nu al een buikje

Discussion in 'Zwangerschap' started by sandra87, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra87

sandra87 Lid

Jan 27, 2014
    31
    0
    0
    Nu met ruim 10 weken heb ik al ''echt een buikje'' ik moet echt kijken wat ik aandoe om het te verdoezelen voor collega's, buren etc. En dat is best lastig want ik droeg altijd strakke kleding en ik heb weinig wijde kleren in de kast. Ik vraag me af of er meerdere dames zijn die ook al vroeg een ''buikje'' kregen. Hoe deden jullie dat? de eerste zwangerschapsbroek is al binnen

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Is het je eerste kindje?
    Het zijn je darmen die je buik nu opbollen! Erg vervelend, maar hoort erbij! Indd, zwangerschapsbroeken aan doen! Zit veel lekkerder! Als je het gaat vertellen aan iedereen hoef je het niet meer te verdoezelen. Dan kun je gewoon gaan zeggen dat je zwanger bent :) Tot die tijd, nog even geduld! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Hope1992

Hope1992 Actief lid

Jun 30, 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ook hoor ;) En zeker 's avonds. Nu is het wel ook gewoon 's ochtends maar 's avonds lijkt ik wel 5 maanden ofzo.

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Is echt nog darmenbuikje. Had ik ook. Kan de beeb ook nog niet echt zijn want je baarmoeder komt nog niet eens achter je schaambot vandaan :) Ik had dat tot een week of 12 toen heeeeeel lang niks en toen begon het vanaf week 17 te groeien :)

Misschien wat meer met tuniekjes gaan werken? Die vallen wijd?

5. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

Jul 26, 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik had ook al heel snel een buikje. Binnen de kortste keren kreeg ik mijn broeken ook niet meer dicht en zat er dus niks anders op dan zwangerschapsbroeken te kopen. Meteen na de 10 weken echo mocht iedereen van ons weten dat ik zwanger was. Daarvoor was het wat wijd vallende shirtjes dragen. Daarna maakte het niks meer uit.

6. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,136
    551
    113
    Female
    Gelderland
    Ik had dat ook. Ben niet super slank van mezelf. Maar had wel een vrij platte buik. Vanaf een week of 11 ging je het bij mij al zien en vanaf 15 weken kreeg ik echt een bolletje. Ik ging toen ook op vakantie en Door de rust leek ik met het uur te groeien. Hij lag vrij hoog dus leek veel verder. Moet zeggen dat ik nu nog een mooie beschaafde buik naar voren heb. Die van achteren niet zichtbaar is. Dus kan meevallen :):)

7. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met 6 weken al een buikje ... was wel even schrikken. Toen ben ik wijdere kleren gaan dragen.
    Ik heb de zwangerschapskleren uit kunnen stellen tot week 12 maar toen liep ik al een week met buikpijn. Ik wou perse eerst die 12 weken grens halen. Was na eerdere miskraam veel te bang dat het mis zou gaan.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb ook een behoorlijke darmenbuik en wil ook nog geen zwangerschapskleding dragen.

Sinds vandaag draag ik gewoon mijn eigen broeken met een elastiek door het knoopsgat en om de knoop, de rits zo ver als mogelijk omhoog en dan een tuniekje of langer shirt eroverheen en niemand die ziet dat de broek niet echt dicht is haha.

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Iedere buik ontwikkelt zich anders!
    Hier de tweede zwangerschap en t zijn er twee en het gaat hard! Idd een buik van boven, maar dat zijn voornamelijk darmen. Van onderen valt het mee maar broeken kunnen niet meer dicht. Moest het hier ook vertellen met 10 weken. Kon het vanaf 8 eigenlijk al niet meer echt verbergen.

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De eerste 12 weken is het altijd een darmenbuikje omdat je baarmoeder dan nog niet boven je schaambot uitkomt (hoe dun je bent, maakt dus die eerste weken niets uit).

11. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ik heb ook al een buik maar het zijn echt m'n darmen (gevoelig ook)! Ik heb net bij de H&M geshopt voor zwbroeken. Zit toch lekkerder :)

12. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Mijn ervaring met zwangerschapskleding is dat het dan juist een buikje vormt, ik zou stretch rokjes iets hoger dragen bijvoorbeeld. Succes met nog even geheim houden;)

Share This Page