geknipt bij 1e bevalling, hoe gaat dat bij de tweede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door NB1980, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Hoi,

Tijdens mijn eerste bevalling (2jr terug) ben ik ingeknipt, omdat de kleine iedere keer het laatste stukje weer terug omhoog schoot. De knip is netjes gehecht en echt veel last heb ik er nadien niet van gehad. Wel voelde ik het af en toen als ik op een bepaalde manier zat.

Nu ik zwanger ben van de tweede merk ik wel dat ik hem voel! Zeker nu op het eind (tja er komt nu ook zoveel druk op te staan) Maar hoort dat erbij?
    En wie weet hoe dat straks met de bevalling gaat? Voel je hem dan ook? En wat als ik weer geknipt moet worden? Doen ze dat dan aan dezelfe kant of juist aan de andere?

Graag hoor ik jullie ervaringen...dacht er vannacht ineens aan en vind het best wel een eng idee eigenlijk...

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    bij de 1e ben ik ingeknipt en is mijn dochter met de vaccuumpomp op de wereld getrokken. Hierna wel veel last gehad van de hechtingen, na een poosje geen last meer van het litteken.
    bij de 2e en ik totaal uitgescheurd, er viel niets meer te knippen dus.........
    Wel had ik na deze hechtingen eigenlijk geen last en van het litteken helaas nu nog wel......

gr.
    wup

3. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Als je ooit geknipt bent, wil dat niet betekenen dat je er standaard weer eentje krijgt. De knip wordt wel weer op dezelfde plek als waar die eerder gezet is geplaatst.

Deel Deze Pagina