Wil effe dit kwijt volgens mijn echo ben ik nu 14 weken en 5 dagen zwanger dus ik ben 4 maart zwanger geraakt. maar 3 maart was mijn laatste menstruatie begonnen. wel net als mijn normale menstruatiedagen. dus van 3 maart tot 8 maart was ik gewoon ongesteld ik had 2 maart gemeenschap gehad en daarna tot 9 maart niet. mischien een domme vraag maar kan dit of nie? waarom heb ik dan zoveel bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap? heb volgend week afspraak met vk maar kan nie w8ten totdat ik er een antw op heb. is dit erg of niet?
Ja lijkt mij ook, bij mij tellen ze vanaf 4 februari dus precies 4 weken voor jou, en dat klopt met de zwangerschapsduur. Dat wil dus zeggen dat je rond 18-19 maart (bij een normale cyclus, en het klopt met je echo) bent zwanger geraakt. De eerste twee weken krijg je gewoon kado! Geniet ervan!
@brussie: ja dat kan ook natuurlijk.dan zal hij toch wel gezond zijn hoop ik @sandra: ja meestal rekenen ze vanaf de eerste dag van menstruatie maar dat is toch vaak wanneer je nog geen echo hebt gehad? en ze niet precies weten hoe lang je zwanger bent of ben ik nou dom aan het denken
ja inderdaad de berekening klopt hoor. de eerste 2 wk ben je niet zwanger maar die rekene ze wel mee. je bent dus bevrucht 2 wk na de eerste dag van je menstruatie.
ja de eerste weken krijg je idd kadoo. Het is dan ook wel zo dat je eigenlijk 9,5 maanden zwanger bent... Das dan wel weer minder
Bij mij tellen (bij bijna iedereen) ze ook vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie, en dat was 5 mei. Ben nu dus 5 weken en 6 dagen zwanger.
wat lief dat jullie allemaal zo snel reageren stel ik heel erg op prijs bedankt allemaal door jullie is mijn onzekerheid minder geworden