Hoi, ik ben afgelopen donderdag gecurreteerd en omdat ik nog heel veel buikkrampen heb heb ik vandaag de gyn. gebeld. Deze dacht dat er nog een restje zou kunnen zitten omdat bij de curretage nog alles heel vast zat. Heeft iemand dit ook gehad en wat doen ze daar dan mee want ik heb geen zin om het nog een keer te moeten Liefs Anette
Hoi Anette, Bij mij is er destijds nog wat zwangerschapsweefsel achtergebleven in de baarmoeder, en ik ben dan ook voor de tweede keer gecuretteerd. Ik had ook wel wat buikpijn, maar dat had ik na de tweede curettage ook, en toen was er niets aan de hand. Een kleine week na de eerste curettage begon ik opeens heftig te bloeden, zo'n beetje als de eerste dag van een flinke menstruatie. Na 2 weken werd ik op een ochtend wakker onder de stolsels en het bloed en ben ik diezelfde ochtend nog voor de tweede keer gecuretteerd. Heb je ook nog heel veel bloedverlies? Als dat niet het geval is, dan valt het misschien nog mee. Destijds heb ik in dit topic over die 2 curettages gekletst met Bandietje, die hetzelfde als ik had meegemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22874 Misschien heb je er iets aan. succes! Marla P.s. Als je dus heftig begint te bloeden, dan niet aarzelen en de gynaecoloog opbellen.
Hoi Marla Bedankt voor je reactie. Ik moet zeggen dat ik bijna niet bloed, eigenlijk helemaal niet want het is bruin dus oud denk ik. Dus misschien valt het inderdaad nog mee. Donderdag kan ik terecht want de gynaecoloog die mij gecurreteerd heeft belde mij terug en omdat alles vrij ´vast´zat zou het daar van kunnen komen en ze wilde het even zeker weten.