ff wennen hoor!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMies, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischien een rare vraag/onderwerp ofniet??? ik weet het niet maar wou het toch eens aan jullie vragen!!!

Ik ben nu 17 weken 2 dagen zwanger en voel de kleine al wel een tijdje heel zachtjes maar nu sinds een dag of 3 voel ik het echt veel harder en beter tis net alsof er iemand met z`n vinger heel hard van binnen uit over m`n buik glijd en prikt...helemaal mooi natuurlijk maar ik moet er echt aan wennen schrik er elke keer van heel erg onwerkelijk dat het ons kindje is!!!

Zijn er mensen die dit herkennen die het ook een heel erg raar gevoel vonden/vinden dat er iets in je beweegd!!!

Ook ben ik bang dat ik er niet aan ga wennen dat ik elke keer om hoog vlieg als het aan het schoppen/bewegen is!

Gr. michelle

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier wordt het ook steeds "harder" en duidelijker hoor, maar gelukkig doet het geen pijn ofzo. Wel af en toe dat uk zo'n enorme draai maakt of weet ik wat íe aan het doen is dan, dat ik dan zelf ook helemaal verbaasd op de bank zit met mijn mond open, zo van "Huh?!" :D

3. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    En dan doen ze het ook nog op het moment dat je er totaal niet over na denkt haha

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    bijzonder he om je kleintje zo te voelen :) ik moest er in het begin heel erg aan wennen. Dan schrok ik ervan en bedacht ik 'ohja er zit een wondertje in mijn buik!'. Uiteindelijk lijk je er toch aan te wennen. Behalve de harde karatetrappen, daarvan vlieg ik nog steeds omhoog haha. Geniet ervan!!

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Psies Reza, ze houden mama nu al graag voor de gek... Wordt wat als ze 16 zijn......:$:D

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik moest er ook heel erg aan wennen.
    Ons kleintje is niet zo heel druk, maar ik heb 2 keer zo'n enorm harde schop gehad dat ik me echt helemaal rot schrok. Lag haast te gieren in bed, ik had ze niet helemaal aan zien komen zeg maar :D
    NooNooman schrok trouwens zelf ook van die harde schoppen.

7. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om ook eens ervarigen van anderen te horen...vind het nog steeds heel wonderlijk wat er allemaal in me buik gebeurd, ben er inmiddels wel achter dat het kleintje zich vooral laat voelen als ik s`avonds uitgestrekt op de bank of in bed lig en s`ochtends vlak na het opstaan!!! Bedankt voor jullie reacties!!!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hihi soms dat maakt ze hier bewegingen dat zo'n apart gevoel geeft dan kan ik er ook van schrikken. Zo heerlijk dat ze rare capriolen uithaalt blijkbaar

9. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik vind het nog steeds een heel raar idee dat dat ons kindje is, want steeds in mijn buik aan het dansen is..
    Ik kan niet echt aan dat idee wennen, al vind ik het wel heerlijk dat gevoel, soms ook niet hoor...is soms ook wel vervelend en pijnlijk

10. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik schrik ook nu nog elke keer ervan hoor :p Toevallig nu ik dit aan het typen ben is het een drukke boel van binnen. En vind het maar raar nog haha. Terwijl ik de baby toch al een 3 weekjes heel af en toe voel. Maar nu wordt het steeds harder en dat vind ik wel creepy af en toe. Moet er dus echt nog aan wennen haha.

11. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    De harde stampen zijn hier nu al iets minder maar ik kan daar inderdaad ook zo van schrikken. Vooral als ik op mijn zij slaap, durft hij soms echt hard tegen mijn ribben te stampen, wat echt pijnlijk is. Nu voelt het meer aan als 'friemelen', ik voel hem constant heen en weer bewegen en zie soms ook een voetje of knietje uitsteken. Best grappig!
    Een paar dagen terug ook iets grappigs, mijn vriend kwam terug van de nacht te doen en hij kroop in bed tegen me aan. Hij lag met zijn achterwerk tegen mijn buik en schrok zich plots een ongeluk! Bleek de baby aan het schoppen te zijn tegen zijn achterwerk haha! :p

Deel Deze Pagina