijk het compleet tegenovergestelde :D Verder gaat alles hier goed! Weinig klachten, alleen wat maagzuur. En ik vind het lastiger worden dat ik niet meer zo mobiel ben... Ik stoot ook steeds overal mijn buik tegenaan :p Kan er maar niet aan wennen dat ie zo ver uitsteekt :p
    Hoe gaat het met jou? Ook al zo op zoek naar de eerste 'tekenen?' Bij mij begon de vorige met gebroken vliezen en gek genoeg ben ik daar nu de hele tijd op bedacht. Terwijl volgens mij maar 10 procent van de bevallingen daarmee begint...

Liefs,

9. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    ik doe mee!

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Welkom! :D

Al dames die last hebben van harde buiken/oefenweeen/slijmprop verlies of iets dergelijks??
    Hier heb ik harde buiken en af en toe wat menstruatiepijn, maar niets bijzonders. Kijk wel elke keer vol verwachting naar het wcpapiertje na het afvegen :p Zit gewoon te wachten op een beetje bloed/slijmprop :p Vorige keer ben ik die niet verloren, maar ja, elke bevalling is weer anders toch?
    xxx

11. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Ik tel graag mee af! Ben 37,5 week zwanger van onze 2e boef en heb na een auto ongeluk bij 26 weken, veel last van m'n bekken, waardoor ik nu de beperking wel enorm zat ben.
    En ben ook gewoon enorm nieuwsgierig naar ukkie ;)
    Hier rommelt het al een paar dagen verlies een bonk slijm.
    Hoop dat we allemaal snel onze ukken kunnen vast houden!

12. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mij eerste bevalling was ook heel medisch, ik zou daarom ook graag thuis bevallen maar dat mag niet omdat mn dochtertje na bevalling ziek is geworden en aan de antibiotica moest. Inmiddels heb ik ook te hoge bloeddruk dus mag ik echt niet thuis bevallen. @ janneke, fijn dat jij dat wel mag!

Heb nog geen tekenen, ik reken er ook niet op dat het eerder dan 40 weken komt, al hoop ik het wel!

@natas, wat rot dat je een auto ongeluk hebt gehad! Was het een ernstig ongeluk?

13. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ben vandaag 37 weken .. dus doe graag met jullie mee :)
    Zwanger van ons eerste kindje . een meisje :D
    Spannend en weer een mijlpaal!
    mag vanaf vandaag dus thuisbevallen en vanmorgen is het kraambed geleverd.. wat een ding :) ... krijg er rillingen van..

hier nog geen slijmprop of andere duidelijke voortekenen..
    maar wel wat geduw daaronder..
    moet ook veel naar toilet (voor nr 2)
    hebben jullie daar ook last van? zou t door het hoofdje komen die al ingedaald is??

14. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    @Natas: Jeetje!! Dat moet vreselijk schrikken zijn geweest! en slijmprop kwijt? :D
    @Tess: Ja ik mag thuis! :D Mijn bevalling was medisch omdat mijn vliezen waren gebroken, maar de weeen vielen weg. Ik bleef na bijna 24 uur steken op 2/3 cm dus ik moest een infuus. Maar juist die infuusjes, draadjes, banden, prikken.... Het liefst dit keer allemaal niet! Maar ja, als ik toch naar het ziekenhuis moet heb ik er ook vrede mee hoor. Het is zoals het is! :D
    @Bloem: Hier ook een meisje :D Ik heb ook last van vaak naar de wc! Voel ook veel vaker ehh 'aandrang' zeg maar :p Vandaag ook erg veel geduw van onder! Echt letterlijk het gevoel dat ze hard tegen de uitgang duwt! Ik denk dat het komt door idd een laaghangend hoofdje dat miss een beetje tegen de darmen drukt ofzo...
    Vandaag heb ik wat last van krampjes en een vaag gevoel... Beetje misselijk ook... Vind het elke dag en nacht weer heel erg spannend! :D

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    morgen ben ik 38 weken!!! pffff ik schrik er zelf van hahaha!

hey friesland jij ook 30 sept!??????????leuk samen die datum!
    maar jou laten ze niet over de 40 gaan toch??

16. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    Als alles goed mag gaan hoop ik ook thuis te kunnen bevallen.. maarja tis niet anders als we toch naar het ziekenhuis moeten..!! Maar liever niet...
    Hier eigenlijk ook nog helemaal geen last van voortekenen.. wel veel harde buiken... maar dat is al heeeeel veel weken aan de gang :p..!! Dus niets nieuws.. wel veel 'aandrang' voor wc inderdaad.. komt denk ik omdat de kleine nu zo lekker laag zit..!! Ook veel slijm verlies..sorry voor details..;)... maar geen bloed en of regelmaat ed, dus het zal nog wel even duren.!!

Begin wel nieuwsgierig te worden.. ook ik ga de laatste week wel zo nu en dan naar bed van... goh zou het vanacht... en dan gewoon de volgende ochtend weer normaal wakker worden ... maar het idee dat het nu ieder moment kan komen werkt daar wel lekker aan mee.. maar inderdaad bij iedere harde buik extra of ieder raar ongesteld gevoel in de onderbuik zit je toch wel te denken van .. zou het...!!

Afwachten meiden...
    Succes allemaal

17. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    @ RICA..
    Tijd gaat snel en hard he... weet nog dat we in januari wisten dat er een kleine op komst was en dat we nog HELEMAAAAL tot september moesten wachten... en nu is het gewoon al bijna zo ver..:D

18. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    :DJaa janneke die misselijkheid... heb ik ook last van!
    dan krijg ik krampen erbij en denk ik aaah het is zover..zou het? zou het?
    vriendlief wordt ook met de dag zenuwachtiger:D hihi

19. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo
    Ik ben morgen 36 weken zwanger en ik tel graag met jullie mee. Mijn vorige is met 27 weken geboren dus wij tellen al vanaf die periode. En hebben heel erg veel mijpalen gehad en behaald. Ik heb al anderhalve week menstruatieachtige krampen en harde buiken. Ik ben afgelopen dinsdag mijn slijmprop verloren op de wc. Toch zijn al die krampen steeds valse alarmen. Wij krijgen nu een zoontje! En mijn dochtertje is nu alweer 2.
    Groetjes

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ohja ik ben een medisch geval dus ik beval in het ZH..
    Groetjes

Deel Deze Pagina