Misschien beetje knullige vraag Maar met mijn aanstaande controle bij de verloskundige rijd een goede vriendin van mij mee. Wat mij betreft mag ze ook mee naar de controle, ze vind het allemaal zelf ook leuk en interessant. Maar ik weet niet of verloskundige dit oke/raar vinden? Evt persoonlijke vragen kan ik prima met die vriendin erbij beantwoorden. Waarschijnlijk zullen ze het wel oke vinden denk ik? Maar ik kan me (vooral nu met hormonen ) om alles druk maken of te veel over nadenken
Mijn zusje is ook weleens mee geweest. Alleen bij afspraken waar serieuze dingen werden besproken (bloeduitslagen, bevallingsplan) had ik liever mijn partner mee, omdat je nooit weet wat je tegen komt. Maar dat ligt ook aan de band met die vriendin..
Bij mijn vorige zwangerschappen en ook deze neem ik wel eens een vriendin mee op de dagen dat mijn man niet kan!! geen probleem hoor en ze kijken er niet raar vanop
Ben dus niet de enige! Normaal gaat mijn vriend of moeder ook mee, of ga ik alleen. Maar nu kwam het zo uit dat deze vriendin bij mij zou komen, en kon ze mij gelijk een lift geven. Vind het zelf ook leuk dat ze mee gaat! Dacht dat verloskundige miss niet op zaten te wachten dat jan en alleman mee gaat Maar dan mag ze gezellig mee!
Ik heb een keer een vriendin meegenomen en ook een keer een mannelijke vriend. Was geen probleem hoor Met die mannelijke vriend was het wel ff raar want de echoscopiste dacht eerst dat het de papa was (ik was alleenstaand zwanger)
Ik nam mijn vriendin mee met haar kleine en heb ook wel eens mijn moeder meegenomen !! Hartstikke leuk!
Nooit raar aangekeken en ben zelf 3 keer met een vriendin mee geweest en zij 2 keer met mij omdat mijn man niet kon. Ze vragen er niet eens naar.