o, o, o, zo ongezond......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MoesCH, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    dames

wie eet er ook zo ongezond en veel:$

hier mega erg.. heb alleen maar trek in ongezonde dingen!
    vooral mac, alleen bij het woord lig ik al half te kwijlen:p
    verder pizza's
    chips
    frikandellen
    noem maar op...

hoop dat de kleine toch voldoende vitamientjes van mij pakt.. k probeer er op te letten maar ik grijp zo snel naar iets ongezonds:(

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee,

Ik heb het ook.. Vooral de mac is erg in trek haha. Maar ook chippies, snoepjes, terwijl ik nooit zo'n snoepkont ben geweest. Heb me voorgenomen vanaf vandaag gezonder te gaan eten.

Ben nog niet zo heel veel bijgekomen gelukkig mar dat gaat wel gebeuren als ik me niet ga inhouden.

Toch maar idd veel vitamines eten, anders ga ik me schuldig voelen tegen over mijn kindje.
    Hoever ben je?

Groetjes, Maartje

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier ook veel meer zin in ongezonde dingen dan gezond.. pfft echt erg.
    neem ook maar vitamine's extra en toch proberen zo gezond mogelijk te eten.
    Maar ook met koken veel moeite,, dus daardoor ook neiging tot iets makkelijks (ongezonds dus)

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik ben vandaag pas 10 weken dus ik moet nog een hele rit haha!
    ja ik neem me ook telkens voor om gezonder te gaan eten!
    ik ga denk ik gwn n maaltijdsalade maken en daar steeds wat van eten als ik honger heb! of van die bakjes gesneden fruit halen of bakjes ananas ofzo... miss dat dat helpt!

voel me ook schuldig na het eten.. maar als ik honger heb, zie ik enkel die ongezonde dingen voor me!

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier is t meer op de dagen dat ik werk dat ik moeite heb om iets gezonds te eten.. ik kook dan niet en bestel dan gwn iets lekkers van buiten!
    mijn zoontje eet dan bij de oppas dus nog makkelijker voor mij om ongezond te doen:$
    de dagen dat ik thuis ben kook ik dan wel gwn met groente enzo.. maar tussendoor als mn zoontje slaapt ofzo, pak ik al gauw een zak chips of gooi ff snel een pizza ofzo in de oven!

ik slik wel zw.schaps vitamientjes.. dus dat krijgt de kleine denk ik dan wel binnen.. maar toch maar beter mn best doen!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ken het helemaal. Bij me meisje zei ik; deze zwangerschap ga ik niet teveel snaaien en ongezond eten.....nou dat heb ik 18 weken volgehouden door misselijkheid. Maar daarna pakte ik wat ik pakken kon. At ook wel veel fruit hoor, maar savonds vaak aan de snaai en als ik ergens was in de stad ofzo, dan ging ik zeker even een patatje oorlog halen of frikandel speciaal want daar was ik verslaafd aan haha!

7. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ohhh zo herkenbaar! Ik vind MacD echt niet lekker, maar tijdens mijn zwangerschap WEL! haha ik ben nog nooit zo vaak door de McDrive geweest als in die 9 maand. Burger en 'sinas' erbij. Sinas dat was ook zo'n ppisch tyzwangerschapsdrankje voor mij!

8. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    bij mijn 2 e zwangerschap ging toen ik halve dagen werken ( al vrij snel ) via de mac naar huis toe.....in het weekend mocht ik vanzelf dan ook nog een keer gaan....at wel extra fruit maar de mac was het enige waar ik echt zin in had. Was dan ook heel misselijk al vanaf week 1 zowat tot ver in me zwangerschap maar van de mac hoefde ik noooit te spugen LOL maar heb al die tijd geen chocolade gegeten dat lust ik niet al ik zwanger ben..

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had lopen overgeven tot week 16.
    Toen ik eenmaal weer goed trek kreeg rond week 30 heb ik ook lopen snaaien zeg....
    Gewoon lekker van genieten en zorg dat jeje zwangerschaps vita neemt. Mijn meissie werd kern gezond geboren.. :D

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Tot een paar weken geleden kon ik ook geen genoeg krijgen van vette hap, echt erg. Maar op een of andere manier heb ik nu een soort health kick. Ik eet echt gezond en met regelmaat! Zo gezond heb ik nog nooit gegeten!
    Voelt toch wel beter moet ik zeggen....
    Maare...ik heb de vette hap echt niet afgezworen hoor :p gaat er 1x per week echt nog goed in.

11. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    haha ja
    ik verplicht mijzelf tot 2 stuks fruit en het brood enzo

maar heb van die zin buien...
    gisteravond halve zak naturel chips (doe ik dus niet TE veel want das te zout lijkt me niet zo goed)

maar ook zoet... nu heb ik een pakkie met speculaasjes gevonden.. die overleefd ook niet lang ben ik bang

12. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Eerste zwangerschap helemaal verslaafd aan boterhamworst en een eierkoek met vanillieyoghurt verslaving.

Nu nog maar net zwanger, maar nu al ongezond bezig.
    Oké koken is wel aardig gezond,alleen moet ik er persé saus bij het liefst knoflooksaus.

