Alec en Loek vind ik het leukst. Maar alec zal bij uitspreken vaak gecorrigeerd moeten worden misschien omdat Alex verstaan wordt. Loek viel voor jullie al af. Ik vind hem juist wel stoer, maar ik ken dan ook een leuk stoer mannetje met die naam - dus dat scheelt gelijk. Maar dan zou ik zelf kiezen voor Cas
Cas vind ik het leukste. Jens kan prima, geen rare rijm associatie mee, maar is echt niet mijn smaak.
Jens of Cas! Ik zou me geen zorgen maken over het rijmen, als ze een kindje willen pesten dsn vinden ze altijd wel iets, lukt het niet met de naam dan doen ze het wel met kleding of uiterlijk. .. de naam van ons dochtertje rijmt op pis... ik heb er wel even aan gedacht maar heeft me niet weerhouden om deze naam niet te gebruiken. Daar vonden we de naam te leuk voor. oh ja best Jens dacht ik niet eens aan pens!
Jens vind ik erg leuk! Op elke naam kan er gerijmt worden en idd als kinderen willen pesten dan doen ze dat toch wel.
Loek pannenkoek, Cas plas, Alec spek... Op alles rijmt wel iets, dus daar zou ik me niet druk om maken. Jens is een superleuke naam dus als die voor jullie op 1 staat, gewoon doen!