Ff een onzeker momentje wat te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gumpie1709, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Hoi dames ik ben 17 weken zwanger en kheb sinds gisteravond een soort van harde buik vooral onderin, maar net boven m'n navel ook een pijnlijke plek!! Nu heb ik t na een nacht slapen nog steeds, want ik dacht dat t kwam omdat ik gister teveel gedaan heb!!
    Wat moet ik doen verloskundige bellen of afwachten?!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ligt er aan of het weer weg is getrokken of dat het er nog is of terug komt.
    Als het nog niet weg is of steeds terug komt zou ik ff bellen.

3. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Ik heb net de verloskundige gebeld en uitgelegd en zei denkt dat m'n maag een beetje van slag is en dat ik gister teveel gedaan heb!! Vandaag rustig aandoen en morgenochtend terug bellen als t vandaag erger word gelijk bellen!! Ben wel een beetje gerustgesteld!!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Fijn! Is het al minder?

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Heb ik dus ook!!! Onderin buikpijn. Tis nu inmiddels weggetrokken, maar heb er al een paar dagen last van. Komt 's avonds meestal op.
    Ik heb ergens gelezen dat het ook het groeien van de baarmoeder kan zijn.....aangezien met 16-17 weken de baarmoeder een groeispurt maakt....lees: uitrek-spurt!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

goed dat je gebeld hebt, tis voor hen een kleine moeite om je gerust te stellen en je weet het... als het idd niet wegtrekt zou ik nog eens terugbellen.

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    als je twijfelt....altijd bellen!
    mijn verloskundige werd volgens gek van mij....maarja lekker intressant als ik maar gerustgesteld was!:D

8. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Vanochtend even langs geweest bij verloskundige, gelukkig was alles goed hartje even gehoord wat een opluchting zeg!!
    Pijn bovenin buik is niet van zwangerschap de vk denkt m'n maag of lever die een beetje opspelen wel in de gaten houden en anders naar de huisarts..... Maar met m'n kleintje was alles goed

9. tulip

tulip Niet meer actief

gelukkig, zou het wel even goed in de gaten houden.

Deel Deze Pagina