Hoe zal ik beginnen. Na de geboorte van mijn zoontje ben ik niet aan de pil gegaan. Klaar met hormonen enz. Altijd condooms gebruikt rond de vruchtbare dagen, altijd goed gegaan. Tot afgelopen maand.. Voor mijn zoontje zijn we een jaar bezig geweest, met 2 vroege miskramen maand 7 en 8. Ik had dus niet verwacht dat het nu raak zou zijn. Maar voelde afgelopen week al dat ik niet lekker was, vooral in de ochtend. De schok was enorm toen ik vrijdag een positieve test in handen had. Dit had ik nooit verwacht!! Het is gelukkig een beetje gezakt nu en inmiddels zijn we enorm blij en is het kindje meer dan welkom. Maar ooo wat zie ik op tegen de 9 maanden. Mijn vorige zwangerschap was erg zwaar en ook de bevalling was zwaar. Met alle gevolgen voor mijn zoontje, hij heeft een erbse parese. Ik hoop dat de zwangerschap nu wat milder is.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Iedere zwangerschap is anders misschien heb je dit keer wel een relaxte zwangerschap..succes!
Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap stukke beter gaat en je zwanger zijn ook kunt zien als iets moois