Chips met saus, chocola en dan vooral M&M's crisp, koek haal ik speciaal niet in huis. Dus dat scheelt weer.
    Het ergste is dat mijn man afgelopen weekend chips haalde en ik pissig werd: waarom haal je nou chips??? Hij: omdat jij het opeet lieverd. (ik heb zondags maar een test gedaan.)

Echt dan sta ik voor de kast die propvol met lekkers zit en klaag dat er niks is en als ik dan toch wat gevonden heb, klaag ik dat ik hardstikke slecht bezig ben! aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

Heb vandaag wel 1 hele gezonde appel gegeten, zal de krant bellen haha

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb ook echt heeel veel zin in chips en frietjes en pizza's... Pff! Maar ik zorg dat ik goed ontbijt, lunch en avondeten binnen krijg, vervolgens snaai ik nog wat fruit en groentes. En af en toe mag ik dan zondigen en een frietje eten als avondeten of bv een bakje chips. Omdat ik verder echt goed en stevig eet, is dit prima vol te houden en kan ik die trek naar ongezonde dingen goed onderdrukken ;)

(Maar nu las ik net iets over chips met saus en heb ik zo'n zin in doritos met guacamole... whaa! Gelukkig heb ik vandaag al boodschappen gedaan :D )

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hihihi, heel herkenbaar. Ik heb ook zoooooveel meer zin in zoet en vet spul dan normaal. Ik zorg dat ik in ieder geval ook aan mn gezonde dingetjes kom elke dag (genoeg groente en fruit, etc.), maar verder geef ik er best wel veel aan toe ;). Zolang ik mn vitamininen maar binnenkrijg en mn bloedwaardes goed zijn mag het wel even van mezelf. Ik ben normaal best streng en zal na mn zwangerschap ook weer braaf op dieet gaan, maar nu is het gewoon heerlijk om er even aan toe te geven. Oeh en nu het sinterklaas snoepgoed weer in de winkel ligt (marsepein, mmmm) wordt het helemaal moeilijk!!

15. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0

JAAAAA sinterklaaaas
    speculaasjes en taai taais en pepernoten met schuim enzo
    en gevulde speculazen en CHOCOLADELETTERS:$:D

en dan krijgen we daarna de KERST chocolaaaaaaaaaa en andere lekkerssss

en dan OUD EN NIEUW OLIEBOLLEN!!! joeeehoeeeee

kortom.... wij zijn in de goede timing zwanger dames we kunnen ons te buiten aan al t lekkers met de goede smoes " tsja zwanger :D"

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier hetzelfde hoor! Heb ook gewoon veel meer honger als voor mn zwangerschap. Eet gewoon mn bammetjes en netjes groente en 2 stuks fruit maar toch nog honger terwijl ik juist lichamelijk minder actief wordt nu (pfff)..
    Heb mezelf nu een beetje op de rem gezet.. En heb sultana's etc gekocht en snack a jacks om wat minder "vet" te snacken..
    Pizza en friet eet ik alleen als hoofdmaaltijd dus dat tel ik niet mee. Maar idd die december maand in aantoct is killing,ik zit dan vol in mn verlof (verwacht een kerstkindje) zit ik dan thuis met al dat lekkers, denk niet dat ik dan nog de discipine op kan brengen haha...
    Ach ja doe ik gezelig mee met de goede voornemens dit jaar; Voor het 1st in mn leven lijnen..

17. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hihi, daar had ik ook last van in het begin van me zwangerschap, later werd het wel minder en opgegeven moment was het over. Toen bleek ik zw.diabetes te hebben, dus kwam goed uit. Al had ik af en toe wel wel iets van een mac - kipnuggets, en Magnum Gold, zijn zooo lekker:p

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    #18 Doortje25, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
    Ik las net het topic over negerzoenen, 3x raden wat ik inmiddels gehaald heb... :)
    Het is ontzettend herkenbaar!

Ik eet wel gezond, de rode kool staat nu gaar te worden, maar 's avonds na het eten dan krijg ik lekkere trek en dat blijft zeuren tot ik wat lekkers neem zoals m&m's, en dan moet de zak natuurlijk leeg! ;) Ook rond een uur of 3 met een bakkie thee en dan blijf ik maar taai taaipoppetjes erin soppen, heerlijk!!! Gisteren pizza gegeten, daar had ik zo'n trek in! Maar na die pizza had ik nog steeds trek! :$ Terwijl ik normaal aan een halve pizza genoeg heb!

Het scheelt dat ik niet teveel zout mag, ik ben gek op drop en winegums, maar die mag ik nu niet anders was ik helemaal los gegaan hahaha! Maar nu jullie het over de Mac hebben, ik denk dat ik daar van het weekend eens langs ga! :D

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Had ik de eerste 3 maanden ook, maar nu gelukkig ook weer trek in gezonde dingen. Als je een voedingsuplement neemt zal je kleintje vast niets tekort komen...En ongezond eten is beter dan niet eten he, dus niet te druk over maken zou ik zeggen..

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Vanavond patatje met een broodje frikadel......verder nergens last van...whahahahahaha

Deel Deze Pagina